$

Dolar

46,4666

Euro

53,3094

£

Sterlin

61,4525

Frank

57,4868

Gram Altın

6.244,5300

Bitcoin

2.962.680

$

Dolar

46,4666

Euro

53,3094

£

Sterlin

61,4525

Frank

57,4868

Gram Altın

6.244,5300

Bitcoin

2.962.680

Gündem

'Aileme göstermek için fotoğraf çekeceğim' dedi, 6'ncı kattan atladı!

Bursa'da, inşaat halindeki binanın 6'ncı katına, 'Bu daire çok güzelmiş. Aileme göstermek için fotoğraf çekeceğim' diyerek çıkan Begüm İşmen (19), kendini boşluğa bırakıp, yaşamına son verdi.

13.08.2024 - 20:28
Cumali Dalkılıç
'Aileme göstermek için fotoğraf çekeceğim' dedi, 6'ncı kattan atladı!
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Osmangazi ilçesi Güneştepe Mahallesi 2'nci Meşe Caddesi üzerinde bulunan inşaatta meydana gelen olayda, binanın önüne gelen Begüm İşmen, iddiaya göre, inşaattaki görevliye "Bu daire çok hoşuma gitti. Aileme göstermek için fotoğraf çekeceğim" diyerek 7 katlı binanın 6'ncı katına çıktı.

NOT BIRAKTI

Katta bir süre gezen genç kız, "Böyle olmasını istemiyordum. Çok üzgünüm. Ailemden özür diliyorum. Özellikle babamdan" yazılı not bıraktıktan sonra, kendini boşluğa bıraktı.

Ekran Alıntısı_868

Toprak zemine düşen Begüm ağır yaralanırken, görevlinin ihbarı üzerine olay yerine sağlık ekibi sevk edildi.

İlk müdahalesi olay yerin yapılan Begüm, Çekirge Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Talihsiz genç kız, doktorların tüm müdahalesine rağmen yaşamını yitirdi.

Begüm İşmen'in cansız bedeni, otopsisi için Bursa Adli Tıp Kurumu'nun morguna kaldırıldı.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

DHA

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın