$

Dolar

46,5270

Euro

53,0020

£

Sterlin

61,4713

Frank

57,3522

Gram Altın

5.955,7600

Bitcoin

2.824.175

$

Dolar

46,5270

Euro

53,0020

£

Sterlin

61,4713

Frank

57,3522

Gram Altın

5.955,7600

Bitcoin

2.824.175

Ekonomi

'Hisseni sat, sıfır maliyetle parayı cebe koy!'

Enerji şirketi Astor'un hisse satışlarındaki ilginç gelişme borsada gündem oldu.

28.06.2024 - 22:47
Cumali Dalkılıç
'Hisseni sat, sıfır maliyetle parayı cebe koy!'
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Ekonomist Dilek Güngör, Astor Enerji'nin borsadaki "hisse oyunu"nu yorumladı.

HİSSE PRİM YAPINCA...

İlk halka açıldığında 12.50 TL'den çıktı. Furyadan nasibini aldı. Diğer enerji şirketleri gibi o da yükseldi. Gel zaman git zaman hisse fiyatı 150 TL'leri buldu. Sonra geri çekilmeler başladı.

Fakat hissede ilginç gelişmeler yaşandı.

Transformatör ve anahtarlama ürünleri sektöründe faaliyet gösteren Astor Enerji'den bahsediyorum.

Önceki gün sabah bir KAP atıldı. Yatırım kararı açıklandı, sonra bir tane daha açıklama yapıldı… Hisse prim yapınca, bir ay önce televizyonlara çıkıp 'nakite ihtiyacımız yok' diyen patron hisse sattı. Hem de piyasadaki fiyatının altından… 94.45 TL'den… 37 milyon lot hissenin ederi 3 milyar TL'den fazla…

Sıfır maliyetle parayı cebe koydu.

Aynı hareketi birkaç ay önce de yaptığı için küçük yatırımcılar tepkili…

Bakalım Sermaye Piyasası Kurulu (SPK) harekete geçecek mi!

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın