$

Dolar

46,4705

Euro

53,3043

£

Sterlin

61,4813

Frank

57,5209

Gram Altın

6.239,5100

Bitcoin

2.980.409

$

Dolar

46,4705

Euro

53,3043

£

Sterlin

61,4813

Frank

57,5209

Gram Altın

6.239,5100

Bitcoin

2.980.409

Gündem

Ağabeyinin eşini 17 yerinden bıçaklayarak öldürdü

Samsun'un Terme ilçesinde Mustafa D. (35), arazi meselesinden ağabeyinin eşi Fatma D.'yi (37), 17 yerinden bıçaklayarak öldürdü.

02.08.2024 - 15:37
Cumali Dalkılıç
Ağabeyinin eşini 17 yerinden bıçaklayarak öldürdü
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Terme ilçesi İlimdağ Mahallesi'nde meydana gelen olayda Mustafa D., oğlu Ü.D. (16) ve annesi Esma D. (59) ile aynı mahallede yaşayan ağabeyinin eşi Fatma D.'nin evine gitti.

Arazi nedeniyle aralarında çıkan tartışma sonrasında Fatma D., soba için odun alırken kayınvalide Esma D. ve torunu Ü.D., iddiaya göre kollarından tuttu. Bu sırada Mustafa D., 17 bıçak darbesi ile Fatma D.'yi öldürdü.

1_684

İhbarla bölgeye ekipler sevk edilirken, Mustafa D. olay yerinden kaçtı. Esma D. ile torunu Ü.D. ise polis ekipleri tarafından gözaltına alındı. Cenaze Terme Devlet Hastanesi morguna kaldırılırken, olay ile ilgili soruşturma başlatıldı.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın