$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.797.138

$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.797.138

Dünya

Türkiye'den almışlardı! Rusya 40 tonunu imha etti

Rusya'nın Kaluga bölgesinde, Türkiye'den gelen 40 ton kayısı ve şeftalinin zararlı madde içerdikleri gerekçesiyle imha edildiği iddia edildi.

01.07.2022 - 08:49
tolgakara
Türkiye'den almışlardı! Rusya 40 tonunu imha etti
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Rusya'nın Kaluga Vilayeti'nde yapılan kontrollerde, Türkiye'den gelen 40 ton kayısı ve şeftalide karantinaya tabi zararlıya rastlandığı açıklandı. Kayısı ve şeftalilerin Moskova'da bir alıcıya gitmekte olduğu öğrenildi.

Yerel Znamkaluga portalı, 40 tonluk partinin imha edildiğini bildiriyor.

Öte yandan, Belaruslu yetkililer de üç ayrı olayda yine Türkiye çıkışlı olduğu iddia edilen toplam 58 ton armudun ülkeye girişine izin vermedi. Yetkililer düzenlenen nakliye belgelerinin sahte olduğunu açıkladı.

Belaruslu yetkililer, ürünlerin menşe ülkesinin Türkiye değil, Polonya olduğunu, girişlerine bu nedenle izin verilmediğini belirtiyor. Turkrus

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın