$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.794.658

$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.794.658

Eğitim

Liselerde nakil süresi başladı

Milli Eğitim Bakanlığınca (MEB), Temel Eğitimden Orta Öğretime Geçiş (TEOG) sistemi kapsamında liselere yerleştirme sonuçlarının açıklanmasının ardından, nakil için başvurularda başladı.

17.08.2015 - 09:54
cem
Liselerde nakil süresi başladı
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Liseler için hiçbir tercihte bulunmayan veya tercihlerinden birine yerleşemeyerek açık öğretim kurumlarına kayıt hakkı kazanan öğrenciler ile bir orta öğretim kurumuna yerleşen öğrenciler, istemeleri halinde "e-okul.meb.gov.tr" adresinden nakil başvurusunda bulunabilecek.

MEB, yerleştirmeye esas nakil tercih başvurularını bugünden itibaren 21 Ağustos'a kadar alacak. Yerleştirmeye esas nakil sonuçları 24 Ağustos'ta ilan edilecek.

İkinci dönem nakil başvuruları 24-28 Ağustos'ta alınacak, sonuçları ise 31 Ağustos'ta duyurulacak.

Üçüncü dönem nakil başvuruları ise 31 Ağustos-4 Eylül tarihlerinde yapılacak, sonuçları 7 Eylül'de açıklanacak. Öğrenciler, bu süreler içerisinde yerleştirmeye esas nakil başvurusu için boş kontenjan şartı aranmaksızın 3 tercih yapacak ve tercihlerini herhangi bir ortaokul müdürlüğünden, boş kontenjan şartı aramaksızın yapıp, onaylatabilecek.

Yerleştirmeye esas nakil süreci 7 Eylül itibarıyla sona erecek.

Ayrıntılı bilgi için http://odsgm.meb.gov.tr/ adresinden Tercih ve Yerleştirme Kılavuzu'na ulaşılabilecek.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın