Timeturk: Haber, Timeturk Haber, HABER, Günün haberleri, yorum, spor, ekonomi, politika, sanat, sinema

  • DOLAR 2.20
  • EURO 2.84
  • ALTIN 87,92

Erbakan'dan şoke eden cemaat kehanet

Hürriyet yazarı Yalçın Bayer, 27 Aralık tarihli yazısında Prof. Dr. Necmettin Erbakan’ın 2004 yılındaki Cemaat ile ilgili sözlerini köşesine taşıdı...Ancak bu sözlerin internet ortamında hazırlanan sözler olduğu ortaya çıktı
Hürriyet yazarı Yalçın Bayer, 27 Aralık 2013 tarihli yazısında Prof. Dr. Necmettin Erbakan’ın 2004 yılındaki Cemaat ile ilgili olduğu iddia edilen  sözlerini köşesine taşıdı.

Hükümet-Cemaat savaşı tüm şiddetiyle devam ederken yıllar önce Saadet Partisi Lideri eski Başbakan Necmettin Erbakan tüm bu yaşananlar için uyarıda bulunduğu ifade ediliyordu.

Erbakan’ın öğrencisi Başbakan Erdoğan’a yaptığı bu uyarıyı Hürriyet yazarı Yalçın Bayer yazısında yer verdi. Erdoğan’a "dünkü çocuk" diye seslenen Erbakan şöyle söylemiş:

"Akli melakilerini yitirmiş bu Siyonist goygoycu tekneciler, vakti gelince İsrail’in desteğini kaybedince Cemaat tarafında bitirilmiş gösterilecek, kendi kendilerini yiyecekler.Bu da umum-i tedrishaneler(!) yüzünden (yeni adıyla dershaneler!) vuku bulacak. Be hey dünkü çocuk!"(M.Özdoğan Günlükleri, s.314,2004)

İNTERNETTE OLUŞTURULDU


Yazar olara M. Özdoğan'ın yazdığı iddia edilen böyle bir kitabın bulunmadığını Timetürk ortaya çıktı.Yazıyı yazan Hürriyet Gazetesi Bayer'de bir gün sonra yazdığı yazıda bu yazının internet ortamında hazırlandığını ifade etti. Milli Gazete Ankara Temsilcisi Mustafa Yılmaz'da kendi arşivlerinde böyle bir konuşma olmadığını, kendi yakınlarındaki büyüklerine sorduklarını ne böyle bir konuşma nede böyle bir yazar bulunduğunu söyledi. Timetürk'ün ulaştığı kaynaklarda böyle bir konuşma olması durumunda bunun önü ve arkasının olması gerektiğini ifade ederek, yazının tamamen internet ortamında AK Parti'yi zor durumda bırakmak için oluşturulduğunu ifade ettiler.

  • YORUM YAZIN
  • İÇERİĞİ YAZDIRIN

YORUMLAR

haldun öztürk / 20.03.2014 14:18:09
Rahmetli Erbakan hocam T.Erdoğanı hiçbir zaman öğrencisi olarak kabul etmemiştir.istanbul B.Ş. beld. başkanlığına tabanın tazyikiyle mecburen aday yapmıştır. kendisini kutlamaya gelip hayırlı olsun talebeniz kazandı diyenlere. kazandıysada kendine kaybettiysede kendine deyip talebesi olarak kabul etmemiştir. hocamızın mahrem birçok kasetlerindede t.erdoğanla ilgili söylediği sözleri bilen biliyor.
Sivaslı / 12.03.2014 16:19:35
Lütfen hocamızı muhtelif emellerinize alet etmeyin. Bu tarz ifadeler hocamızın üslubuna ters düştüğü gibi, kaldıki gerçek olsa dahi. Zamanında, bizim kalblerimiz arasında yol yok deyip, hocamızın islama zarar verdigini düşündüğünü söyleyenler niçin şuan işlerine geldiği için, sözlerini kanıt olarak alıyorlar...
http://m.youtube.com/watch?v=K8ERhonwwI0


Karahisari / 30.12.2013 17:39:37
Bunlar zaytung haberi, araştırmaya bile gerek yok.
Benzerleri birçok kişiye mal edilerek üretilmiştir.
Mesela K.Tuğcu bunu romanında yazmış vs...
mehmet / 30.12.2013 16:55:59
ZARURİ AÇIKLAMA (2)
Üslup hocanın üslubu değil, kaynak saçma, ifadeler hocaya çok uzak. Kaldı ki zaten o metin hocaya ait olsa herhalde hoca için kesin Mehdi filan yakıştırması yapılırdı şeksiz şüphesiz
Pis emellerinize hocayı alet etmeyin kardeşim. Hiç samimi değil.
ERBAKAN KÜLLİYATI EDİTÖRÜ M.MUSTAFA UZUN
mehmet / 30.12.2013 16:54:45
ZARURİ AÇIKLAMA (1)
Külliyatı hazırlama aşamasında Merhum Erbakan Hocamıza ait binlerce sayfalık kitap, konuşma metni ve yorum okudum. Külliyat'ı hazırlama aşamasında hocanın 60 yıllık bütün üretimlerini satır satır elden geçirdim lakin bir haftadır ortalıkta gezinen ve Hocaya ait olduğu ifade edilen 'dershaneler ile alakalı' mesajına asla şahit olmadım.
salih keles / 30.12.2013 12:04:10
yalakalikta sinir tanimiyorsunuz masallah. isinize gelince nasl da arastiramci luyorsunuz. isinize gelmeyince de kor. allah sizi gormeye malik etsin.
şamil / 30.12.2013 11:04:21
Erdoğan’a 'dünkü çocuk' diye seslenen Erbakan şöyle söylemiş:

'Akli melakilerini yitirmiş bu Siyonist goygoycu tekneciler, vakti gelince İsrail’in desteğini kaybedince Cemaat tarafında bitirilmiş gösterilecek, kendi kendilerini yiyecekler.Bu da umum-i tedrishaneler(!) yüzünden (yeni adıyla dershaneler!) vuku bulacak. Be hey dünkü çocuk!'(M.Özdoğan Günlükleri, s.314,2004)......rte derhal miadının dolduğunu anlamalı ve çekilmeli.yoksa kendine ve vatana çok yazık etmiş olur...hocasını dinle

Oktay Korkmaz / 30.12.2013 09:40:59
Fitneci Hürriyet !Sana ne ? Derdiniz müslümanları kavga ettirmek. Bizim asıl düşmanımız sizsiniz. Biz gün gelir bir camiide namaz kılarken barışırız. Ama sizinle camiide buluşamayız.
hamuş reis / 30.12.2013 08:59:27
mirhan can, ne olmuş ki avrupaya Allah aşkına, neyin peşindesin bu yorumunla. dini islam adına bi kıyaslamaya girdiysen çok cahil konuşuyosun,yok medeniyetten bahsediyorsan istibrayı bilmeyen bi avrupa toplumundan bahsediyoruz.bu memleketi bu kadar küçümseye hakkınız yok
avni / 30.12.2013 08:00:32
Ahmet akgül denen adamın uslubu ve hezeyanlarıdır bunlar. Hadis bile uydurabilecek cibilliyette bir adamdır kendileri.
MEHMET KURT / 30.12.2013 02:30:07
bizde bir çoban vardı garibanın tekiydi birde sözü vardı (kime iyi dediysek müslüman dediysek sabah koltuğunun altında haçla uyanır) varın yorumu siz yapın artık
mirhan can / 29.12.2013 18:41:25
bizde maaşallah şeyhler. hocalar, alimler herbirisinde yüzlerce keramet. Biz toplum olarak hep kerametlerle idare oluyoruz. ama avrupada keramet gösteren yok ama toplum olarak durumları ortada . Bizler birey olmadıkça halimiz düzelmez. önce birey olalım sonra toplum ...
Cehalet Baki / 28.12.2013 22:09:55
Bİr kitap google'da yoksa yayınlanmamıştır mantığı nasıl bir mantıktır arkadaş Sn. Özdoğan tuttuğu günlüklerdir bu bahsedilen eser.
Yunus Emre Kaya / 28.12.2013 21:57:31
Araştırma geogleden değil kurandan yapılır arkadaşlar milli görüş ileriyi görmektir milli görüş doğruyu bilmektir milli görüş bu günü on yıl öncesinden bilmektir.
semih / 28.12.2013 20:44:11
Merhum Hocamızın adının bu tür uydurma bilgilere izafe eden mezkur kaziblerle 'bir müslümana beddua edenlerin' yaptıkları arasında hiçbir fark yoktur.
necmi ali dogan / 28.12.2013 20:39:54
10 gun once boyle bir sey cikmis ama yalan oldugu ortaya cikmisti. Bu haberi kaldirin lutfen
akin akin / 28.12.2013 17:22:56
Tabiyki her zaman olduğu gibi Sayın Erbakan yine haklı çıktı.
idris eşkin / 28.12.2013 17:04:14
Erbakan hocamı bu millet daha anlayamadı.
melek demirkol / 28.12.2013 16:37:12
bu kocaman bir yalan. hocamı iyi tanıyanlar, bu sözlerin ona ait olmadığını anlarlar.
tugay yılmaz / 28.12.2013 16:19:18
bide cemaat kehanet demezmisiniz la burda akpden bahsediyo goygoycular akp israil arası bozulunca cemaat bitirmiş görüntüsü verilecek buda dersaneler üzerinden olacak diyo burda behey çocuklar ))))) tabi bnim mesajlarımı yayınlamazsınız kendiniz çalar kendiniz oynarsınız anca burada
tugay yılmaz / 28.12.2013 16:14:45
goygoy cu akp liler haa ))))) kızmayın hocanız diyo ))))
osman / 28.12.2013 13:48:28
gerçekten böyle bir kaynak falan yok.bu ne yahu?
Erol Aydemir / 28.12.2013 12:57:49
Ne kehaneti be kardeşim bu Müslümanın kerametidir...Allah müslümanlara rahmet eylesin (zalimlerin canı da cehenneme ayet-hud-44) itsin
kenan / 28.12.2013 02:22:02
yahu kardeşim, böyle bir kitap ve böyle bir alıntı yok!!! google'dan azıcık araştırıp ona göre haber yapsanız bile daha akıllıca olurdu!
Furkan Azeri › ABD IŞİD'e saldırdığında olabilecekler
Aslan Balcı › FreedomforScotland!// İskoçya’ya özgürlük!
Cemal Toptancı › IŞİD, aslında Amerika'dır
Adil Gülmez › 3.Dünya Savaşı kapıda
Abdullah Kuloğlu › Yeni Şafak halimize ayna
Elvan Alkaya › Bahriye
Ali Öner › Filistin Uzlaşı Hükümeti bitiyor mu?
YAZARLAR