Cumhurbaşkanı Erdoğan, Katar Emiri Şeyh Al Thani ile görüştü
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Katar'ın başkenti Doha'da yapılan İslam İşbirliği Teşkilatı-Arap Ligi Olağanüstü Zirvesine katıldı. Cumhurbaşkanı Erdoğan, zirveye katılan Katar Emiri Şeyh Tamim bin Hamad Al Thani ile görüştü.
Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?