Filistin'i destekleyenlere 'gidin ölün geberin' dedi!
Tekirdağ-Süleymanpaşa'da yaşayan Elif Melek İrem adlı bir kadın, caddelere asılan Filistin bayraklarını söküp attığı görüntüleri paylaştıktan sonra, "Filistin orada gidin ölün geberin. Benim ülkemde nasıl Filistin bayrağı asarsınız? Hadsizler."
Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?