$

Dolar

46,6216

Euro

53,0255

£

Sterlin

61,5588

Frank

57,5149

Gram Altın

6.030,2300

Bitcoin

2.762.598

$

Dolar

46,6216

Euro

53,0255

£

Sterlin

61,5588

Frank

57,5149

Gram Altın

6.030,2300

Bitcoin

2.762.598

Gündem

Şişli Belediyesi binasında yangın

Şişli Belediyesi'nin bodrum katındaki elektrik panosunda çıkan yangın, itfaiye ekiplerince söndürüldü.

15.02.2019 - 13:22
duyguyildirim
Şişli Belediyesi binasında yangın
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Henüz belirlenemeyen nedenle elektrik panosu arızalandı. Çıkan yangın, itfaiye ekiplerince kontrol altına alındı. Söndürme çalışmaları sırasında önlem amacıyla binadaki çalışanlar tahliye edildi. İtfaiye ekiplerinin soğutma çalışması sürüyor.

ÇALIŞMA TAMAMLANINCA ÇALIŞANLAR İÇERİ ALINACAK

Bu arada Belediye Başkan Yardımcısı Halil Özer, konuyla ilgili basın mensuplarına açıklama yaparak, trafo merkezindeki arıza sonucu yangının çıktığını, önlem amacıyla binada bulunan çalışan ve vatandaşların tahliye edildiğini, çalışmaların tamamlanmasının ardından çalışanların yeniden görevlerine döneceklerini belirtti.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın