$

Dolar

46,4855

Euro

53,1678

£

Sterlin

61,7812

Frank

57,4845

Gram Altın

6.262,5200

Bitcoin

2.972.711

$

Dolar

46,4855

Euro

53,1678

£

Sterlin

61,7812

Frank

57,4845

Gram Altın

6.262,5200

Bitcoin

2.972.711

Gündem

Bir mahallede daha kuduz karantinası

Niğde'nin Bor ilçesinde kuduz şüphesi nedeniyle Kemerhisar Kasabası Cumhuriyet Mahallesi'nin karantina altına alındığı açıklandı.

20.06.2024 - 08:42
Cumali Dalkılıç
Bir mahallede daha kuduz karantinası
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Niğde Valiliği tarafından yazılı açıklamada, 18 Haziran günü H.Ş. adlı kişinin Kemerhisar Kasabası Cumhuriyet Mahallesi'nde köpek ısırması sonucu hastaneye kaldırıldığı, ısıran köpeğin ise bir süre sonra öldüğü bildirildi.

Köpekten alınan örneğin kuduz yönünden incelenmek üzere Konya Veteriner Kontrol ve Orman Müdürlüğüne gönderildiğinin belirtildiği açıklamada, analiz süreci tamamlanana kadar Kemerhisar Kasabası Cumhuriyet Mahallesi'nin karantinaya alınmasına, sahipsiz ve başıboş hayvanların toplatılarak barınaklara yerleştirilmesine, bölgeye hayvan giriş- çıkışının yasaklandığı, belediye, muhtar ve hayvan sahiplerinin hastalık şüphesi bulunan hayvanları diğer hayvanlar ve insanlarla temas etmeyecek şekilde kapalı bir alanda kontrol altında tutmasına karar verildiği duyuruldu.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın