SON HABERLER
Sol Ok
Sağ Ok
ANASAYFAGÜNDEMPOLİTİKADÜNYAGÜNCELEKONOMİYAŞAMGEZİSPORRAMAZANÇEVİRİSAĞLIKKÜLTÜRFOTOVİDEO
Dilipak'tan AK Parti'ye: Çekidüzen vermezseniz...

Dilipak'tan AK Parti'ye: Çekidüzen vermezseniz...

Yeni Akit gazetesi yazarı Abdurrahman Dilipak, AK Parti'ye ciddi eleştirilerde bulundu. 'Kendi partisine oy vermeyen adayınız, il başkanınız var. Nereden buldunuz bunları?' şeklinde sorarak çekidüzen verilmesini önerdi.

Dilipak'tan AK Parti'ye: Çekidüzen vermezseniz...
14.6.2015 12:24:38

İŞTE DİLİPAK'IN YAZISI;

Size yardım gelip başarıya ulaştığınızda şükretmeniz ve size verilenlerden ikram etmeniz gerekmez mi idi. O gün güç sizin elinize geçince, her taraftan size koşup geldiler. Güç sizden gittiğinde onlar çevrenizden dağılıp gideceklerdir. Aslında onlar size değil, elinizde tuttuğunuz şeyler için çevrenizde dönüp dolaşıyorlardı. Yoksa siz onların size geldiklerini mi sandınız!

Şimdi “içimizdeki beyinsizlerin işledikleri yüzünden bizi helak eder misin Allahım diye” düşünmenin zamanıdır.

Bu sonucu kimse beğenmedi. Millet kendi iradesi ile kendi başına çorap ördü. Kendi düşen ağlamaz. Onlara “tadın ellerinizle yaptığınız şeylerin karşılığını” denecek. Birilerinin son pişmanlığın fayda vermeyeceğini bilmesi gerekiyor. Bedel ödeyeceksiniz. Koalisyonun  nasıl bir şey olduğunu yaşayarak görecek, öğreneceksiniz. 

Paralelciler, SP, BBP'liler mutlular mı şimdi bu sonuçtan.. Hani birilerine olan öfkeniz sizi onlar hakkında adaletsizliğe sevk etmeyecek, işi ehline verecektiniz. “Ama onlar...” Evet onlar, birilerinin  yanlışlığı bir başkasına yanlış yapma izni vermez ki, sonra ne farkınız kalır.. Bir şeyi ancak daha iyisi ile değiştirebilirsiniz. Akılsızca tecihlerle Tosya'ya pirince giderken evdeki bulgurdan olursunuz sonra, örnekte görüldüğü gibi. AK Parti, iktidar yolunda mümkün olan özelliklere sahip bir parti olarak, tercih ettiklerinizin hangisinden daha kötü idi, söyler misiniz..

Neyse olan oldu.. Olanla ölene çare yok. O zaman önümüze bakalım. AK Parti çuvaldızı başkasına batırmadan önce iğneyi kendine batırması gerek.. Aslında AK Partililer %41'le üzüntülü. Ötekiler, , 16, 25 ile mutlu.. Aslında ötekiler kendi başarıları ile mutlu olmaktan çok, AK Parti'nin  tek başına iktidar olamamasından mutlular. Oyunu belirgin bir şekilde artıran HDP'nin başarısı ise, kendi başarısından çok, öfke ve kıskançlık koalisyonunun bir başarısı. Ve bu başarı ona hayır getirmeyebilir..

Kendi partisine oy vermeyen adayınız, il başkanınız var ya hu! Nereden buldunuz bunları. Çok mu aradınız da buldunuz bu tipleri ya da bunları size kim getirdi? Biz size ulaşamaz iken birileri nasıl da kolay ulaşıyormuş demek.. Ya hu, size değil, nerede ise müşavirlerinize ulaşılmaz olmuştu. Mesaj bıraksanız geri dönme lütfunda bile bulunmuyorlardı.  

Kendi partisine oy vermeyen belediye başkanlarınız var.. Oy vermemesini bırakın, aleyhte çalışanlar var.. Aynı şekilde kadın kollarınız var. Kelam, akaid kelimesini duymamış, yurtdışında okumuş, iyi eğitim almış “bizim iyi çocuklar”a gençlik teşkilatlarını emanet ederseniz olacağı buydu.. Reklam ajansları, toplantı organizasyonu şirketleri, bu media ve bu bürokrasi ile buraya kadar.. Abdurrahim Boynukalın yeni gelmişti, bir şeyler yapmak istiyordu, işler çok yoğundu. Tamam da sonuç ortada. Peki şimdi.. Evet, bekliyoruz.. Malesef hayat bizi beklemiyor.. Tabanın sesine kulak verilmesi ve onlara bir şeyler söylenmesi gerek. Yoksa söylenti umutsuzluğun ve çözümsüzlüğün ikinci adresidir. Hiçbir gerçek, söylenti kadar tehlikeli değildir.

Belediyelerinize çekidüzen vermezseniz, bugün parlamento seçimlerinde yaşadığınızdan daha vahim bir sonuçla karşılaşabilirsiniz.. Bu, yemekten doymayan lanet olası adamları başınızdan savın artık. Herkesin gördüklerini, duyduklarını siz görmüyor, duymuyorsanız, o zaman bırakın bu işi.. Birkaç kişinin yaptıklarının ceremesini bütün millete çektirme hakkı yok kimsenin. Zaten siz eğer kendinizi değiştirmeme konusunda ısrarcı olursanız, bu yanlışları bırakmazsanız, millet sizi bırakır. Eski hal muhal, ya yeni hal ya izmihlal. Siz kendinizi değiştirmedikçe Allah sizin hakkınızdaki hükmünü değiştirmeyecektir.

Üniversite gençliği ne hallerde, ya da o kültür etkinliklerinde ne anlatılıyor biliyor musunuz. Ya da o belediye kamu kurumlarının dergilerinde yazılanlar. İşadamlarınızın reklam katalogları ne öyle.. Spor koçları spor yapmaya gelen gençlere ne anlatıyor..

Sahi sivil kimse kaldı mı? Herkes bilgisayar kullanıcısı, tüketicisi oldu da yazılımcılarımız nerde. İşin ihale ötesi bir boyutu var. Mesela kim çileye talip. Teşkilatınıza bakın bakalım, gelene “ne işin var, niçin geldin, kimi arıyorsun, randevun var mı” diye soruyorlar. Zaten gelen ya işadamı, ya işe girmek isteyen biri, referans ya da torpil bulmaya gelmiştir ya da bir şikayeti vardır. Böyle bir şey. 

Sanırım gelinen noktada her şeyin yeniden gözden geçirilmesi gerek.. Tamam bir lider değişikliği var.. Ray ya da vites değişikliğinde olur böyle şeyler. Yeni bir başlangıç için bu sonuç bir fırsat olabilir. Selâm ve dua ile..


    YORUM YAZ

YORUMLAR

Kadir gül / 23.6.2015 15:56:40
Dilipak nedense hakikati hâlâ içinde tutma hevesinde'Nerden buldunuz bu adamları ve neden yanlışlarını savundunuz/örtbas ettiniz?' diye sormasının sebebi sadece fikir beyan etmiş olmak için söylenen bir sözdür.Kendide çok iyi biliyorki böyle insanlara AKParti içerisinde ve özellikle RTE tarafından bir söz söyleme ve bir yaptırım uygulayamaz çünkü aynı hata ve kusurlar kendilerinde de mevcuttur ! Ne zamanki, Dilipak'in işaret ettiği kesime dokunulacak olsa ağrısını kendi başında hissedeceginden dolayı(çünkü aynı hatları kendisi ve ailesi yaptı ve hâlâ da yapıyor) ses çıkarma hakkı yoktur!!!
MUSTAFA TOPAK / 19.6.2015 11:40:33
TÜRKİYEMİZİN SİYASİ İHTİYACI; ARİSTOKRAT AKP DEĞİL, SOSYAL DEMOKRAT, MUHAFAZAKAR, GELİŞİMCİ, ÜRETİMCİ,ÇAĞDAŞ,İLERİ, MAZİ İLE BAĞI GÜÇLÜ, ATİ İLE BARIŞIK, GÖZÜ ÖNÜNE VE UFKA BAKAN, MANEVİYATI GÜÇLÜ KADROLARDAN ÖRÜLÜ BİR AK PARTİ.YANİ ÖNCE TEPEDE LÜKS VE DEBDEBE DÜŞKÜNLÜĞÜ OLMAYAN, HZ ÖMER GİBİ GECE UN ÇUVALI OMZUNDA FAKİR FUKARAYI GÖZETEN, FAKİRLERİ DAHA ÇOK SEVEN TEPE YÖNETİMİ!DAVAMIZ BU TÜMSEKTE KALMAYACAK İNŞAALLAH. GEÇİLMESİ GEREKEN BİR AKP SÜRECİNDEN GEÇİYORUZ. GERÇEK AKLIĞI HAK EDEN BİR AK PARTİ ZARURETİ VAR KARDEŞLER, ALPLER, MÜCAHİDLER,AKADEMİSYENLER, KÖYLÜM, İŞÇİM, ÇİFTÇİM, TÜRKİYEM.
MUSTAFA TOPAK / 19.6.2015 10:59:15
Sayın Dilipak teşekkür ederim. Daha Ak Partili olarak bizlerin söyleyeceği o kadar gerçek var ki, sizin ki denizde damla kalır.Ak Parti misyonunu süratle tüketme sürecine girmişti. Hala da öyledir. Ahmet Bey en yakınına bile gölge vermiyor.Ben arkadaşıyım, oğlum İHL kazazedesi. Ön lisans mezunu. Cumhurbaşkanlığı Muhafız Alayı'nda çavuş olarak vatani görevini yaptı. Şimdi işsiz. Hiç bir sosyal güvencesi yok.İlk defa burada yazıyorum Davutoğlu'nun gençlik yıllarından arkadaşıyım. Taşkentliyim. Abi ulaşamadık, derdimizi anlatamadık. Ben de akademisyenim. Düşünün gariban insanımız ne çekiyor!
ş.ayhan / 18.6.2015 16:21:25
bade harabul bosna.muhterem efendim.bu eleştirilerin zamanı çoktan geçmedimi,yoksa seçim sonucu böyle olduğu için mi bu eksikleri görebildiniz.bu eksikler 12 yıldan beri devam eden vakıalardı.sadece AKP sevdalılarınca görülmeyenlerdi.nihayet görülebildi.
selim atakan / 18.6.2015 14:43:42
Paralel ile cemaati ayırt etmeyi beceremeyip mazlum insanları yerinden yurdundan eden ve adaletten uzak yargılamaların doğruluğu tartışılır. Yolsuzluk yapanları savunan bir anlayış çürümeye yüz tutmuştur ve bu anlayış Ak Partiyi savurup atacaktır. Eleştiriye kapalı bir lider ve eleştirenleri kardeşi dahi olsa şizofren tavırlar ile hallaç pamuğu gibi yok etmeye kalkışan bir anlayış inandırıcılığını kaybetmiştir. Yalan olduğunu bildiği halde durumu kurtarmak üzere kurgulanan oyunlar, algılar vs. vs. Bunca güzel hizmetlere rağmen bu olumsuzluklar sizi nereye kadar götürecek merak ediyorum.
Gerçekçi Davut / 16.6.2015 17:57:37
akgenc mehmet denen ........ aşağıda yorumunda tayyip için alemlerin yüce rabbidir diyor umurunuzda değil sanırım putperessiniz öyle anlaşılıyor
Ahmet oğulmuş / 16.6.2015 16:57:05
Her çaresizliğin bir çaresi var bunu görmesi gereken kişilerle beraber vatandaşlarda çekecek bu uyarı silkelenme kendine Dönme hareketi olarak kabul edeceğiz ak parti ilçe il Teşkilat-ı kadın kolları gençlik kolları üyesi seveni takipçisi hepsini gözden geçirmesi gerek ak partinin üzerine yapışmış nemalanmaya kendini adammışlar ne görebilir biz dışardan görüyoruz onları lütfen temizleyelim çaresizleri yiğitler Lazım analar lazım ülkemiz insanlarına bunun hayır getirmesi dileğimle
yunus demircigil / 16.6.2015 16:54:35
Bakaracı-makaracıları balkon konuşmasında yanında tutarsan bizler inciniriz, çantada keklik değiliz. Niye bundan sonra ak partiye oy verelim. o tipler balkonda olursa bizler orda olmayız. Kobani düştü düşecek sözü bardağı taşıran sözlerdir... kişi fetişizmi ahlakımızda yer almaz. kimse vazgeçilmez değildir. bağıran bir başkan istemeyiz.
MUSTAFA KIZAN / 16.6.2015 16:50:33
ADEM ALAN KARDEŞİME KATILYORUM Seçimden evvel şakşakcılık yapıp, şimdi uyarmak hiç yakışmadı Sayın dilipak...Benim gibi seçimden evvel uyarsaydın ya...ama seçimden evvel uyaranlara şakşak ve goygoy takımı ile şürekası hemen 'paralelci' ya da kripto diyordu...Önce mert olacaksın...Dava adamı olacaksın. Dava dan para kazanan değil.Seçimlerden 300 vekille çıksa yine uyaracakmıydın?Yoksa bahsettiğiniz anormallikler seçimden evvel yoktu da , seçimden sonra mı oldu?
Sezai / 16.6.2015 15:03:47
SP, BBP'liler mutlular mı şimdi bu sonuçtan diye soruyor. Cevabı açık yani AKP'liler bu sonucun olacağını beklerken sizin kendi hatalarınızı kusurlarınızı görmemeniz kabul edilebilir mi? Suçlu varsa bu bizzat sizsiniz. Başkasını suçlamaya hakkınız yok. 3 milyona yakın oyunuzu HDP'ye kaptırmışsınız. Paralelciler dediğiniz kişileri siz beslemişsiniz ve gözünüz oymuşlar. Yani kendi elinizin yaptığını çekiyorsunuz. Kimseyi suçlamaya hakkınız yok. Kendi gözünüzdeki merteği görün. Allah basiret versin. Böyle gaflet olmaz.
akgenc mehmet / 16.6.2015 13:12:48
sn dilipak çok haklısınız. bu cahil millet rabbimiz tayyibi safdışı bırakmaya çalışıyor. ama tayyip alemlerin yüce rabbidir. o olmasa bunlar da olmaz.
mustafa ozdemir / 16.6.2015 11:46:24
Mubarek dinimiz Islam 'İman ve Amel' dinidir. Ehli sunnet inancindan sapmadan ve bildiklerimizl de amel etmedikce bu is istikametine ulasmaz. Bu milleti hicbir zaman cahil gormeyin, ADALETLE HUKMEDIN istikbal sizindir.
RESUL / 16.6.2015 11:33:59
ARKADAŞ HALKA RAGMEN BİR ŞEY YAPMAYACAN.FAKİR FUKARAYA KAPIDAN DÖNDERMEYECEKSIN.RANDEVUN VARMI DEMYECEKSIN.KİMSEYE DEVLET İŞ VERME MECBUR DEGIL DEMEYECEKSIN UNUTMA BIZ SOSYAL DEVLETIZ.MİLLİ VE MANEVI DGERLERE ÖNEM VERECEKSIN.EHIL OLMAYAN KİŞİLERI DEVLET KADROSUNDA İDARECI YAPMAYACAKSIN.ŞİARIMIZ DOĞRULUK OlACAK.
Rıfat KOÇKAR / 16.6.2015 11:23:25
Sn.Dilipak yazılarınızı uzun zamandır beğenerek takip ediyorum bende uzun zamandır mahalle teskilatinda görev yapmaktayim.Dediginiz bütün uyarıları ilce bazında hepsini söyledik fakat kulakları duymaz gözleri görmez oldu.INSALLAH bu secim bir arinma yeniden dogus olur yada bir felaketin başlangıcı bu sonuçlar bizim için hayırlı olacagini icimizdeki hainlerin temizlenip yeniden diriliş için fırsat olacağının kanaatindeyim.Dua ile kalın hayırlı ramazanlar insallah Kağıthane deki soylesinizde siznle tanışma firsatimiz olacaktir..
akpli / 16.6.2015 11:08:50
ak parti kendine gönül verenlere sahip cıkmadı.malesef yalaka ve zübüklerın eline gecti.etrafını sardıar kurtulamadılar.fakırın halınden işsizin halinden.anlyana,insanlara tepeden bakmayan.garıbana sahıp cıkan.hırsızları saf dışı eden.bır ak parti istıyoruz o zaman tek başına iktıdar ezıci coğunlukla gelir
gercek akp li / 16.6.2015 10:24:26
sayın yazar sizleri kutluyorum.henuz zaman gec degıl.inşallah bu uyarıları dikkate alınır.
emre / 16.6.2015 10:21:44
kendi koltuğunu emanet ettiği adama güvenmeyip meydanlara çıkan bir ESKİ lider var.
nurhayat / 16.6.2015 10:19:46
Abdurrahmna bey kalemınıze sağlık cok güzel bir yazı umarım ciddiye alınır
AKPLİ RESUL / 16.6.2015 10:18:26
AKP KENDİNE ÇEKI DÜZEN VERIRISE HENUZ ZAMAN GEC DEGIL
dr. kemal avcı / 16.6.2015 10:17:56
Üsdat,bizlere tercüman olmuşsunuz. Bir iletişim bilimci olarak sürekli sahada seçmenle iç içeyim ve araştırmalar yapıyorum. sonuçlarını da cumhurbaşkanı dahil olmak üzere ilgili olan herkese gönderiyorum. bugüne kadar bir ALLAH'ın kulu 'hoca sen ne yapıyorsun?' diye arayıp sormadı. Üstelik kamuda çalışıyordum. beni bildikl birileri perişan etti. not: iletişim adresinizi yazarsanız 'siyasal seçim kampanyalarında halkla ilişkiler' adlı kitabımı sizlere göndermek istiyorum. saygılar
Ferhat Gundogdu / 16.6.2015 10:10:52
Bana rehber olmuşsun sayın dilipak Allah razı olsun selam ve dua ile.
levent / 16.6.2015 10:04:15
akp kendını sorgulasın.problemlı kişilerı partıden uzaklaştırsın.insan sevgisi olan insanlara yer versin, tepeden bakan.kişilere yol göstersın.randevun varmı,,şu an toplantıda gibi insanları aldatan kelımelrı soyleten kişilere yol verılsın.fakir fukara emeklı yetım dul ınsanlara perışan.hırsızları arzızları def etsin.o zaman iktıdar
numan arındı / 16.6.2015 08:41:10
akp yıkan şu maddeller1-Bakara süresı ıle dalga gecenler hala gorevde2.peygamber gurulandı biz gurulanmdaık dıyecek adamları vekil yaptınız3.kutu meseleını temızlemdınız4.surıye sınırında tampon bogede cadırkent kurmadınız. surıyelıler eülkenın ıcıne sokmak kadar daha tehlıkleı bır şey olamaz5.kendı emeklın dulun yetımımin ac iken 15 katrılyon harcadın6.kamu kurumları emeklı maaş yarıya düştüğü ıcın emeklı olamıyor..sızın donemde oldu.eişziiği onlemek ıcın acılem emeklı olacak memurlar bı şans verın kamuu kurumları boşalsın.işsizlık had safhada7.partınızde secme gurur kıbır abıdesı cok
malatyalı akp / 16.6.2015 08:26:47
Allahın âyetine bakara makara diyen ,,Peygamberimize gururlandi biz gurulanmadık diyen efkanlar yüzünden oldu. Allah CC davasina sahip çıkanı yarı yolda koymaz bu çürükler giderse.BU İŞ OLUR...insanlara tepeden bakan.kamu kurumlarında malatyada müdür atamaların bakın akp li az bulursunuz.reise hakaret edenler malatya valilikte hala mudur vekıllıgı yapıyor ..beledıyelere öyle gurur kıbır abıdelerı malatya beledıyesında gorevdeler,,, beledıyelerde secımde bundan farksız olmayacak
Mstf80 / 16.6.2015 07:17:49
Ben bir şeyin rahatsızlığını en az 5 yıl önceden söylüyorum. Sonrasında bedeli ödeniyor. 15 yıldır paralelcilerden dershanelerine bir tane fakir öğrenci almaz.Halkı sömürür. Cemaatte allah rızası yerine abonelik konuşulur oldu dedim.Büyüdüler ,tehlikeli olmaya başladılar dedim.Bedeli ödendi.6 yıldır kürtleri bu hukumet simartti,doğuda devlet yok teröristler cirit atıyor, artık kürt vatandaş devlet dairesinde bak ben kurdum işimi hallet diyor.Toplum da bu durumdan rahatsızdı.Bedelini ödediler. Maneviyatsiz insanlar partiye doldu.Benim 80 yaşındaki babam her şeyi görebiliyor.
fahri ayan / 16.6.2015 05:07:11
13 yıl boyunca devleti kurumsallaştırmayıp babanız çiftliği gibi kullanıp kendi atadığınız bürokratı birileri beğenmedi diye alacak yalakaları ve yağcıları atayacksınız o da istediği gibi at koşturacak kaybedince %2 oy almış sp yi hedef tahtasına oturtacaksınız.Aklınızı başınıza alın önce
fahri ayan / 16.6.2015 05:06:54
Başta belli çürük elmaları ardındanda çürüyecek elmaları ayıklayacaklar.31 yaşındaki, bir belediye başkanın çocuğunun nasıl medya patronu olduğunu ve ticari ilişkilerini sorgulayacaklar.
fahri ayan / 16.6.2015 05:05:32
Ayrıca belediyelerde hala ürettiğiniz paralel yapı hakimiyetini idame ettirirken özellikle milli görüşcü olanlar zulüm görüyor bir de bizden sıkılmadan oy istiyorsunuz...Bir akp li bayan elimizde sp bayrağını görünce eşimin çarşafını,müslümanlığını sorgulayacak ben de akp oy vereceğim...Nerede 3 köfte 5 kuruşa...Önce akp lilere hakka hukuka riayet edecek oy vermeyenleri paralelci vs diye dışlamayacak ve hakaret etmeyecek...
fahri ayan / 16.6.2015 05:05:09
neden sp yi ağzınıza alıyorsunuz anlamadım sp,akp piyasaya çıktığı günden bu yana aldığı oyun en asgarisini almış...ben bu sonuçtan bir sp li olarak memnunum zulme rıza zulümdür yıllardır ankaralıya zulmeden birini belediye başkanı adayı seçer arkasındanda devrin başbakanı 2 defa bu zulmün devam etmesi için miting yaparsa olacağı budur...siz sp lileri ve bbp lileri suçlarken bu zulmün devam etmemesi oy vermeyenleri suçluyorsunuz...benim yaşadığım yerdeki mahalle temsilcileri şaibeli insanlar.
Mustafa ERİKLİ / 16.6.2015 02:39:24
Sonuna kadar doğru. Onaylıyor ve altına imzamı atıyorum.
fatih göç / 16.6.2015 01:55:51
Hocam allah razı olsun aslinda diyecek çok seyimiz var fakat yazmaya elimiz varmiyor sizler duygularimiza tercuman oluyorsunuz inşallah yazilarinizi okurlarda kendilerine.ceko duzen verirler degilse onlar makami icin bizler davamiz için Ağlamış oluruz yonetimlerde hic taninmayan insanlar var yazik selam ve dua ile
Murat KAYA / 16.6.2015 01:03:05
Bir çok ilde temayül yoklaması yapılmasına rağmen teşkilattan adaylar değilde genel merkez tarafında yukardan dayatma adaylar ön sıraları kaptı.biz Tokatta bunu yaşadık hiçbir vasfı olmayan Gaye Yıldırım güler seçilebilecek sıraya getirilmiş buda tokatlı seçmenin şevkini kırmış ve 21 bin oy kaybına sebep olmuşur.buna rağmen seçilmiştir.
fahri guler / 15.6.2015 23:53:40
Ağzına sağlık abi. Elazığ da da aynı durumla karşı karşıyayız. Ne yazık ki toplumda karşılığı olmayanlar aday gösterildi. Partinin kuruluşunda emeği geçen hiç kimse parti tarafından onemsenmiyor ve hatta dislaniyor.son dönemlerde ak Parti ye zarar verenler hep ödüllendirildi ve aday gösterildi. Sonuç ise inanın ki odullendirilenlerin deil partinin emeğini çekenlerin içini açılmaktadır.
fahri guler / 15.6.2015 23:53:37
Ağzına sağlık abi. Elazığ da da aynı durumla karşı karşıyayız. Ne yazık ki toplumda karşılığı olmayanlar aday gösterildi. Partinin kuruluşunda emeği geçen hiç kimse parti tarafından onemsenmiyor ve hatta dislaniyor.son dönemlerde ak Parti ye zarar verenler hep ödüllendirildi ve aday gösterildi. Sonuç ise inanın ki odullendirilenlerin deil partinin emeğini çekenlerin içini açılmaktadır.
Eyyüp Sabri SAVAŞ / 15.6.2015 21:04:39
Allah sizden razı olsun hocam .Bence AKP özellikle doğu illerinde bu kadar oy kaybetmesinin en büyük nedenlerinden bir tanesi aday listeleri oldu.Örneğin Şanlıurfa'da daha önceden AKP'den istifa edip başka partilere geçen ve AKP aleyhinde çalışma yapan bunun üzerine Sayın Erdoğan'ın 'AKP treninden inen bir daha binemez.'demesi üzerine malum şahıs 12 kişilik AKP aday listesinden 7.sırada yer alıyor.Bunun üzerine sizinde belirttiğiniz gibi birçok davayla alakası bile olmayan kişilerin aday gösterilmesi halkın AKP'ye olan güvenini sarstı.
eyu p Altun / 15.6.2015 20:24:31
Tamam
Seher tuzlugol / 15.6.2015 19:11:41
allahın âyetine bakara makara diyen Peygamberimize gururlandi diyen efkanlar yüzünden oldu allah davasina sahip çıkanı yarı yolda koymaz bu çürükler giderse çok iyi olacak yavuz sultan ne demiş yakana bit evine kurt dadan dirma bu Çesmede n kafir için sin kürde nasip olmasin demiş Cumhurbaşkanımız ecdadim zin sözünü tutmassan olacağı buydu kürtler sattı onlarla yola cikarsan olacağı buydu onlara devlet işleri teslim edilmez akp destekleyen vatandaşı m bunları seçimden önce çok söyledik dinleyen olmadı oy kullanmaya dahi gitmedim inşallah şimdi ciddiye alırlar ama erken seçimde oyum akp
ismail karakuş / 15.6.2015 18:01:31
yollar,köprüler yapar ihalelerle bazı kesimleri zengin eder onlarda beni görür,özgürlüklerin önünü açar herşey halledilir diye düşündün. onlara önlerine altından dağlarda yığsan da seni sevmiyeceklerdir.anlamadınız çünkü onlar seni değil inandığın değerlere karşılar.senin yaptığın her başarı öfkelerini dahada artırır.gösterdiğin adayların kriterlerini daha cok teşkilatından değil ekonomik nufus ve kariyeri olanı tercih ettin.üniversitedeki gençliği teşkilatlandıramadın onları inadığın değerlerle donatmadın,hep göze ve mideye çalıştın.işte sonuç,bu tekneyle okyanusları aşamazsın.
Kadir / 15.6.2015 17:26:24
Ak Parti yıllırca ağzı dualı analar babalar bacılar ve kardeşlerin omuzlarında yükseldi ancak çile çekmemiş alnı secdeye gelmemiş ne üdügü belirsiz nev zuhur mirasyedilerce harcanıyor. malesef içim parçalanıyor...
Ugur dogan / 15.6.2015 17:23:40
Agzina diline saglik ustam..
melike nur / 15.6.2015 16:22:20
besmele hamdele ve salvele ile. hamd alemlerin rabbi olan ALLAHA ŞÜKÜRLER OLSUN.EN büyük sorun şudur. ORTADA KAYIP BiR ÜMMET WAR. bu ümmeti bulmadan ne yapsak boş. şu anda cahiliye donemi yasanmakta. ortada ebu cehiller dolanmakta ve bu toplumun iktidar meselesinden once bu konu üzerinde yoğunlaşması lazım. herkes kendine BEN KİMİM? SORUSU SORuMLI MÜSLÜMANLIĞINI SORGULAMALIKI BU MILLET KENDİNE gelince Ortada REFAH VE HUZUR olsun. bu sorun hepimizin sorunu ve bu dava bizim dawamız. rabbim bizleri uyandırsın ve KEŞKE diyenlerden eylemesin amin. selam ve dua ile.....
Adem ALAN / 15.6.2015 15:47:18
Seçimden evvel şakşakcılık yapıp, şimdi uyarmak hiç yakışmadı Sayın dilipak...Benim gibi seçimden evvel uyarsaydın ya...ama seçimden evvel uyaranlara şakşak ve goygoy takımı ile şürekası hemen 'paralelci' ya da kripto diyordu...Önce mert olacaksın...Dava adamı olacaksın. Dava dan para kazanan değil.Seçimlerden 300 vekille çıksa yine uyaracakmıydın?Yoksa bahsettiğiniz anormallikler seçimden evvel yoktu da , seçimden sonra mı oldu?
fatih coşkun / 15.6.2015 14:56:59
Hay ağzına sağlık abduraman abi
Arif Eroğlu / 15.6.2015 14:52:43
Adamsın bi Abdurrahman abi.. Bu yazıları bir de suratlarına çarpsan daha iyi olurdu.. Acaba böyüklerimiz ohuyacaklarmı ki.. Bence git ve yüzlerine haykır.. Haykırıp haykıracağımız velev ki bizim seçtiğimiz yöneticilerimiz olsa bile.. Onları başkaları uyandırmadan varalım gidelim biz uyandıralım.. Çünkü biz Hz Ömer in arkadaşları gibi olup uyandıralım..Kendilerine gelsinler..Pohpohçu ve şakşakçılardan uzak dursunlar. Bu vazife sana düşmüş be Abdurrahman abi.. Gözünü seveyim.. Seviyorum bu ADAM ları.. Seçiyorum bu ADAM ları.Sevdiğim için uyandırmamız lazım..Lütfeennnn....
abdullah birelli / 15.6.2015 14:28:50
benim de eleştiri yapacağım konu şu vekil adayları temayül yoklamasında birinci olsada sıralamaya giremiyor vekil adayları dışarıdan getirilip seçmenin önüne dayatılıyor bunu seçin diye antepi ele alalım 1 mehmet şimşe 2 abdülhamit gül artvinli 3şamil tayyar adam kral kim telefonuna ulaşabilmişse söylesin 4canan candemir iki dönemdir bursadan vekil imiş şimdi öğrendik hiç kimse tanımıyor vekilimiz ALİ ŞAHİN TBMM de 550vekil arasında 4 dil bilen ilk 30 da sen bu adanı sekizinci sıraya koyarsan tepki olur işte halka kulak vermezsen halk kendisini sandıkta gösterir
Remzi Önder / 15.6.2015 14:05:18
MOBILIZE EDILDIK ARENAYA CEKILDIK KUSATILDIK IHVANI MUSLIMIN GIBIYIZKOLAY MEVZILER KAZANILDI.DIGER TATAFDAN ZENGIN ETTIRDIKLERI VAMPIR SAYISI KADAR KADRO V DAVA INSANI YETISTIRILMEDI. KAZANILAN MEVZILER KADROSUZ KALICI DEGILDR..SONUC V TESBIT :'RTE SIYASETEN KENDISINI BITIRTTIRMEYE RAZI OLACAK..DIGER YOLSUZLUK V ISRAF DOSYALARINA DESDEK VEREREK PARTI SAFRALARINI ATMALI..HARBI INANDIRICI KUSATICI BR BURUTUS HAREKETI BU YAPIDAN CIKMALI
köylü / 15.6.2015 12:58:00
Elhamdülüllah tapınak çatısı altında bölücüsüyle yıkıcısıyla baascısıyla alperenleriyle milliyetçisiyle dindarıyla kindarlarıyla buluştuk. Kendi uçağını gemisini füzesini tankını topunu barajlarını dünyanın en büyük havalanlarını kanal istanbulu nükleer santrallerini duble yollarını yapan/yapacak olan yerli ve milli iktidara ufakda olsa bir ders verdik
kenan temel / 15.6.2015 12:45:00
Daha önce neden eleştirmediniz? Kardeş olmak bu mu? Düşünce konuşursunuz. Düşmeden önce elinden tutmalıydınız. Önce konuşanları düşman gördünüz.
Remzi Önder / 15.6.2015 12:06:45
MOBILIZE EDILDIK ARENAYA CEKILDIK KUSATILDIK IHVANI MUSLIMIN GIBIYIZKOLAY MEVZILER KAZANILDI.DIGER TATAFDAN ZENGIN ETTIRDIKLERI VAMPIR SAYISI KADAR KADRO V DAVA INSANI YETISTIRILMEDI. KAZANILAN MEVZILER KADROSUZ KALICI DEGILDR..SONUC V TESBIT :'RTE SIYASETEN KENDISINI BITIRTTIRMEYE RAZI OLACAK..DIGER YOLSUZLUK V ISRAF DOSYALARINA DESDEK VEREREK PARTI SAFRALARINI ATMALI..HARBI INANDIRICI KUSATICI BR BURUTUS HAREKETI BU YAPIDAN CIKMALI
halil / 15.6.2015 11:52:23
Kusura bakmada dilipak bey,hakikati söylemeyen dilsiz şeytan dır ilkesini bilmiyormuydun...hiç inandirici değilsin..
salih şinasi yegen / 15.6.2015 11:09:27
Sayın Dilipak Bakın kasımda seçimden bahsediliyor.ZAMAN ALEYHİMİZE İŞLİYOR.YENİ BİRLİK 0LUŞMALI idare edecek hiç bir siyasi dini etnik pisliğe karışmamış ahkamı tenfize.ülke güvenliğini korumaya dünya gerçeklerini bilen erdemli bir siyasi kişilik olmalı..Hatırlarsanız 1991 de bir milli ittifak oluşturulmuştu. Meclise hiç giremiyecektik.Ama akıllıca yapılan o günkü faaaliyetlerde fedakarlıklar yapıldıHikmetin nereden geldiğini unutup bu günlere getirenlere kimse artık değer vermez.SAYGILARIMLA HÜRMETLERİMLE SELAMLIYORUM.
icim yaniyor. / 15.6.2015 11:05:15
Teskilatlara.Derhal Neşter atilmali.Teşkilatlar Derhal Yenilenmeli.
Bekir Tank / 15.6.2015 11:01:32
Allah razı olsun. Bu dostça uyarıların sürekli olması dileğiyle...
İçim yaniyor / 15.6.2015 11:01:28
Sayin Dilipak.Tabana sahip çıkılmadi.kamuda üst düzeyde bürokrati partim getirdi o koltuga oturttu. Ama gelin görün ki bürokratlar çoğu başka partiye çalıştı. Çoook konuşulacak konular var . İçim yaniyorrr icim.
nazmi uçkan / 15.6.2015 10:55:53
beyefendi;akp'ye yapılmakta olan operasyona odun taşımayın.akp sütten çıkmış ak kaşık değil ancak AKP hiç hata yapmasaydı bu operasyonlar yapılmayacakmıydı?hata yapmasaydı operasyon daha şiddetli yapılacaktı.yapılan operasyonlar akp'nin doğrularının daha fazla olduğunun işaretidir.uluslararası şebekelerin ve ulusal işbirlikçilerinin gazına gelerek akp'ye oy vermeyen müslümanlar şartlar ağırlaştıkca göreceklerdir ki,yaptıklarının bedelini hiçbir tövbe temizlemez.
ibrahim alpaydın / 15.6.2015 10:26:54
akparti oylarını mhp ye niçin kaptırdı onu analiz etmek lazım. erdoğana şunu sormak lazım sen ümmetçimisin yoksa ulusal türkçümüsün? ulusal türkçü isen sorun yok. ama ümmeti islamcı isen süriyede musluman kürd kardeşlerine yaptığın ayrımcılık ne? kürdlere karşı ışıdı destekleyecek kadar türk milliyetçisi isen partini feshet mhp ye katıl. tek kurtuluş kuran ve ümmeti islamı baz almak.yoksa kürtlere başkaları sahip çıkar bu gemiyi batırır.
nuri / 15.6.2015 09:53:27
diline sağlık sağır sultan duyar belki.
nizam / 15.6.2015 09:32:56
aslında yazılaçak çok şey var eğer tayyip bey sahalara inmezseydi vay o zaman müslümanların haline.nasrettin hocayı hep suçlamışlar ya o da hiçmi hırsızın suçu yok demiş.akp insanlara güvenip yani m. vekili b. başkanları aynı bizim bulunduğumuz şehirde ki b. başkanı gibiler ihanet etmişlerse erdoğan ne yapsın hele adamın bahanesi hazır bizmki topu b. şehire atıp sıyrılmaya çalışıyor.hulasa şu hadis günümüzü özeliyor öyle bir zmzn geleçek ki güvenilir insanlar parmakla gösterileçek.
Hamza Bozkurt / 15.6.2015 09:08:45
Dînimizde bu hayra dâvet ve kötülüklerden sakındırma vazîfesine “emr-i bi’l-mârûf ve nehy-i ani’l-münker” adı verilir. Bu husustaki ilâhî emir, âyet-i kerîmede şöyle beyân edilmiştir:“Sizden, hayra dâvet eden, iyiliği emredip kötülüğü meneden bir topluluk bulunsun. İşte onlar kurtuluşa erenlerdir.” (Âl-i İmrân, 104)Allah sizle gibilerini toplumumuzdan eksik etmesin.
arif / 15.6.2015 08:57:48
Uzun adam gariban çocukları şehit gazi olmasın köylüler gençler dağa kaçırılmasın diye çırpınırken bir kısım %9'luk kesimin kimisi ürünüm çok para etmedi diye kimisi emekli maaşıma az zam geldi diye kimiside doğuda keleşli keleşsiz mahalle baskısıyla kimide medyadaki selocan reklamlarından dolayı başka partilere oy verdi
gökay / 15.6.2015 08:53:33
13 sene ak parti icraatı sonocu:bu millete bolluk yaramadı haerkesin borcu var maneviyat kalmadı menfaat pereslik çogaldı çıplaklık artı her şey parayla ölçülür oldu ak partiye oy veren adam belediyedeki işini rüşvetle yaptı Allahın anayasası gündeme bile gelmedi müslümanlar uyuşturuldu ak parti hem kendini hemde toplumu bozdu. millete maddiyat saglayacagına maneviyat saglasaydı o daha hayırlı olurdu
necmi / 15.6.2015 08:38:23
bakara süresi ile dalga geçenler hala başdanışman....o orda olacagı süece akp oy yok..chp yapsa kafırını bırakmazlar.ayetele dalga gecenlere oy yok vede olmayacakta
malatyalı akp / 15.6.2015 08:33:23
sayın yazara teşk edıyoruz.o kadar guzel yazmışki.cok az olmuş.kendını beğenenler.ınsanlara tepeden bakanlar.mttb de yetışen gencliğe randevu vermeyen akp var.idarecı atamalrında akp oy vermyenler.şımarıklık.mill davadan uzak.ukala tavırlar.işte sonuc bu.aynısı beledıyelerde var işte sıze malatya buyukşehır bır dahakı secımde akp alamaz.aynı ozellıkler var
zekeriya kocakaya / 15.6.2015 00:45:29
Teşekkür ediyoruz üstad.. tam duygu/kaygı/saygı ve de yergilerimizi dile getirmişsiniz..
veysel tosun / 15.6.2015 00:40:11
Siz bunlari ak partinin il teşkilatlarina ve belediyede ki godomanlarina anlatamazsiniz hocam yaaa
MEHMET ÇALIŞKAN / 15.6.2015 00:34:13
Ya hu ne adamlar var burada yorum yapan. Birincisi Dilipak, seçimden önce de bahsettiği olası tehlikelerden defalarca uyardı AK partiyi. Anlaşılan dinlememişler. Bu yüzden bir kez daha yazıyor. İkincisi özellikle Ak partinin seçtiği kişiler ile ilgili tespitleri. Sayın Hocam Mardin den size kendi partisine oy vermeyen onlarca Ak parti yetkililerinin isimlerini söyleyebilirim. Doğu ve Güney Doğuda ki kişiler yeniden değerlendirilmeden yapılacak her çalışma sonuçsuz kalacaktır.Üçüncüsü yazınızın genelinin altına ıslak imzamı atarım.
Remzi Önder / 15.6.2015 00:28:10
MOBILIZE EDILDIK ARENAYA CEKILDIK KUSATILDIK IHVANI MUSLIMIN GIBIYIZKOLAY MEVZILER KAZANILDI.DIGER TATAFDAN ZENGIN ETTIRDIKLERI VAMPIR SAYISI KADAR KADRO V DAVA INSANI YETISTIRILMEDI. KAZANILAN MEVZILER KADROSUZ KALICI DEGILDR..SONUC V TESBIT :'RTE SIYASETEN KENDISINI BITIRTTIRMEYE RAZI OLACAK..DIGER YOLSUZLUK V ISRAF DOSYALARINA DESDEK VEREREK PARTI SAFRALARINI ATMALI..HARBI INANDIRICI KUSATICI BR BURUTUS HAREKETI BU YAPIDAN CIKMALI
ertuğrul şengül / 14.6.2015 23:20:08
Selamun aleykum.siz ne dediğini çok iyi bilen birisiniz.91 ittifakına önceki ve sonraki tavrınızdan biliriz.bu son yazınızdaki haliniz sizi tanıdığım halinizdir.saadeti konumlandırma iz ve sonra AKP te Saadettin karşı duruşunun sebeplerinden bazılarını yazıpakıl danelik taşlamak.siz aynı sizin tasvir ettiğiniz gibisiniz.makalenin kritiği ile ulaşılacak ana fikir.
ertuğrul şengül / 14.6.2015 23:18:11
Selamun aleykum.siz ne dediğini çok iyi bilen birisiniz.91 ittifakına önceki ve sonraki tavrınızdan biliriz.bu son yazınızdaki haliniz sizi tanıdığım halinizdir.saadeti konumlandırma iz ve sonra AKP te Saadettin karşı duruşunun sebeplerinden bazılarını yazıpakıl danelik taşlamak.siz aynı sizin tasvir ettiğiniz gibisiniz.makalenin kritiği ile ulaşılacak ana fikir.
SEYİT MEHMET GÖNEN / 14.6.2015 22:53:35
Aferdersiniz eşeğin çamura çökerse akıl veren çok olurmuş.Abdurrahman Dilipak bunları biliyorduda neden seçimden önce yazmadı.
hamdi bey / 14.6.2015 21:33:20
Iyi de dilibak bu ak partiden bir cacık olmayacağını anlamadin mi halen
selim saike / 14.6.2015 21:16:00
Evet bu satirlarin ustune eklenecek fazla kelime yok gibi.28 Şubattada yazmistin haci ve hocalarin fuar standlarinda mini etekli kizlardan geçilmiyor allah nasıl bize merhamet etsin diyordun.boyle yurekli cesur yiğit insanlara cok ihtiyacimiz var.allah sana uzun ve hayırlı ömürler nadip etsin uzun adam
Lütfü Çakır / 14.6.2015 21:10:17
Sayin Dilipak gayet önemli bir konuya temas etmiş ben sade bir vatandaş olarak biliyorum ki Ak partiye oy vermeyen zengin çocuğu diye oraya getirilmiş gençlik Kolları başkanları hatta belediye başkanları var bu memlekette .
mustafa delice / 14.6.2015 21:06:21
Bal eski petekten yenir ama bizimkiler bizleri öteleyerek kacanın peşine düştüler
mucahit / 14.6.2015 20:50:56
Selim bey mutahitre elestiri yapmayin yazmissin ama. O mutahitlerin bunyesinde calisan binlerce insan var
Erdal / 14.6.2015 20:49:47
Allah razı olsun bunlar artık Chp gibi bir zümreye dönüşüp halka lutfetmeye başladılar hatta okşayan eli öpmesen tekmeleyen ayağı öpersin diyecek kadar ileri gittiler
İsmail köksal / 14.6.2015 20:32:28
Konya karatay ilçe başkanlığına aday olan mimar bir kardeşimize mulakat heyetinin sorduğu soru: paran var mı? Malesef parti parası olanların mekan tuttuğu yer haline geldi.
Mevlüt ÖZCAN / 14.6.2015 20:13:11
İNŞALLAH BU UYARILAR DİKKATE ALINIR DA SONUNDA SUÇLU ARANMAZ ..TANIDIĞIM TÜM AKP SİYASETİNE BULAŞMIŞ KİŞİLERİN KISA SÜREDE NASIL KÖŞEYİ DÖNDÜĞÜNÜ HALA ANLAMIYORUM ,BAL TUTAN HEP PARMAK MI YALIYACAK BİRAZ ÖNLEM ALINDA O ZİHNİYETİ TAŞIYAN FİKİRLİ SİYASİLER AVUCUNU YALASIN OLMAZMI? SİZ TEPEDEN BUNLARI GÖRMİYECEKSİNİZ, SONRA VERYANSIN EDİP SUÇLU ARIYACAKSINIZ...SUÇ SİZDE....BİRAZ TABANA İNİN SADECE SEÇİM ZAMANLARI HATIRLANMIYALIM..TABANDA Kİ SESSİZ ÇIĞLIKLARI İŞİTİN ARTIK...
Hurşit Uzunömeroğlu / 14.6.2015 20:06:51
Ben Ankara teşkilatını kuran İl.Baş. Yardıımcılarından biriyim.Ogünlerde bizimle alay edenler , siz iktidar olsanızda sizi iktidar etmeyecekler;diyerek moralimizi bozmaya çalışanlar, kızılayda aleyimize ilan dağıtanlar, şu an teşkilatta sefa sürmekte bizim emeklerimizi israf etmekte, ahtevefa'dan bi habersiz bu sonucun hesabını vermek zorundalar.Tespitlerinizin eksığı var fazlası yok.Belki sesimizi sayenizde duyan olur.Ümmetin geleceği için Allah rızası için birşeyler yapalım hocam! Sağlıcakla kal!
okay celep / 14.6.2015 20:02:32
Abdurrahman Bey cok dogru tesbitlerde bulunmus . Teskikatlar yozlasmis sadece makam mevkii ve millete tepeden bakilan yer haline gelmis. Ayrica belediye baskanlarinin bir milyon tl lik araclara kiralama yada satin alma yoluyla binmeleri butun baskan yardimcilarinin luks makam araci ve soforleri olma hakkini onlara kim verdi bu israfa kim goz yumuyor ...
Hacı ÇİÇEK / 14.6.2015 19:32:11
Abdurrahman Abimizin durum tespitine katılıyoruz. Leş kargalarının taşlanması, kovulması gerekir.
ay-tan / 14.6.2015 18:42:39
Sen diyorsun,çok mu doğrucusunuz...
Dogrucu Davut / 14.6.2015 18:01:21
Bir iş yeri düşünün aynı işi yaptığı halde farklı haklar farklı statü ve farklı maaş alan insanların çalıştığı bir iş yeri..bumu adalet.ak parti 13 yıldır bu durumu duzeltmedi..gene herkesin farklı yaşta emekli olduğu bir ülke ve devlette belediyelerde muhteşem bir israf.daha çok var sayacak vesselam.
burhan / 14.6.2015 17:39:26
Araba döndükten sonra yol gösteren çok olur.
ilker oflı / 14.6.2015 17:32:15
bence tek başına iktidar olmamalarına Bülent arınçın hezeyanları davutoğlunun her mitinkte sözmü varmışınız sözü mitinge gelenler destek için gelmiş onlardan papağan gibi neden sözmü diye ahit alıyorsun.birde cumhurbaşkanı ve başbakanın Diyarbakır saldırısı için demirtaşı aradık telefonomuza cevap vermedi saldırının amacı hdp ye oy kazandırmaktı.ne diye arıyorsun demirtaşın organizasyonda parmağı olduğunu kuş beyinli anlar saldırı kimin işine yarıyorsa o düzenlemiştir.demirtaşın telefonlarımıza bakmıyor demenizle onu kahraman yaptınız aydın doğan medyası bunu sürekli halk kahramanı gösterdi.
kadir önel / 14.6.2015 16:54:34
aynen katılıyorum abdurrahman beyin yazdıklarına bende bir partili olarak malesef partili gözüküp partnin kuyusunu kazan hainler var içimizde
mahmut şeker / 14.6.2015 16:05:39
PARASI OLANA TESKERE OLMIYAN ĞARİBANA ASKERE BU ADALETMI?
bedrettin kutlu / 14.6.2015 15:37:32
bir de makam arabası ve şoförü furyası. Milletin parasıyla millete caka satan siyasi ve bürokratları da eklemek gerek
Canip Alptekin / 14.6.2015 15:34:58
sayın değerli hocam Selamunaleykum nasılsınız soyledikyerinize aynen katiliyorum
She captain / 14.6.2015 15:00:46
Sayın dilipak tüm gerçeği gözönüne sermiş.teşeķkürler.somut bir örnek vermek istiyorum; zeytinburnu ilçesinde pazar pazarı ve çarşamba pazarı sokağının 15 yılda kaç kez sökülüp bir asfalt bir bordür taşı bir asfalt bir bordür taşı döşendiğini araştırın yemekten doymayan lanet olası adamların kimler olduğunu göreceksiniz.
Tayyip Güneş / 14.6.2015 14:34:04
Bu yorumları seçimden önce yapacaktı. Sonuçlar açıklanınca değil. Seçimden önce iktidarı yağla yüzle en ufak bir hatasını yorumlarken göz ardı et. Seçimden sonra hataları say. Bu gazetecilik değildir. Yeni akit okunacak gazete değil.
Gökçen DURSUN / 14.6.2015 14:27:50
Yüreğine kalemine sağlık Abdurrahman Bey. Bizi duyan yoktu belki sizi duyarlar... selam ve dua ile...
hasan / 14.6.2015 14:21:59
akit gazetesi pkknın yayın organı özgür gündemi basıyor,dilipakta burada yazıyor,bu ne perhiz bu ne lahana turşusu,yıllardır islami geçinenler meğer üç kuruş için küfrün reklamını bile yapabiliyor,yanlış bilgi varsa düzeltsinler.
yusuf / 14.6.2015 14:16:49
Bu parti ganimet avcılarından ve çıkar şebekelerinden kurtulmazsa işi zor. Kamuya personel alımında her yere mülakat (torpil) geldi. Milletvekilleri yalaka ve yakınlarını işe yerleştirmekle meşgul. Her evde iş bekleyen bir gencin olduğu düşünülürse, bu durum Akp ye çok oy kaybettirdi.
Necdet Öztürk / 14.6.2015 13:41:12
Iki büyük Sivil Toplum Kuruluşları olarak iki yıldır ilgili Bakanliklardan randevu taleplerimize cevap bile verilmedi. Toplum ve insanlık yararına geliştirdiğimiz projelere ENGEL olundu.Ülkemizi temsil ettiğimiz uluslarası platformlarda üçüncü derece atanmış idareciler bize selam bile vermedi.Sn.Cumhurbaskanimizin Kuruluslarimiza yaptığı büyük hizmetlerden ötürü destek olunması görüşünü bir belediye başkanı dikkate almadı.TOPLUMUN SİZE GELEN TABİİ KANALLARINI AÇIK TUTMALSINIZ.UMARIM BU YAPICI DEGERLENDIRMELERIMIZ BIZI YARALADIGI KADAR IDERCILERIMIZI DUSUNDURUR.
mehmet / 14.6.2015 13:19:43
çok güzel özetlemişsiniz konuyu . suudi kralının yaptığı gibi bi yolsuzluk hattı kurması lazım tayyip erdoğanın kendini ve partiyi aklayabilmek inandırıcı olmak adına yoksa sonraki seçimde oyu 30 da kalır
selim / 14.6.2015 12:59:35
iyi elestiride ,Elestirinin adresi yanlis.O kadar umut baglanmis ki partiye.Bu elestirilerin muhatabi AKP degil halk olmali.Umidinizi Allaha baglayin.Dunya taciri muteahhitlere degil.
z.aktan / 14.6.2015 12:50:18
islam olmayan bir ak parti olsa ne olacak ki. diğer partilerden farksız olmuş olacak. Zaten ak parti ile mhp tabanı aynı denilmiyormu. Türkçülük.....türk islam.....Dilipak Bey seçimden önce neden bu olumsuzlukları geeken yerlere bildirmedi?
z.aktan / 14.6.2015 12:50:04
Evet partinin il ve ilçe teşkilatlarının ve belediyelerin davası değiştiği için bu tür işlerin olması çok normal bunu söyleyenler zaten oralarda barınamıyorlar. Sıradanlaştılar. Sayın dilipak il başkanının oy vermediğini yazmış. teşkilat yetkilerinin hemen hemen hepsinin islam davasından uzak olan kişiler meydana getirmiş. Ya sonuçlardan ne bekliyecektik. Sadece oy vermeme işi de değil rüşvet ihale iltimas .....
Foto Galeriler Videolar Yazarlar Günün Özeti
TİMETÜRK SON HABERLER
ÇOK OKUNANLAR
TİMETÜRK AJANS HABERLERİ
SON YORUMLANANLAR