$

Dolar

46,5014

Euro

52,8613

£

Sterlin

61,2859

Frank

57,2345

Gram Altın

5.979,0200

Bitcoin

2.830.350

$

Dolar

46,5014

Euro

52,8613

£

Sterlin

61,2859

Frank

57,2345

Gram Altın

5.979,0200

Bitcoin

2.830.350

Dünya

ABD Savunma Bakanı Lloyd Austin COVID-19'a yakalandı

ABD Savunma Bakanı Lloyd Austin, Covid-19'a yakalandı. Austin yaptığı yazılı açıklamada, "Bu sabah Covid-19 testim pozitif çıktı. Hafif semptomlar yaşıyorum ve CDC yönergelerine uygun olarak önümüzdeki 5 gün boyunca evde karantinada kalacağım" dedi.

15.08.2022 - 23:26
pinarkarahan
ABD Savunma Bakanı Lloyd Austin COVID-19'a yakalandı
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Karantina sürecinde görevini devretmeyeceğini ve tüm yetkinin kendisinde olacağını ifade eden Austin, normal çalışma programını evden sürdüreceğini açıkladı. İkisi hatırlatıcı doz olmak üzere 4 doz aşı olan Austin, ABD Başkanı Joe Biden ile son yüz yüze görüşmesinin 29 Temmuz'da olduğunu aktardı.

Aşıların hem Covid-19'un yayılmasını yavaşlattığına hem de sağlık üzerindeki etkilerini daha az şiddetli hale getirmeye devam ettiğine dikkat çeken Austin, herkese aşı olması çağrısında bulundu.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın