$

Dolar

46,4982

Euro

52,8460

£

Sterlin

61,2736

Frank

57,2487

Gram Altın

5.966,0300

Bitcoin

2.777.184

$

Dolar

46,4982

Euro

52,8460

£

Sterlin

61,2736

Frank

57,2487

Gram Altın

5.966,0300

Bitcoin

2.777.184

Gündem

Sobadan çıkan yangın evi kullanılamaz hale getirdi

Konya'nın Kulu ilçesinde yalnız yaşayan bir kişinin oturduğu evde sobadan çıktığı düşünülen yangında ev kullanılmaz hale geldi.

05.02.2019 - 16:49
ayhanaybakan_
Sobadan çıkan yangın evi kullanılamaz hale getirdi
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Yangın, Kulu ilçesi Camikebir Mahallesi'nde bulunan 2 katlı evin 2. katında meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Hamza Budak'ın tek başına ikamet ettiği dairenin yandığını gören çevredeki vatandaşlar itfaiye ve polis ekiplerini aradı. Olay yerine sevk edilen polis ekipleri çevrede güvenliği sağlarken, itfaiye ekipleri ise yangına kısa sürede müdahale etti. Yangın sırasında evde bulunmayan ve haberi alır almaz evine gelen Hamza Budak, eşyalarını kurtarmak isterken dumandan etkilenerek rahatsızlandı. Hastaneye sevk edilen Budak yapılan tedavinin ardından taburcu edildi. Sobadan çıktığı tahmin edilen yangında sobanın kurulu olduğu oda ile diğer odalarda bulunan eşyaların zarar gördüğü öğrenildi.

Yangınla ilgili soruşturma başlatıldı.  

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın