$

Dolar

46,4875

Euro

53,1975

£

Sterlin

61,6187

Frank

57,5557

Gram Altın

6.157,3200

Bitcoin

2.921.921

$

Dolar

46,4875

Euro

53,1975

£

Sterlin

61,6187

Frank

57,5557

Gram Altın

6.157,3200

Bitcoin

2.921.921

Gündem

Çeşme Belediye Başkanı makam koltuğuna köpek oturttu

Başıboş köpeklerin toplatılıp barınaklara gönderilmesi gündemdeyken Çeşme Belediye Başkanı Lal Denizli, makam koltuğuna bir köpek oturtarak tepki gösterdi.

01.06.2024 - 14:12
mustafaceylan
Çeşme Belediye Başkanı makam koltuğuna köpek oturttu
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Ülkenin son dönemlerde en büyük sorunlarından olan başıboş köpeklerin toplatılmasıyla ilgili çalışmalar devam ederken, bu çalışmayı destekleyen ve karşı çıkanlar mevcut.

Türk halkı başıboş köpek sorunundan kurtulmak üzere.

TBMM gündemine kadar ilerleyen süreçte dikkat çeken olaylar da yaşanıyor.

Duruma tepki gösterenlerin hareketleri dalga konusu haline geliyor.

Makam koltuğuna köpek oturttu

O tepkilerden biri de Çeşme Belediye Başkanı Lal Denizli'den geldi.

Denizli, makam koltuğuna bir köpeği oturttu ve o anları sosyal medya hesabından paylaştı.

Denizli'nin paylaşımı sosyal medyada alay konusu oldu.

"Köpeğimle hemşehrilerimizi ağırlamak büyük bir mutluluk"

Denizli, paylaşımında şu ifadeleri kullandı:

Bugün belediyede misafirlerimizi çocuklarımdan biri olan Moro ile birlikte ağırladık. Misafirlerimizle keyifli ve verimli bir gün geçirdik. Köpeğimle birlikte olmak işimizi daha da neşeli hale getirdi. Onunla birlikte hemşehrilerimizi ağırlamak büyük bir mutluluk oldu!

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın