$

Dolar

46,4863

Euro

53,0635

£

Sterlin

61,4862

Frank

57,4115

Gram Altın

6.131,4400

Bitcoin

2.898.033

$

Dolar

46,4863

Euro

53,0635

£

Sterlin

61,4862

Frank

57,4115

Gram Altın

6.131,4400

Bitcoin

2.898.033

Gündem

Füze yüklü ABD gemisi İstanbul Boğazı'ndan geçti

ABD Deniz Kuvvetleri Altıncı Filosu'na ait füze yüklü USS Donald Cook destroyeri gece saatlerinde İstanbul Boğazı'ndan geçti.

20.01.2019 - 10:31
cuma
Füze yüklü ABD gemisi İstanbul Boğazı'ndan geçti
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

ABD Deniz Kuvvetleri Altıncı Filosu'na ait USS Donald Cook destroyeri bu gece İstanbul Boğazı'ndan geçti. Karadeniz'e doğru hareket eden destroyerin görüntülerini ABD Deniz Kuvvetleri Avrupa-Afrika / ABD 6. Filo'nun Twitter hesabından paylaşıldı.

Rusya ile Ukrayna arasında geçen aylarda yaşanan gemi krizi sonrasında bu sabaha karşı İstanbul Boğazı'ndan ABD'ye ait bir destroyer geçti. Karadeniz'e doğru ilerleyen USS Donald Cook isimli destroyer hakkında ilk açıklama yapıldı. Gemi, sabaha karşı TSİ 01:56'da boğazdan geçti.

RUSYA: İZLEMEDEYİZ

Geminin kaptanı Matthew J. Powell, destroyerin Karadeniz'deki görevinin bölgede güvenliği sağlamak olduğunu ve bu amaç doğrultusunda birlikte çalışabilirliği göstermek olduğunu açıkladı. Fakat Powell'ın bu açıklamalarının ardından Rusya'dan bir açıklama geldi. Rusya Ulusal Savunma Yönetimi Merkezi, Karadeniz Filosu gemilerinin 56 ile 96 Tomahawk seyir füzesi bulundurduğu tahmin edilen USS Donald Cook destroyerini izlemeye başladığını bildirdi.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın