$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.793.353

$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.793.353

Gündem

Sandık seçmenin ayağına gitti

Edirne'deki yatalak hastalar seyyar sandıklarda oy kullandı.

31.03.2019 - 10:24
ugurcan
Sandık seçmenin ayağına gitti
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

31 Mart Mahalli İdareler Genel Seçimleri'nde oy kullanmaya gidemeyecek derecede hasta olan vatandaşlara seyyar sandıklar götürüldü.

Edirne İlçe Seçim Kurulu seyyar sandık görevlileri, yatağa bağımlı hastaların evlerine giderek oy kullanmalarını sağladı.

Sandık görevlileri Abdurrahman Mahallesi'nde yaşayan felçli 53 yaşındaki Ayla Kocatürk'ün evine geldi.

Sandık görevlileri getirdikleri taşınabilir kabini Kocatürk'ün yatağının üzerine yerleştirdi ve oy kullanma işlemi hakkında bilgi verdi.

Kocatürk, oyunu kullandıktan sonra, seçimlerin hayırlı olmasını diledi.

Edirne İlçe Seçim Kurulu seyyar sandık görevlileri gün boyunca yatağa bağımlı derecede hasta olan vatandaşlara seyyar sandıkları götürecek. 

 

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın