$

Dolar

46,4855

Euro

53,1678

£

Sterlin

61,7812

Frank

57,4845

Gram Altın

6.262,5200

Bitcoin

2.970.489

$

Dolar

46,4855

Euro

53,1678

£

Sterlin

61,7812

Frank

57,4845

Gram Altın

6.262,5200

Bitcoin

2.970.489

Gündem

Ormanda çıkan yangın barınma merkezine sıçradı

Gaziantep'in Nizip ilçesinde ormanlık alanda çıkan ve rüzgarın etkisiyle Geçici Barınma Merkezi'ne sıçrayan yangın kontrol altına alındı.

21.06.2024 - 23:17
Cumali Dalkılıç
Ormanda çıkan yangın barınma merkezine sıçradı
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Kırsal Belkıs Mahallesi'ndeki ormanlık alanda henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı.

Bir süre sonra rüzgarın etkisiyle yangın yakında bulunan Geçici Barınma Merkezi'ne sıçradı.

Çevredekilerin ihbarı üzerine Gaziantep Orman İşletme Müdürlüğü, Büyükşehir ve Nizip Belediyesine bağlı ekipler bölgeye sevk edildi.

Ekiplerin iş makinaları ile yaklaşık 2 saatlik çalışmasının ardından yangın kontrol altına alındı.

Yangının bir kısmını etkilediği barınma merkezindeki Suriye uyruklu düzensiz göçmenler ise bulundukları alandan araçlarla tahliye edildi.

Yangında 5 hektar tarım arazisi, 10 dönüm ormanlık alan, barınma merkezindeki 2 konteyner ve bir yakıt deposu zarar gördü.

Ekiplerin bölgedeki soğutma çalışmaları devam ediyor.

AA

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın