$

Dolar

46,6312

Euro

53,0876

£

Sterlin

61,6060

Frank

57,6334

Gram Altın

6.010,2700

Bitcoin

2.788.561

$

Dolar

46,6312

Euro

53,0876

£

Sterlin

61,6060

Frank

57,6334

Gram Altın

6.010,2700

Bitcoin

2.788.561

Gündem

Kızgın sürücü: 'Arabayı idam ettim, cezalı'

Antalya'nın Alanya ilçesinde yaşayan Mehmet Aydın (47), cezalandırdığını söylediği otomobilini vinç tarzı bir düzenekle iki katlı evinin dışına astı. O anları cep telefonuna kaydeden Aydın, 'Arabayı idam ettim, cezalı' dedi.

26.02.2024 - 22:31
Cumali Dalkılıç
0:00
0:00 / 0:00
Video
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Alanya'ya bağlı Sugözü Mahallesi Kütürüp mevkisinde oturan Mehmet Aydın, otomobilini oturduğu iki katlı binaya astı. Vince benzer bir düzenekle otomobilini ön tarafı yukarı bakacak şekilde duvara paralel olarak asan Mehmet Aydın, görenleri şaşırttı.

Aydın, cezalandırdığını söylediği otomobilinin arka kısmına da ses sistemi yerleştirdi. Aracını evine astığı anları cep telefonu kamerasıyla kaydeden Mehmet Aydın'ın "Rahmetli gidiyor arkadaşlar. Sizlere ömür, asılıyor. Sistem bu. Asıyorum. Evet arabayı idam ettim, cezalı" dediği duyuldu.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın