Beyaz Saray'dan yapılan açıklamada ABD Başkanı Biden'ın Kovid-19 testinin bir kez daha pozitif çıktığı bildirildi.
Beyaz Saray Doktoru, "Biden hiçbir belirti göstermiyor çok iyi hissediyor yeniden karantinaya girecek." açıklamasında bulundu.
Binlerce haber arasından aradığınızı bulun
Beyaz Saray'dan yapılan açıklamada ABD Başkanı Biden'ın Kovid-19 testinin bir kez daha pozitif çıktığı bildirildi.
Beyaz Saray'dan yapılan açıklamada ABD Başkanı Biden'ın Kovid-19 testinin bir kez daha pozitif çıktığı bildirildi.
Beyaz Saray Doktoru, "Biden hiçbir belirti göstermiyor çok iyi hissediyor yeniden karantinaya girecek." açıklamasında bulundu.
Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?