Dolar

Bist

9.693,46

Bungalov Evler ve Bisiklet Turları Yeni Normal Turizmin Gözdesi

Korona virüs kısıtlamaların kaldırılması sonrası sabırsızlıkla beklenen tatil de yeni trend Bungalov evler ve Bisiklet turizminde.

4 Yıl Önce Güncellendi

2020-06-05 17:39:37

Bungalov Evler ve  Bisiklet Turları Yeni Normal Turizmin Gözdesi

Bungalovevler ve bisiklet turları yeni normal tatil kurallarına uygun olması ve aynı zamanda gerçek bir doğal hayatı misafirlerine yaşatması yönüyle talep ediliyor. Bungalov evler ve bisiklet gezilerinin tercih edilmesinin en belirgin özelliği virüse bulaşmamak, kendini izole etmek, doğayla içiçe olmak, otel odalarına kapanmadan hareket edebilmek, gezilmesi istenen yerlere rahatça ulaşmak.
Antalya'da Bungalov ev denilince Çıralı ve Olimpos akla geliyor. Çıralı'da yeni hizmete giren Wooden House hem bungalov ev konseptini hem de bisikletli turizmi birleştirmiş. Wooden House misafirlerine bisiklet hizmeti sunuyor. Wooden House Bike Otel işletmecisi Derya Çayırlı bu yeni konsept hakkında şunları söyledi: "Şu son dönemde gördüğüm kadarıyla artık herşey dahil sistemli beş Yıldızlı oteller tercih edilmiyor. Ben kendim de doğayı sevdiğim için bungalov evlerde hizmet veren bir işletme kurduk. Bende daha önce İstanbul'da kurumsal işlerde çalıştım, bunun için iyi biliyorum ki insanlar çalıştıkları sürece sürekli bir kurumsallık içindeler ve aynı şeyi tatilde de yaşamak istemiyorlar.
Bungalov evler yaptık bisikletler aldık. Biz kendimiz de bisiklet sürmeyi çok seviyoruz.

bisiklet turu
İnsanlarda bu zevki tatsın istiyoruz. Çünkü İstanbul'da veya büyükşehirlerde insanlar bisiklet süremiyor, sürmek isteseler bile trafik izin vermiyor veya zamanları olmuyor. Ama biz burda hem doğanın içinde hem de bisiklete özgürce dolaşıp en azından üç beş günlük tatillerinde  keyifli zaman geçirmelerini istiyoruz.
Çıralı'da yapılacak çok şey var; tarihi yerleri bisikletle gezebilirler, Antik kentler, Yanartaş, Likya yolu, Olimpos, Adrasan gibi doğa gezileri yapabilirler. Tertemiz deniz ve plajımız var bunun yanı kaya tırmanışları, yat gezisi, Kano Turu, ATV, Scuba Dalış, Kanyon Turu, Deep Water Solo gibi aktiviteler yapabilirler. Özgürce doğada vakit geçirmek diyebiliriz aslında. Şimdi bisiklet turizmi Avrupa'da çok yaygın, turistler zaten gündelik yaşamlarında bisiklet kullandıkları için tatillerinde de bisikletle gezmek istiyorlar. Bulunduğumuz Antalya Çıralı bölgesinde her mevsim bisiklet sürebilirsiniz. Bizde 12 ay hizmet veriyoruz sadece yaz sezonu değil. Bir de burası hala gerçek bir köy ve köylü yaşayan insanlar var. Burada tavuğumuzu, yumurtamızı, kabağımızı, patlıcanı onlardan alıyoruz herşey doğal."