$

Dolar

46,4853

Euro

53,0807

£

Sterlin

61,5174

Frank

57,4034

Gram Altın

6.169,5700

Bitcoin

2.899.773

$

Dolar

46,4853

Euro

53,0807

£

Sterlin

61,5174

Frank

57,4034

Gram Altın

6.169,5700

Bitcoin

2.899.773

Dünya

86 yıl sonra dehşet! Kanguru, kendisini elleriyle besleyen sahibini öldürdü

Polis, Avustralyalı bir adamın evcil hayvan olarak beslediği bir kanguru tarafından saldırıya uğradıktan sonra öldüğünü söyledi.

13.09.2022 - 07:23
duyguyildirim
86 yıl sonra dehşet! Kanguru, kendisini elleriyle besleyen sahibini öldürdü
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Bir akrabası, 77 yaşındaki adamı pazartesi günü Perth kentinin yaklaşık 400 km güneyindeki Redmond'daki evinde ciddi şekilde yaralanmış halde buldu.

Sağlık görevlileri kırsal mülke vardıklarında, kanguru adamı tedavi etmelerini engelledi.

Polis hayvanı vurmak zorunda kaldı. Adam olay yerinde hayatını kaybetti.

Bir polis sözcüsü basına, adamın günün erken saatlerinde vahşi bir hayvan olan kanguru tarafından saldırıya uğradığına inandıklarını söyledi.

Avustralya yaklaşık 50 milyon kanguruya ev sahipliği yapıyor, ancak saldırılar nadir.

Bu, 1936'dan beri Avustralya'da bildirilen ilk ölümcül vaka.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın