$

Dolar

46,6315

Euro

53,1715

£

Sterlin

61,5997

Frank

57,6408

Gram Altın

6.119,4400

Bitcoin

2.797.402

$

Dolar

46,6315

Euro

53,1715

£

Sterlin

61,5997

Frank

57,6408

Gram Altın

6.119,4400

Bitcoin

2.797.402

Gündem

Kalp krizi geçiren İl Sağlık Müdürü öldü

Şırnak İl Sağlık Müdürü Uzman Dr. Suat Altın, geçirdiği kalp krizi sonucu vefat etti.

06.02.2024 - 09:26
Cumali Dalkılıç
Kalp krizi geçiren İl Sağlık Müdürü öldü
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Valilikten yapılan açıklamada, İl Sağlık Müdürü Altın'ın, ani rahatsızlığı nedeniyle saat 17.00 sıralarında Şırnak Devlet Hastanesi Acil Servisine sevk edildiği bildirildi.

Altın'ın yaklaşık 1,5 saat süren müdahalelere rağmen kurtarılamadığı ifade edilen açıklamada, "Kıymetli Suat hocamıza Allah'tan rahmet, ailesine, yakınlarına ve sevenlerine sabırlar dileriz. Sağlık camiamızın ve Şırnak'ımızın başı sağ olsun." ifadelerine yer verildi.

CENAZESİ MEMLEKETİNE UĞURLANDI

Akşam saatlerinde kaldığı otelin odasında kalp krizi geçiren ve kaldırıldığı Şırnak Devlet Hastanesi'nde hayatını kaybeden İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Suat Altın'ın (41) Türk bayrağına sarılı tabutu, hastanenin bahçesinde düzenlenen törenle memleketi Bingöl'e uğurlandı.

kalp-krizi-geciren-sirnak-il-saglik-muduru-altin-hayatini-kaybetti-2-_7933_dhaphoto1

Törene Vali Cevdet Atay, Belediye Başkanı Mehmet Yarka ve AK Parti Şırnak Milletvekili Arslan Tatar, mesai arkadaşları ve sağlık çalışanları ile vatandaşlar katıldı.

DHA

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın