Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Fatih Dönmez, Twitter hesabından yaptığı paylaşımda, "Denizlerimizde şanlı bayrağımızı dalgalandıracak ikinci sondaj gemimiz Çanakkale Boğazı'nda. Hem kara hem de denizlerimizdeki yer altı kaynaklarımızı insanımızın hizmetine sunacağız. Ülkemize ve milletimize hayırlı olsun. Varsa mutlaka bulacağız." ifadelerini kullandı.
Türkiye'nin ikinci sondaj gemisi Çanakkale Boğazı'na ulaştı
Bakan Fatih Dönmez, Türkiye'nin ikinci sondaj gemisinin Çanakkale Boğazı'na ulaştığını açıkladı
Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?