$

Dolar

46,4843

Euro

52,9725

£

Sterlin

61,4414

Frank

57,4448

Gram Altın

6.147,7800

Bitcoin

2.895.417

$

Dolar

46,4843

Euro

52,9725

£

Sterlin

61,4414

Frank

57,4448

Gram Altın

6.147,7800

Bitcoin

2.895.417

Gündem

X, Türkiye'de temsilcilik açtı

Bakan Uraloğlu, sosyal medya platformu X'in Türkiye'de temsilcilik açtığını açıkladı. Uraloğlu, 'X temsilcilik açmasaydı bant daraltma cezasıyla karşı karşıya kalacaktı' dedi.

22.05.2024 - 21:21
Cumali Dalkılıç
X, Türkiye'de temsilcilik açtı
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdülkadir Uraloğlu, sosyal medya platformu X'in Türkiye'de temsilcilik açtığını duyurdu.

Uraloğlu, "Temsilci atanmamasından sonra biz reklam yasağı koyduk. Nispeten bu tedbir etkili oldu. Biz bant daraltma kararı aldık ve kendilerine bunu ilettik" dedi.

X şirketinin ilgili kişilerine atacakları adımları iletmelerinin ardından şirket kurma süreci aldıklarını söyleyen Bakan Uraloğlu, "Hemen ardından da temsilci atadılar" açıklamasını yaptı.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın