$

Dolar

46,5178

Euro

53,0325

£

Sterlin

61,5541

Frank

57,4162

Gram Altın

6.021,2500

Bitcoin

2.762.055

$

Dolar

46,5178

Euro

53,0325

£

Sterlin

61,5541

Frank

57,4162

Gram Altın

6.021,2500

Bitcoin

2.762.055

Gündem

Konya'nın Kulu ilçesinde, okullara cep telefonu yasağı

Kaymakamlık, Milli Eğitim Müdürlüğü'ne gönderdiği yazıda okullarda cep telefonu kullanımının yasaklanması istedi.

09.02.2019 - 13:54
duyguyildirim
Konya'nın Kulu ilçesinde, okullara cep telefonu yasağı
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Konya'nın Kulu İlçe Kaymakamı Ali Edip Budan,8 bin 444 öğrencinin ikinci yarıyıl için eğitime başladığı Konya'nın Kulu ilçesinde, tüm eğitim-öğretim kurumlarında öğrencilerin okullarda telefon kullanmasını yasakladı.

CEP TELEFONU YASAĞI

Kaymakam Ali Edip Budan'ın yayımladığı emirde, "İlçemiz sınırları içerisinde bulunan tüm eğitim-öğretim kurumlarında öğrenim gören okul öncesi, ilkokul, ortaokul ve lise ve dengi okul öğrencilerinin, eğitim kurumlarında bulundukları zamanda cep telefonu kullanımı yasaklanmıştır." denildi.

UYMAYANA PARA CEZASI

Buna göre, toplum düzenini, genel ahlakı, genel sağlığı, çevreyi ve ekonomik düzeni korumak amacıyla çıkarılan kabahatler kanununa muhalefet edildiğinde maddi cezalar uygulanıyor.

Alınan karara göre ise, emre aykırı davranışta bulunan öğrenci velilerine 320 TL idari para cezası uygulanacak.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın