$

Dolar

46,5236

Euro

52,9898

£

Sterlin

61,4427

Frank

57,3021

Gram Altın

5.966,5900

Bitcoin

2.822.633

$

Dolar

46,5236

Euro

52,9898

£

Sterlin

61,4427

Frank

57,3021

Gram Altın

5.966,5900

Bitcoin

2.822.633

Dünya

Alman polisi elinde bıçak olan 16 yaşındaki genci öldürdü

Almanya'nın Dortmund kentinde polisin elinde bıçak olan bir genci silahla ateş ederek öldürdüğü aktarıldı.

09.08.2022 - 07:48
duyguyildirim
Alman polisi elinde bıçak olan 16 yaşındaki genci öldürdü
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Dortmund polisinden yapılan açıklamada, polisin Holsteiner Caddesi'ne çağrıldığı ve burada 16 yaşındaki gencin polise bıçakla saldırdığı aktarıldı.

Polis memurlarının silah kullanması sonucunda gencin ağır yaralandığı aktarılan açıklamada, gencin kaldırıldığı hastanede yaşamını yitirdiği bilgisi paylaşıldı.

Açıklamada, olaya ilişkin incelemenin Recklinghausen Emniyet Müdürlüğünce yapılacağı kaydedildi.

Dortmund Başsavcısı Carsten Dombert, Alman basınına yaptığı açıklamada, bir kişinin, genci bıçakla kiliseye ait bir alanda gördüğü ve polise haber verdiği bilgisini paylaştı.

Dombert, polisin tam olarak kaç el ateş ettiğinin henüz bilinmediğini, silahlara el konulduğunu kaydetti.

Bild gazetesinin haberinde, gencin Senegalli olduğu aktarıldı.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın