$

Dolar

46,6206

Euro

53,0387

£

Sterlin

61,5746

Frank

57,5279

Gram Altın

6.023,6300

Bitcoin

2.782.746

$

Dolar

46,6206

Euro

53,0387

£

Sterlin

61,5746

Frank

57,5279

Gram Altın

6.023,6300

Bitcoin

2.782.746

Dünya

ABD'de yaşanan felakette ölenlerin sayısı 25'e yükseldi

ABD'nin Kentucky eyaletinde sağanak sonucu meydana gelen sellerde yaşamını yitirenlerin sayısı 25'e yükseldi.

30.07.2022 - 22:56
mustafaceylan
ABD'de yaşanan felakette ölenlerin sayısı 25'e yükseldi
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Kentucky'de son yılların en büyük sel felaketinde bilanço ağırlaşmaya devam ediyor.

Eyalet Valisi Andy Beshear, Fox News'e yaptığı açıklamada, sellerde ölenlerin sayısının 17'den 25'e çıktığını ve bu sayının daha da yükselmesinden endişe ettiklerini belirtti.

Bölgedeki doğal afetin devam ettiğinin altını çizen Beshear, "Şu anda arama kurtarma modundayız. Yağmur durdu ancak cumartesi öğleden sonra daha çok yağış bekleniyor." dedi.

Öte yandan bölgedeki köprüler ve yüzlerce ev sular altında kalırken, 18 bin kişiye de elektrik verilemiyor.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın