Timeturk: Haber, Timeturk Haber, HABER, Günün haberleri, yorum, spor, ekonomi, politika, sanat, sinema

  • DOLAR 2.31
  • EURO 2.84
  • ALTIN 87,38

Siz olsaydınız Başbakana ne sorardınız?

30 Eylül'de yapılacak Ak Parti kongresi öncesi Başbakan Erdoğan, katıldığı televizyon programlarında gazetecilerin sorularını yanıtlıyor. Başbakan'a siz soru soracak olsanız, ne sorardınız?
TIMETURK / Haber Merkezi

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan 30 Eylül'de gerçeleşecek AK Parti Büyük Kongresi öncesi katıldığı televizyon programlarında gazetecilerin sorularını yanıtlıyor. Peki, gazetecilerin sorduğu bu sorular toplumun beklentilerini dile getirebiliyor mu? Başbakana yöneltilen sorular yeterli mi?

Başbakana soru yöneltecek olsaydınız, ne sorardınız? Timeturk, Başbakana yönelteceğiniz sorularınızı yayınlıyor.

Başbakana yöneltmek istediğiniz sorularınızı yorum kısmına yazın biz yayınlayalım.

TÜM SORULARI YORUM BÖLÜMÜNDEN OKUYABİLİRSİNİZ

İŞTE O SORULARDAN BAZILARI:


Meral Karadağ:

SN.BAŞBAKANIM SOSYAL BİR DEVLETTE KAZANILMIŞ HAKLARA HİÇBİR ŞARTLA VE ZAMANDA DOKUNULMAZ. EMEKLİLİKTE YAŞ BEKLEYENLER HAKKINI İSTİYOR. PEYGAMBERİMİZ İŞÇİNİN HAKKINI ALINTERİ KURUMADAN VERİNİZ EMREDER.EMEKLİLİKTE YAŞ BEKLEYENLERİN ALIN TERİ YILLAR ÖNCE KURUDU. BU HAKSIZLIĞA SON VERİN NE OLUR.EMEKLİLİKTE YAŞ BEKLEYENLER SİZİN VİCDANINIZIN BU ADALETSİZLİĞE DAHA FAZLA GÖZ YUMMAYACAĞINA İNANIYOR...SAYGILARIMI ARZ EDERİM.
___________________________________________________________________________________________________

Burcu Tufan:

Sayın bakanımız ek atama sorulduğunda siz olsanız çocuğunuzun sene ortasında öğretmen değiştirmesini ister miydiniz diye cevaplıyor. Ücretli öğretmenlerin büyük bir kısmı 2. dönem KPSS'ye çalışabilmek için işi bırakıyor. Bu da aynı şey değil mi?
___________________________________________________________________________________________________

dilek parım:

Sayın Başbakanım emeklılıkte prım doldurup yıl doldurup yaş beklemek zorunda olan magdur vatandastan sadece bíriyim íşsiz olmak evlat okutmak ve ıstanbul gıbı sehırde ayakta durmaya çalısmak ve iş bulsanız asgarı ucret yaşbeklerken mecbur calıstınız bu seferde emeklı oldugunda maasının yuzde 15 kesılmesı calısamıyoruz emeklı olamıyoruz peki ne yapalım bızler lutfen bızler ıcın yapıcı ve hakkın teslım edıldıgı bırseyler yapın lutfen #emeklilikteyaşbekleyenler tesk
___________________________________________________________________________________________________

Gürkan Narin:

Hak yemenin günahı nedir?
___________________________________________________________________________________________________

Mehmet İzzet Çolak:

Kişisel kaygılarla devlet yönetilmeyeceğini siz de çok iyi biliyorsunuz. Merakım, Kürt - Türk birliğini sağlamak için yeterli cesarete sahip olduğunuz için belki de bu kadar oy almışken, elinizi taşın altına koymak için sedef işlemeli bir taş mı arıyorsunuz? Ortadoğu daha ne kadar ağlayacak? Kürtler ne zaman 'tanınacak' ? Açtığınız kanalın dili dahi literatürde 'bilinmeyen dil' olarak geçiyor. Bu ayıba son verecek cesarette misiniz? [İşin aslı ben dahi bu şekilde soramam bu soruyu ne yazık ki.
___________________________________________________________________________________________________

Erol Coşkun:

Sayın Başbakanım Emeklilikte yaşa takılanlar olarak belli bir kesim olan bizler büyük haksızlığa uğradık bhiz erken emeklilik peşinde deyiliz . Bizler 1999 yılında yaşanan deprem enkazının altında kaldık bizler depremin acıları ile uğraşırken birşileri yangından mal kaçırır gibi bu haksız yasayı çıkarma peşindeydi . Ama bu halk o haksızlığa kayıtsız kalmadı 3 kasım 2002 genelseçimlerinde hepsini sandığa gömdü .Sayın Başbakanım sizin bu haksızlığa daha fazla göz yummuyacağınızı düşünüyorum .

___________________________________________________________________________________________________

Hulki Cenk :

Kürtler adalet bekliyor sayın başbakan , Roboski'den Ceylan'a Uğur'dan Mizgin'e bununla yüzleşecek cesaretiniz var mı?

___________________________________________________________________________________________________

ahmet yıldırım:

başbakanım 1987 yılında işe ilk girdiğimizde devletimiz bizlere, 25yıl 5500 prim doldurup emekli olacaksnız diyerek işe giriş bildirgemi imzaladım. 12 yıl sonra 3lü koalisyon kademeli emeklilik çıkardı, ve kanun geriye dönük işleyerek, normalde 2 ay sonra emekli olacaktım şuan 25yıl bitti ve 8000primde tamam amma geriye dönük kanunla tam 7 yıl daha bekle deniyor. yani bizler 32yılda emekli maaşına rabbim müsaade ederse alcaz.bizler geriye dönük yasayla mağdur bırakıldık,işsiz,maaşsızız iş vermio

  • YORUM YAZIN
  • İÇERİĞİ YAZDIRIN

YORUMLAR

HAKAN İLHAN / 21.12.2012 16:45:15
Sayın Başbakanım Özel sektörde çalışıyorum.25 Yıllık sigortalılık süremi ve pirim gün sayımı doldurdum.Ancak yaş şartı nedeniyle emekli olamıyorum.Pirim ödemelerim nedeniyle bu süreden sonra mevcut şartlarda emeklilik için 6,5 yıl daha beklemem gerekiyor.Bu zaman süresi içinde mecburen çalışacağım için de ayrıca emeklilik ücretim her geçen yıl azalacak. Şimdiye kadar bir çok kemikleşmiş sorunu ortadan kaldırmayı başardınız.Lütfen,bizi çok ama çok adaletsiz bir duruma düşüren bu sorunu da çözün
Eşref Daşgüleç / 20.12.2012 11:02:37
Sayın Başbakanım; İktidarda olduğunuz 10 yıl boyunca, birçok EĞRİ'yi düzelttiniz. Düzeltilme sırasının bizleri ilgilendiren; EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILAN kesime gelmesini dört gözle bekliyoruz. 'Allah yar ve yardımcınız olsun'.
cemalettin özkan / 05.12.2012 16:40:10
Sayın Başbakanım, rahatsızım çalışamıyorum doguştan FMF hastalıgım var hastalıgımdan dolayı yüzde 45 askerlik yapamazsın dediler daha kamuda işe girdimSayın Başbakanım, 26 yıllık sigortalıyım,7200 gün primim var halen 7 syıl daha beklemek zorundayım,1999 yılında Yaşar Okuyanın çıkarttığı yasadan dolayı mağdur durumdayım,şu anda rahatsızlıgım artıgı içi rapor alamadım ve istifa ettim tekbi umutla sizin bu mağduriyeti gidermenizi bekliyorum ben bir ŞEHİT Abiysiyim saygılarımla
cemalettin özkan / 05.12.2012 16:39:42
Sayın Başbakanım, rahatsızım çalışamıyorum doguştan FMF hastalıgım var hastalıgımdan dolayı yüzde 45 askerlik yapamazsın dediler daha kamuda işe girdimSayın Başbakanım, 26 yıllık sigortalıyım,7200 gün primim var halen 7 syıl daha beklemek zorundayım,1999 yılında Yaşar Okuyanın çıkarttığı yasadan dolayı mağdur durumdayım,şu anda rahatsızlıgım artıgı içi rapor alamadım ve istifa ettim tekbi umutla sizin bu mağduriyeti gidermenizi bekliyorum ben bir ŞEHİT Abiysiyim saygılarımla.
cemalettin özkan / 05.12.2012 16:23:22
Syn BAŞBAKANIM Emeklilik yaşı için gerekli sigotalılık ve pirim gün sayısını tamamladık fakat 1999yılında çıkan 2002de yaşallaşan kanunun Kademeli yaşmagdularıyız.Emeklilik hakkımızın erken emeklilikle hiçbir ilgisi yoktur.Eski yasaya göre çalışma hayatına başlamış, eski yasaya göre emeklilik hakkımızı istiyoruz.yasanın geriye dogru işletilmesinden kaynaklanan magdiyetimizin tarafınızdan giderilebilecegine vede sizin bu haksızlıga daha fazla göz yummayacagınıza inanıyoruz.Saygılarımı arz ederim.
erdogan yılmaz / 25.11.2012 21:07:56
syn .basbakanım aort kalp kapakcıgım degıstı hakem hastane yuzde 10 verdı altınada dusme ve yaralanma agır ıslerde calısamaz raporu verdı ve ısımdende oldum bır cocugum unıversıtede bır cocugumda ılkogretım 4 de ıssızlık maası 394 tl ben sımdı ne yapacagım 7300 prımım var 26 senenın ıcındeyım ya kalp yetmezlıgı olacak ya erken emeklılık ya 4 sene bekleyecegım . ben sımdı ne yapacagım basbakanım . adıl ve adılane oldugunuzu bılıyorum .ben ve benım gıbı magdurlarla ılgılenecegıze emınım saygılar
reşat genco / 19.11.2012 22:45:08
SYN:BAŞBAKANIM sağlıkta büyük yenilik yaptık artık hastanelerde sıra beklemiyor benim vatandaşım diyorsunuz.vatandaş muayene olacak ver para hadi oldu ilaç alacak ssk'ya katkı payı muayene ücreti ilaç parası yok.yok sayın başbakanım insanlarımız artık korkuyorlar ceplerinde iki ekmek parasınıda buraya verirsem aç kalırım diye korkuyor.ama ne yapsın mecbur.emekliliği en çok bu yüzden istiyoruz.emekli olupta çalışmaya devam edenlerin elektrik,su,telefn,a gidiyor çalışmasında ne yapsın açmı kalsın.
reşat genco / 19.11.2012 22:14:02
syn:başbakanımız ve iyi kalpli gönülleri hoş insanlara merhabalar.işte deniyorki veya diyorlar ülkemizde 10milyon genç emekli var vede ssk'ya büyük yük oluyorlar.iyide be arkadaş 1999,dan sonra çalışan kaç(işçi veya memur) emekli olabildi hep merak etmişimdir.peki bu genç emekli dediğiniz abilerimiz ablalarımızdan kaçı hayatta biliyormusunuz.birde 1999 genç emeklilerine bakalım süper emekli olanlar millet vekilleri ve çocukları.benim akrabalarımdan hiçkimse genç emekli olmadı olanlarda yaşamadı.
sornek / 08.11.2012 09:16:47
SAYIN BAŞBAKANIM
SİZE TEK BİR SORU EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLARI DÜŞÜNÜYORMUSUNUZ? MAĞDUR OLDUKLARINI BİLİYORSUNUZ DEĞİL Mİ? NE OLUR ARTIK MÜJDELİ HABERİ VERİN.ÇOK ŞEY KAZANACAKSINIZ.HEM ALLAHIN KATINDA HEM DE BİZİM NAZARIMIZDA .YALVARIYORUM ARTIK. HERGÜN İYİ BİR HABER ÇIKARMI BİZLE İLGİLİ DİYE BAKMAKDAN USANDIK.NEOLUR MÜJDEYİ VERİN ARTIK.YILBAŞINA GİRMEDEN 2012 YILI İÇERSİNDE NE OLUR MÜJDEYİ VERİN.BÜYÜKSÜNÜZ.
akurban / 08.11.2012 09:02:05
SAYIN BAŞBAKANIM
ÖNCE SAYGILARIMI SUNARIM.TEK SORUM EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLARA NE ZAMAN YARDIM EDECEKSİNİZ ? GÜCÜMÜZ , SABRIMIZ KALMADI NE OLUR YARDIM ... ALLAH AŞKINA...
yyasar / 08.11.2012 08:59:48
SAYIN BAŞBAKANIM
ADİLSİNİZ,DÜRÜSTSÜNÜZ,ÇALIŞKAN VE İYİ BİR İNSANSINIZ.SİZE GÜVENİYORUM.NE OLUR KASIM 2012 AYINDA EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLARI KURTARIN.YALVARIYORUM.YILIM VE PRİM GÜNÜM DOLDU.YAŞA TAKILDIM.MAĞDURUM.YARDIM EDECEKSİNİZ SÖZ DEĞİLMİ?
hasan hüsrev karahan / 28.10.2012 15:06:03
bu sayfaya yorum yazan herkes gibi benim de derdim aynı 2008 de işten çıkarıldım 46 yaşımdayım. bir sürü sertifikamn var ama yaşımı bahane ederek kimse işe almıyor. iki çocuğum var okuyan. ben ve benim gibi diğer arkadaşlar ne yapalım. hırsızlık mı yapalım. yıllarca prim yatırmışız. Bizler de eşi ölmüş veya ayrılmış dul kadınlar gibi, yatalak hastalar gibi bu vatanın evyatlarıyız. Anayasasında Sosyal hukuk devleti yazan devletimizden bunu bekliyoruz
Reşat GENCO / 27.10.2012 21:51:12
yine devam o zaman göreceklerdir emeklilik haklarını geri isteyenlere verecekleri cevap haklısınız.ve diyoruzki yeter artık hakkımızı ya verin yada verin.bizde emeklilik demek ölümü kabullenmek demektir avrupayı bana örnek göstereceğinize bizim hakkımızı verinde avrupaya örnek olun ve bizlerde insanca yaşayalımki çocuklarımıza bir faydamız olsun bunu bizlere çok görmeyin...((sizlerede çok amaçok teşekkürler sunuyorum bu sayfaları hazırlayan değerli arkadaşlarımı canı gönülden kutluyorum saygılar
Reşat GENCO / 27.10.2012 21:36:59
son yazımın devamı fazla değil bir yaz bir kış sadece 6 aylığına böyle bir uygulama yapılsın.(701 tl maaş)yazın meyve sebze,kışın meyve sebze+yakacak+çocuklara giysi okul masrafı (şunuda eklemeden duramıcam okul aidatları(50 ile 200 arası haraç kitapları bedava vermeyle çocuklar okumuyor onun için 6 ay ve herşeyi bu şekilde yaşayacaklarki beni ve benim gibileri anlayabilsinler ondan ve heruygulamayı her yeni yasayı bu şekilde kabulleri mecbur tutulacak.emekliliği bekleyenlerin derdini o zaman
Reşat GENCO / 27.10.2012 21:20:50
öncelikle tüm arkadaşların kurban bayramını kutlarım.tabii hitaabımız devlet büyüklerine olduğu için tüm büyüklerimizin,de bayramını kutlarım.sorum Başbakanımıza.deniyorki avrupada bu yaşlarda emeklilik yok avrupa emeklileri benim ülkemin güzelliklerini yarım emekli maaşlarıyla görüyor peki bizim emeklimiz bir maaşları ile dini bayarmlarını bile karşılayamaz durumda olduğunun herhalde farkındadırlar.Halkı anlamanın en güzel yolu 550 millet vekilinize asgari ücretten başka ücret ödememk anlarlar.
Abdullah Karagülmez / 19.10.2012 23:06:59
Sayın Başbakanım, 27 yıllık sigortalıyım,7500 gün primim var halen 7 sene daha beklemek zorundayım,1999 yılında Yaşar Okuyanın çıkarttığı yasadan dolayı mağdur durumdayız kimse bize iş vermiyor,bir umutla sizin bu mağduriyeti gidermenizi bekliyorum saygılarımla.......
Müzeyyen Atakuru / 04.10.2012 13:16:22
Syn BAŞBAKANIM Emeklilik yaşı için gerekli sigotalılık ve pirim gün sayısını tamamladık fakat 1999yılında çıkan 2002de yaşallaşan kanunun Kademeli yaşmagdularıyız.Emeklilik hakkımızın erken emeklilikle hiçbir ilgisi yoktur.Eski yasaya göre çalışma hayatına başlamış, eski yasaya göre emeklilik hakkımızı istiyoruz.yasanın geriye dogru işletilmesinden kaynaklanan magdiyetimizin tarafınızdan giderilebilecegine vede sizin bu haksızlıga daha fazla göz yummayacagınıza inanıyoruz.Saygılarımı arz ederim.
Reşat GENCO / 04.10.2012 00:22:59
Sayın Başbakanım hani bir söz vardır,bazı lokantalarda yazar,sen ye hesabı torunların ödesin.bizim suçumuz şimdi torun olmakmı yoksa çocuk yaşlarda iş hayatına atılıp vergimizi (patronlardan) daha yüksek ödemekmi.ben ve benim gibi düşünenlerin tek hayali elimizden alınan emeklilik hakkımızın bizlere iadesidir bunuda sizden allah rızası için taleb ediyorum.saygılarımla hayırlı gün ve geceler dilerim.
TÜLAY UZUN / 01.10.2012 16:54:25
Sayın Başbakanım, 1999 tarihinde çıkan bir yasa ile elimizden alınan emeklilik hakkımızın geri verilmesini ve mağduriyetimizin giderilmesini istemekteyiz.#emeklilikteyaşatakılanlar
vatandaş hasan / 29.09.2012 19:37:02
sayın başbakanım,ben emeklilikte yaşa takıldım ne olacak benim halım,kış geliyor odun kömür yok evde,çocugun biri üniversitede,biri lisede harçlık beklerler babam versin diye,iş yok kayıt yok işde vermiyorlar, senin yaşın geçmiş diye,sizin anlayacagınız,hayat güllük gülüstanlık degil bizde,sizin dolarlarla yaptıgınız milli gelir hesabı ugramıyor bizim ellere,adalet hak diyorsanız verin bizim emekliligide,bitsin bu çile
Figen BATURAY / 29.09.2012 18:01:38
SAYIN BAŞBAKANIM BAŞTA SİZE SAYGILARIMI SUNAR VE BENİRAHATSIZ EDEN VE ÜZEN BİR PROBLEM VAR.KAÇ ZAMANDIR ORTALIKLARDA DOLAŞAN BİR MADDE VAR CAN DOSTLARIMIZA,ÖLÜM YASASI CIKACAKMIŞ BUNUN DOĞRULUĞU NEDİR.BU MADDEYİ BAŞKA PARTİLER YAPSA NEYSEDE, AMA SİZİN GİBİ DİNİ BİR PARTİDEN BU YASANIN CIKMASINA İNANAMAM VE İNANMAKTA İSTEMEM.ÇÜNKÜ DİNİ ACIDAN BAZI GÜZELLİKLERİ SİZİNLE YAŞARKEN BİZLERİ HAYAL KIRIKLIĞINA UĞRA
Nurgül Çelebioğlu / 29.09.2012 13:56:15
Emeklilik yaşının 53 e çıkacağı konuşuluyor. Peki 35 yaş üstü ki bu durumda 60 yaşına kadar çalışması gereken bir toplumun çalışma şartlarını nasıl düzenlediniz.? 35 yaş üstü için devlet kurumlarında yaş değişikliği yapılacak mı? 35 yş üstü için özel sektörde değişiklikler yapılacak mı? Kısaca 35 yaş üstü toplumun direği olan bu yaş grubunun iş sorununu nasıl çözdünüz de emeklilik yaşını yükseltmeye çalışıyorsunuz?
Esin Bakangoz / 29.09.2012 12:44:14
Mağduruz önumüzde ki seçimlere kadar Adalet ve Kalkınma Partisinden ADALET istiyoruz.
Esin Bakangoz / 29.09.2012 12:42:08
Sn. Başbakanım,
Umarım bu yazdıklarımız size ulaşıyordur. Biz hakkımız olanı biran evvel istiyoruz. Artık bıçak kemiğe dayandı. Mağduriyetimiz anlatılacak gibi değil ancak taşamak lazım. İlk fırsatta bizim icin birşeyler yaparsınız ümidiyle. Saygılarımı arz ederim.
Bekir PANCAR / 29.09.2012 11:17:18
Daha önce yasalarını geriye doğru işleten bir Devlet.Eğer bu yanlışın düzeltilmesinde adım atmıyorsa bu demektirki ileride , tekrar bunun başka yasalarda da olabileceği kuşkusuyla, yaşayan vatandaşından kendisine güvenmesini ve destek vermesini beklememelidir.Emeklilikte Yaşa Takılanlar bunun bir örneğidir.
Zehra ava / 29.09.2012 10:42:45
SAYIN BAŞBAKANIM SOSYAL BİR DEVLETTE KAZANILMIŞ HAKLAR HİÇBİR ŞEKİLDE GERİ ALINAMAZ KALDI Kİ BİZİM GİBİ HAYATIN SORUMLULUKLARINI AİLELERİNE DESTEK OLABİLMEK ADINA ÇOK DAHA ERKEN YÜKLENENLER ONCA ÖZVERİDEN SONRA YILLARIN YORGUNLUĞUNU BİR NEBZE DİNDİREBİLMEK ADINA EMEKLİLİĞİMİZİ HAKETMİŞKEN.TÜM HAKLARIN YOK OLDUĞUNU GÖRMEK HİÇBİR İNANÇ VE İNSANİ DEĞERE UYMUYOR.BİZ ERKEN EMEKLİLİK DEĞİL HAKETTİĞİMİZ EMEKLİLİĞİMİZİ İSTİYORUZ.
____________________________________________________________________
hurşit taşcı / 29.09.2012 09:58:10
başbakanım 1987 yılında işe ilk girdiğimizde devletimiz bizlere, 25yıl 5500 prim doldurup emekli olacaksnız diyerek işe giriş bildirgemi imzaladım. 12 yıl sonra 3lü koalisyon kademeli emeklilik çıkardı, ve kanun geriye dönük işleyerek, normalde 2 ay sonra emekli olacaktım şuan 25yıl bitti ve 8000primde tamam ama geriye dönük kanunla tam 7 yıl daha bekle deniyor. yani bizler 32yılda emekli maaşına rabbim müsaade ederse alcaz.bizler geriye dönük yasayla mağdur bırakıldık bu adaletsizliği ortadan kaldıracak tek lider sizsiniz.. saygılarımla
İ.Miray Yılmaz / 29.09.2012 02:39:56
Sn.Başbakanım: YAŞ bekleyen 4-5 milyon sizi iktidarda yapan bu seçmen kitle, artık size gereklimi,değilmi? Aile ve vs. leride minimum dahil edecek olsak.10 milyon seçmeniz biz.Dağlarda aflarla davet edilen teröristler değiliz.Bizleri size karşı acaba hangi biçimli bir sunumla dolduruyorlar?Bizler kul ve emek haklarımızın iade edilmesini istiyoruz.Devletine karşı yükümlülüklerini fazlasıyla yerine getirmişleriz.ADALET i tanıyorsanız haklarımızı iade edeceğinizden şüphemiz yok.Saygılarımızla.
Sezgin TURHAN / 28.09.2012 18:25:38
Sayın Başbakanım,
Bugunden 35 sene önceki şartlarda çalışmaya başlayan zorluklarları yenceğim derken yıpranan ben ve bizlerin emekli olamaması için ne düşünüyorsunuz.?Tabiki ülkemiz kalkınsın istiyoruz hemde çok peki ben %3 zam alırken neden bizleri eziyorsunuz.?Niçin bankalara bizi ezdiriyorsunuz onları sıkı denetim yaptırmıyorsunuz.?Niçin hak ettiğimiz türk kimliğinde saygı ve onurla yaşamamızı kısıtlayanlara değilde bizlere vergi -ceza Kanunlar çıkartıyorsunuz.? Saygılar
Hüseyin Aksu / 28.09.2012 18:20:36
3.soru) 11 eylül 2001 tarihinde abd müslümanları potansiyel terörist ilan etmişti, 2002 yılında ılımlı islamı türkiyede iktidara getirdi. neyin karşılığında? ne gibi vaadlerde bulundunuz abd'ye. abd yi yöneten sizin eski tabirlenizle sionistler neden sizi birden bire sevmeye başladıklarını hiç kendinize sordunuz mu? bin ladini kendi çıkarları için kullanıp milyoner yapıp sonrada balıklara yem yapan abd sizin için de benzer bir senaryo kurmuş olabileceğinden endişe duyuyormusunuz?
Hüseyin Aksu / 28.09.2012 18:13:59
1.soru) 2002 yılı öncesi sizin de dahil olduğunuz dindarlar topluluğu her cuma namazı çıkışı amerika ve israil bayrakları yakıyordu. günümüzde hakaret filminden dolayı dünya müslümanları ayağa kalkmış iken ülkemizde çıt yok. siz mi değiştiniz? amerika mı?
2.soru) daha 2 yıl önce esad kardeşinizdi, vizeler kaldırılmıştı, mitinglerde bundan büyük başarı olarak bahsediyordunuz, şimdi ne oldu da esad kardeş duşman esed oldu?
taner varna / 28.09.2012 17:36:16
2 yıl milletvekilliği yapanlar emekli olurken ve bizim gibi vatandaşların 8-10 katı maaş alırken sgk batmıyor da biz elimizden alınan emeklilik hakkını isteyince mi batıyor?
taner varna / 28.09.2012 17:34:20
hem emekli etmiyorsunuz hem de 2008 de çıkardığınız yasa yüzünden her prim ödediğim ay emekli olduğumda alacağım maaşın eksilmesine yol açıyor.yasalar vatandaşı mutlu etmek için çıkarılır biliyordum,mağdur etmek için değil.
taner varna / 28.09.2012 17:31:15
ben 28 senedir SGK ya prim ödüyorum yasa değişmezse 4 sene daha ödeyeceğim yani toplamda 32 sene.sadece benden birkaç yaş büyük diye benim ödediğim primin neredeyse yarısını ödeyenler emekli oldu.bu mu sizin adalet anlayışınız?
taner varna / 28.09.2012 17:28:21
bizim suçumuz küçük yaştan beri çalışıp devlete prim ödemek mi?doğru dürüst prim ödemeyenleri borçlandırıp emekli ettiniz,bize gelince mi SGK da kara delik oluyşuyor?
taner varna / 28.09.2012 17:26:06
1999 da karşı çıktığınız eleştirdiğiniz emeklilikte kademeli yaş yasasını 10 yıldır iktidar olmanıza rağmen neden değiştirmiyorsunuz?
taner varna / 28.09.2012 17:24:11
sayın başbakanım erken emeklilik değil elimizden alınan emeklilik hakkını istiyoruz.bu yasa 1999 da çıktığında en başta siz ve eski partiniz itiraz etmiştiniz ve bizler de sizin hakkaniyetli olduğunuza inanmıştık.ancak 10 yıldır iktidardasınız ve güç artık sizin elinizde olmasına rağmen bizi bu zamana kadar yok saydınız hiçbir adım atmadınız.bir de çalışma bakanınız yaşı daha da arttırmak istiyor.yoksa siz de dün dündür bugün bugündür mü diyorsunuz?
BAHADIR ALTAŞ / 28.09.2012 15:46:43
adında adalet olan akp den emeklilikte yaş bekleyenler için adı gibi adalet bekliyoruz. magduriyetin giderilmesi için başbakanımızdan müjde bekliyoruz. EYT.
NUSRET / 28.09.2012 15:18:11
Yaş mağdurlarına acilen çözüm bekliyoruz. Bu adaletsizlik giderilsin, devlet açık kapatırken bizlerde açıklarımızı yaralarımızı sarmaya uğraşıyoruz insaf....
Meral Karadağ / 28.09.2012 15:08:14
Yabu emeklilikte yaş mağdurları talan etmiş burayı,kardeşim farklı fikirlere yer versenize.Nedir bu?SELİMBEY Siz bu yorumu yaparken Bir erkek bir baba olarak 48yaşında işsiz kalmış devletten hak kazandığı halde emekliliğini alamamış çocuğu okulda para isteyince parası olmadığı için cebinde yavrusundan gözlerini kaçırarak cüzdanımı evde unuttum yavrum diyerek diğer çocukların yanında yavrusunun boynu bükük kaldığı için kimse görmesin diye okulun arkasına geçipgözyaşlarına boğulduğunu gördünüzmü
Bekir PANCAR / 28.09.2012 15:01:37
Sosyal bir Devlette KAZANILMIŞ HAKLARA Hiçbir ŞARTLA ve ZAMANDA DOKUNULMAZ.Emeklilikte Yaş Bekleyenler sizlerden acil çözüm bekliyor.
sibel doğan / 28.09.2012 14:51:03
Sgk'daki açıkmış!nasıl açıkmışki bu ödediğimiz primlere rağmen bir türlü kapatılamayan.Sağlığı bile cebimizden ödüyoruz. Ezilen hep vatandaş oluyor.45-50 yaş sizlere genç gelsede işveren öyle demiyor,gazete ilanlarına baktığınızda 35yaş üstü elemanı kimse çalıştırmak istemiyor, haklı olarak!Bakanda çıkıp iş bulamayanı niteliksiz işçi diye adlandırıyor,benim yıllarca verdiğim emeği boşa görerek. İşçiyi niteliksiz diye yeren bir çalışma bakanımız var, soruyorum acaba kendi nitelikleri nedir?
HÜSEYİN KARAYEL / 28.09.2012 14:46:35
18 yıldır çalıştığım iş yerinden bir günde ekonomik kriz sebep gösterilerek işten çıkartıldım lütfen sayın başbakanıma sormak istiyorum şuan 48 yaşındayım ve iş başvurusu yapmadığım yer kalmadı yaşımdan dolayı kesinlikle geri dönüş yapılmıyor üniversitede okuyan çocuklarıma bugünde iş bulamadım demenin ne olduğunu sanırım benden iyi bilen olamaz devletim gençsin emekli edemem işveren yaşlısın işe alamam diyor bizler ne yapalım saygılarımla
yeşim kokarca / 28.09.2012 14:29:00
sayın başbakanım
1987 stajer olarak işe başlayıp 1989 yılında kadroya geçıp çalısan işçiyim.25 yılımı doldurmama rağmen kademeli yaşa takılanlardanım bu mağdurıyetımızın değerlendirilmesini ve çözülmesini umarım saygılar
Levent Duman / 28.09.2012 14:27:34
Sayın Başbakanım..Devletimiz bizleri emekli olmak için 'genç' , özel sektör ise istihdam etmek için ' yaşlı' buluyor.Ülkemizde 40 yaşının üzerindeki işsizlerin sorunları büyümeye devam edecek.Bizlerin emekliliğe kadar olan sürelerini, iş güvencesi altında geçirebilmemiz , öncelikle aile barışımız, daha sonra toplumsal huzur adına çok önemli.Bu soruna duyarsız kalmayacağınızı biliyor ve acil tedbir alınması hususunu takdirlerinize sunuyorum.
Mehmet ŞAHİN / 28.09.2012 14:14:58
Sn.Başbakanım 1999 yılında çıkarılan yasa ile mağdur olduk.Sizin bir sözünüz var maç oynanırken kural değiştirilmez diye işte biz aynen sizin dediğiniz durumdayız. Bu yanlış kuralı düzeltecek kişi sizsiniz. Bizleri bu durumdan kurtarın ve Emeklilikte yaşa takılanlara müjdelir bir haber verin lütfen.
Yunus Nadi Etiman / 28.09.2012 14:00:57
Sayın Başbakanım,
Bizler Devletimizin istediği prim ve 25 yılı tamamladık neredeyse ikiye katlayacağız SGK açık var diyor peki neden iş veren katkı payını % 25 indirildi neden açığı bizler üzerinden kapatılacak bizler 99 yılı öncesi mağdurları olarak hakkımızı istiyoruz Kapitalizim biryönetim içerisinde değilde Ana yasadaki gibi sosyal bir devlet yönetimi içerisinde olmamız lazım değilmi çalışmak isteyen çalışsın emekli olmak isteyen olsun bu demek değilki herkes emekli olacak.
mustafa metin / 28.09.2012 13:15:15
sayın başbakanım bizler 1999 yılında çıkarılan yasayla yaş mağduruyuz .bizim için bir yasa taslağınız varmı?benimle lisede aynı sırada olan arkadaşım emekli maaşını alıyor ama benim 4 sene beklemem gerekiyor ikimizde 25 yıl görev yaptık yaş dışında herşeyimiz aynı fakat ben yaş yüzünden maaşa bağlanamıyorum allah için adalet bunun neresinde lütfen benim gibi insanlara yardımcı olun sizin bizleri mağdur etmeyeceğinizi umarım teşekkürler
Bayram Sivas / 28.09.2012 13:05:43
Sn.Başbakanımız ; Yaşım 46 SSK ilk işe giriş 1985 yılı, SGK iş hükümlerine göre emekli olmam gerekirken. 1999 yılında Uygulanan yaş kademesinin geriye doğru da kapsaması neticesinde emeklilik yaşım 4 yıl uzatıldı.Şimdi de hükümetinizin bunu daha da ileriye taşıyarak 53 yaş gündemde.Bu işin sonu olmadığına göre,bir sonraki dönem bu yaş uygulaması olumsuz koşullarda haksız bir şekilde uzatılmasının önü açık gibi görünmektedir.Biz mağdurlar ERKEN EMEKLİLİK, yanlışın düzeltilmesini talep ediyoruz.
şevket bozkır / 28.09.2012 12:56:53
arkadaşın biri aynen şöyle yazmış 'ya emeklilikte yaşa takılanlar burayı talan etmiş başka derdiniz yokmu ' diyor yok kardeşim her gününü borçla geçiren bizler haciz memurlarıyla avukatlarla cebelleşen bizler çocuklarına harçlık verebilmek için eşinin gündelik temizlik işine gitmesine göz yuman bizler çocklardan biri yanımıza gelirken bir şey istecekmi acaba diye ödü kopan bizler yok kardeşim bizim hiç derdimiz yok...
Erol Coşkun / 28.09.2012 12:45:15
Sayın Başbakanıma şunu sorardım. Siz EMEKLİLİKTE YAŞATAKILANLARI bu ülkenin en tehlikeli kesimi olarakmı görüyorsunuz Tüm kesimlerin maduriyetini gördünüz bizi neden görmezden geliyorsunuz? Ceza evindeki mahkuma bile eşi ile canı istedikçe 24 saat birarada olma hakkını veriyorsunuz bizim suçumuz ne ALLAH aşkına 5000 gün pirim yerine 10 000 gün pirim ödediğimiz içinmi suçluyuz yada 25 yıl yerine 30 yıl çalıştığımız içinmi bizim suçumuz bukadar ağır .Bu maduriyet patlama noktasına geldi .
Yunus Nadi Etiman / 28.09.2012 12:28:17
Sayın Başbakanım,Adalet ve Kalkınma partisiyiz diyorsunuz gasp edilen haklarımızı verip bizlerinde mağduriyetini giderin.
Yada 45 yaş ve üzeri bizlere özel sektör iş vermiyor Devlet dairesinde statumize göre iş imkanı verin altmış yaşına kadar çalışalım.
Yunus Nadi Etiman / 28.09.2012 12:26:28
Sayın Başbakanım,
Bizler 45 yaş ve üzeri olan 25, ila 30 yıl çalışma hayatı olan tam emeklilik beklerken Anayasa kitabına aykırı bir kanunla ben anayad-sayı tanımıyorum sizlere 5, ila 10 yıl arası daha bekliyeceksiniz ve ben sizden çalışmadığınız haşdede para alacağım deyip kanun çıkardınız ben 3 yıldır iş bulamıyorum birikimim bitti dileniyorum resmen lütfen herzaman bahsettiğiniz gibi bizler adalet partisiyiz diyorsunuz adaletinizi gösterip bizlere destek verin.
belma engin / 28.09.2012 12:21:30
İŞSİZİ GÖRÜN AŞSIZI GÖRÜN TEMİZ KAPLİ DÜRÜST VERGİSİNİ VEREN MASUM HALIKINIZI DÜŞÜNÜN BİRAZDA HA BU ARADA EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLARDANIM
belma engin / 28.09.2012 12:19:57
sayın başbakanıma sorulmaz da içimi dökeyim diye yazıyorum ben kendi derdimden dünyanın Türkiye'nin sorunlarını düşünemiyorum bu sorunları düşünsünler diye biz zaten seçip başa koyuyoruz eşim de bende yaklaşık 4 yıldır işsiziz (aynı işyerinde çalışıyorduk) yaş biraz büyüyünce özel sektör güle güle diyor çünkü eşim de bu sürelerde geçici işlerde çalıştı 3 aydır bir iş bulamıyor 2 çocuk okula gidiyor birde ikimizde prim gün sayılarını doldurduk EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILDIK
sibel görken / 28.09.2012 12:04:35
sy başbakanım bütün mağdur olan kesimlerin bir şekilde sorunları çözüldü birtek emeklilikte yaş bekleyen bizlerin sorunundan bahsedilmiyor ve çözüm bulunmuyor bizler çoluk çocuk çok zor durumdayız en yakın zamanda bizlere de müjdeli haber vereceğiniz günü bekliyoruz erken emeklilik istemiyoruz hak ettiğimiz emekliliğimizi istiyoruz 1999 yılında bizlere yapılan haksızlığı düzeltmeniz dileğiyle
Meral Karadağ / 28.09.2012 12:00:04
KİMSE VAR MI ?? SESİMİZİ DUYAN YOK MU ??? #EMEKLİLİKTEYAŞBEKLEYENLER YAŞAM İLE ÖLÜM ARASINDAKİ O İNCE ÇİZGİDE CAN ÇEKİŞİYOR..!!! SN.BAŞBAKAN EMEKLİLİKTE YAŞ BEKLEYENLER İŞİNİ, EŞİNİ, EVİNİ KAYBETTİ. EMEKLİLİK HAKKI ELLERİNDEN ALINDI. VERİLECEK BİR CANLARI KALDI..YAŞAMAYIN ÖLÜN MÜ DİYORSUNUZ?? ÇÖZÜM BULUN NE OLUR ARTIK YUVALAR YIKILMASIN, AİLELER DAĞILMASIN, ÇOCUKLARIN BOYNU BÜKÜK KALMASIN..45-50 YAŞINDAN SONRA BİZLERE KİMSE İŞ VERMİYOR.!!DEVLETE 24 YIL HİZMET ETMENİN KARŞILIĞI BU OLMAMALI LÜTFEN
Elif Aydın / 28.09.2012 11:52:21
Sayın Başbakanım bize nu imkanı verdiğiniz için çok teşekkğr ederiz. Çıktığınız bütün tv kanallarına twit ve mail atıyoruz ama sunucular sorularımızı size iletmiyorlar. Sizin duyarlı bir insan oldugunuzu biliyoruz. Lütfen Emeklilikteyaşatakılan mağdurlara yardım edin
Elif Aydın / 28.09.2012 11:50:53
Sayın Başbakanım lütfen Emeklilikte yaşa takılan mağdurları gündeminize alın dayanacak gücümüz kalmadı. İşsizlik, parasızlık ve herşeyden önemlisi yarınımızı göremiyoruz. Bir çoğumuz intaharın eşiğinde lütfen çığlığımıza kulak verin. Saygılarımla
ismail yeniler / 28.09.2012 11:48:55
sayın başbakan özel sektörde 21 sene çalıştıktan sonra ben ve benim gibi yaşlardaki arkadaşları 155 kişi kadar işten çıkardılar.iki seneden beri işsizim .bir türlü işe yaşımızdan dolayı işe almıyorlar.çocuklarımıza karşı utanıyorum hazıra dağ dayanmıyor,tazminatım bitmek üzere.siz den ricam bir kere ye mahsus emeklilik hakkımızı verekmisiniz.bedelli bedelsiz artık buna bile razıyız şu an hakikaten zor durumdayız. saygılarla.
SELÇUK SUBAŞI / 28.09.2012 11:48:21
DEVLETİMİZİN GENÇSİNİZ,İŞVERENİN YAŞLISINIZ DİYEREK MAGDUR ETTİĞİ,ÇOĞUNUN İŞ BULAMADIGI SAĞLIKTAN YARARLANAMADIGI,GÜNÜNÜ DOLDURMUŞ MAÇ OYNANIRKEN KURAL DEĞİŞMESİ SONUCU ZOR DURUMDA KALMIŞLAR İÇİN DÜŞÜNCELERİNİZ NELERDİR..?HAYAT STANDARTI YÜKSEK İŞ POTANSİYELİ YÜKSEK BİR ÜLKEDE YAŞAMIYORUZ,DEVLET MEMURU ÇALIŞANI HARİCİNDEKİLER ZOR DURUMDA BU KONUYU İNCELEMEYİ DÜŞÜNÜYORMUSUNUZ..?
mdz zerdalioglu / 28.09.2012 11:42:59
emeklilikte yas magdurlari olarak magduriyetimizin giderilmesini bekliyoruz. benden 3yil sonra ise giren emekli oldu ben olamadim bekliyorum.adaletmi bu. is icin yasliyiz emeklilik icin genc. yaslimiyiz yoksa gencmi ?
mehmet kandemir / 28.09.2012 11:41:10
özel sektörde çalışan kesim ve kamuda çalışan kesim kesinlikle eşit değil özel sektörde çalışma şartları daha ağır tatil yok denecek kadar az alınan ücretler asgari ücret seviyesinde hastalanınca veya izin istesen kovuldun demektir 40 yaşından sonra işten atılırsın devlet işinde 80 yaşına kadarda çalışsan kimse seni çıkartmaz istediğin kadar rapor izin her sene bol bizler yaşa takılanlar olarak primini doldurup yaşı bekleyen arkadaşları ya emekli edin yada emekli olana kadar refah aylığı verin
sibel görken / 28.09.2012 11:38:57
sy başbakanım 1988 yılında staj yaptım staj skk başlangıç sayılmadı 1990 yılında işe başladım 15 ay ssk sız çalıştırıldım 1991 işe giriş ssk yapıldı allaha şükür dedim ssk lıyım artık birde baktım 1999 emekliliğim 9 yıl ertelendi ben artık anlamadım suçum ne çalışmakmı?
Meral Karadağ / 28.09.2012 11:35:49
Benimle aynı gün İŞE Başlayan benden 6 YAŞ Büyük olduğu için şu an EMEKLİ olan kişiler var..Peki soruyorum şimdi sizlere benim günahım 16 YAŞINDA İŞE BAŞLAMAK MI? O KİŞİLER 20 YIL ÇALIŞIP EMEKLİ OLURKEN BENİM 30 YIL ÇALIŞMAM HANGİ ADALET KAVRAMI VE VİCDANA SIĞAR..? BİR ANNE OLARAK BU HAKKIMI ELİMDEN VİCDANSIZCA ALAN BU YASAYA İMZA ATANLARA, BU HAKSIZLIĞA GÖZ YUMANLARA, BUNA DUR DEMEYENLERE BİR ANNE OLARAK HAKKIMI HELAL ETMİYORUM..RUH YORGUNU BEDEN YORGUNU HAYAT YORGUNU ANNE
Elif Aydın / 28.09.2012 11:35:45
Sayın Başbakanım, 7200 gün prim 25 sene hizmet ettim ve sonuç kocaman işsizlik. Bir kızım var 15 yaşında ona bakmak büyütmek zorundayım ama devletim ben emekli etmiyor çocugumun ne yanında olabiliyorum nede maddi olarak çocuguma bakabiliyorum. Yaşa takılanları lütfen artık kurtarın Sayın Başbakanım.
naciye / 28.09.2012 11:00:41
sayın başbakanım biz 99 öncesi yaş magdurlarıyız.sorunumuz faruk çelik tarafından gündeme yanlış aksettiriliyor biz yaş kanunu tamamen kalksın demiyoruz hukuk ve yasalar gereği cumhurbaşkanlığı seçiminde öngörüldüğü gibi yasanın çıkarıldığı tarihten sonrasını kapsasın geriye dönük kanun işletilmez.verilen hak demokratik ülkelerde geri alınamaz bu insan haklarına aykırıdır lütfen kademeli yaşın 99 öncesi magdurlar için iptalini talep ediyoruz.size iletilen dosyemızı inceleyin çok mağduruz.saygıla
yildirim / 28.09.2012 10:27:42
saygıdeğer emir sahibi! siz de çok iyi biliyorsunuz ki tek sadece Allahtır. ondan başka tek yoktur. bunu bilmenize rağmen hayatınıza uyguluyormusunuz? yani tek adam olmayı, tek emir sahibi olmayı, milletin tek umut kaynağı olmayı ne zaman terkedeceksiniz. ne zaman partinin diğer yöneticilerinin iradesine ipotek koymaktan vazgeçeceksiniz, referansınız ne zaman anayasa olacak, diğer bakanlar açıklama yaparken hep size referans veriyorlar. ne zaman anayasaya yada kanunlara referans yapacaklar
GÜLCAN / 28.09.2012 10:25:30
Selim
Ya bu emeklilikte yaş mağdurları talan etmiş burayı, kardeşim farklı fikirlere yer versenize. Nedir bu?
SELİMMM BEYYYYYYY AÇIZ AÇÇÇ FARKLI FİKİRLER ÜRETECEK HALİMİZMİ KALMIŞ? ÇOLUK ÇOCUK PERİŞAN OLMUŞUZ İŞ ARIYORUZ İŞVEREN YAŞLISIN DİYOR, EMEKLİ OLMAYI HAK ETMİŞİZ DEVLET BEKLE GENÇSİN DİYOR İHTYAÇLAR BEKLERMİ? ANLAMADAN DİNLEMEDEN YORUM YAZMAYIN GÜNAHTIR...
faruk korana / 28.09.2012 10:19:19
syn başbakanım bu halkı bu hale getirdiniz bu halk size ne yaptı tek suçları sizi iktidara taşımalarımı oldu bizler 27 yıl çalıştık emeklilik hayalleri kurarken hayallerimizi suya düşürdünüz size haklarımızı helal etmiyoruz bizleri umursamıyorsunuz ama bu dünyanın öbür tarafıda var tabi allaha inanıyorsanız emeklilikteyaşbekleyenler
eaglepaw26 / 28.09.2012 10:03:27
Taşeron sisteme (Modern kölelik) ne zaman 'DUR' demeyi düşünüyorsunuz ?
ekonomist76 / 28.09.2012 09:14:24
Rahmetli Neşet ERTAŞ'ın cenazesinde tüm duyarlı müslümanların malumu birşey söylediniz: Para ve Makamın geçici olduğunu. İktidara gelmeden önceki mal varlığınız ile bu günkü mal varlığınız arasındaki farkı açıklarmısınız. Yada daha doğru bir tabirle siyaset ile uğraşmayıp iktidara gelmeseydiniz, mal varlığınız yine bu düzeye gelir miydi?
BAHADIR DEĞER / 28.09.2012 08:49:53
2013 SECİMLERİ ÖNCESİ 4/C LİLERE KODRO ..AİLE YARDIMI..MAAŞLARDA İYİLEŞTİRME YAPACAKMISINIZ....
Osmanlı / 28.09.2012 06:12:56
İslam'ı kullandığınızı sanarak bir yerlere gelmekten dolayı korkmuyor musunuz? Hesap günü velinimetiniz ABD size ne kadar yardımcı olacak? Hergün ağırlaştırdığınız zulüm vergilerini yemekten memnun musunuz?
Adım lazım değil... / 28.09.2012 03:13:46
Selamunaleykum.

Birçok TV kanalından rahatsızım.Akşam ahlaksız diziler, gündüz abuk sabuk moda,yemek,evlenme programları...

Yazık !

Kim dur diyebilir buna?Söyleyin ona gidelim.Hergün biraz daha yozlaşıyoruz, inandığımız değerler çirkinleştiriliyor.
Geleceğin mimarı annelere o programlar layık görülüyor.
Toplumsal değerlerimiz yok oluyor,hergün biraz daha şiddet kokuyor çevremiz.
Biri dur demeli.
RTÜK mü?
Ya da kim?
ismail yeniler / 28.09.2012 01:12:46
sayın başbakan,çalışma bakanı faruk çelik beyi bu makam dan ne zaman alacaksınız.partinizdeki adaleti ne zaman sağlayacaksınız.benden söylemesi işçi kesimi ve biz emeklilikte yaşa takılan işsizlerin mahduriyetini ne zaman gidereceksiniz.işçileri ve bizi faruk çelik sayesinde karşına alıyorsunuz benden söylemesi.saygılar.
Selim / 28.09.2012 00:06:13
Ya bu emeklilikte yaş mağdurları talan etmiş burayı, kardeşim farklı fikirlere yer versenize. Nedir bu?
Bedir / 28.09.2012 00:03:48
Biz bu Ruslardan şikayetçiyiz, Erzurumdaki köyümün yolunu 100 küsür yıl önce yaptılar bir daha da gelip uğramadılar. Lütfen hadlerini bildirir misiniz?
Bedir / 28.09.2012 00:01:51
'BDP ile müzakere bitmiştir' cümlesi ve 'İmralı ile görüşülebilir', 'Yeni bir Oslo olabilir' cümleleri bir çelişki midir nedir? Ben bir anlam veremedim. Açıklasın sayın başbakan
sibel görken / 27.09.2012 23:46:49
sy başbakanım çalışıp evime rahat rahat bakabilmek istiyorum şu günlerde bir banka sınav açtı başvura bulunmak istiyorum kabul edilmiyor 1987 den önce dünyaya gelenlerin başvuruları kabul edilmiyor 22 yıl çalıştım günümü yılımı primlerimi tamamladım emekli olayım diyorum devlet bana sen daha gençsin diyor işe girmek istiyorum yaşlısın diyor ben neyapayım?evime nasıl bakabilirim yaşımı doldurmak için 8 yıl beklemem lazım aç susuz beklenmezki 8 yıl bizleri görün artık ve çözüm bulun
selman enderin / 27.09.2012 23:14:55
işyeri kodu tehlikeli riskli ağır işler..ağır sektör kapsama dışında..bu nasıl olur ? emeklilik bu sektörlerden nasıl olur ? yaşa takıldık maç oynanırken kurallar değişmezdi dediler bizim hakkımızı gaspettiler ? EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR....
şerif doğan / 27.09.2012 22:55:58
başbakanım,bakanlarınız tutturmuş sgk daki kara delik otomatiğe bağlanmış gibi başka bir şey söylemiyorlar.bizler çocuk yaşta çalışmaya başladığımızda kimse bizi korumadı,yıllarca çalıştık vergimizi primlerimizi hep ödedik.ama bize söz verilen zamanda emeklilik hakkımız elimizden alındı.çözüm arayacağınıza aynı yanlışı sizin hükümetinizde sürdürüyor.çalıştıkça alacağımız maaş düşüyor,çalışmasak ne ile geçineceğiz.şimdi size soruyorum vekillerimiz iki yılda emekli olabilirken bu mudur ADALET..
metin nalbant / 27.09.2012 21:37:39
sgk yaş maduruyum.43 yaşındayım yüksekokl mezunuyum asgari ücretle işçi olarak çalışıyorum.illerde emekli olursam(zannetmiyorum)alacağım ücret düşecek.kamu dahil 35 yaş altı şartı aranıyor iş başvurularında.ben ve benim gibiler ne yapsın.?bizler maduruz.lütfen artık bizlerin varlıgını fark edin.derdimize çare bulun.sgk yı bizmi kurtaracağız.çalışan çalışmayana çalışıyor.partinizin adına yakışır şekilde davranın.ADALETLİ OLUN..
seçmen / 27.09.2012 21:09:41
başbakanım ssk daki kara deligi emeklilikte yaş madurlarından deyilde o dönemki yiyici yöneticilerin mal varlıgına devlet el koysun vatandaşını ve devletini yanlış yönetenlerden hesap sorun
ahmet yıldırım / 27.09.2012 21:07:25
başbakanım EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR geriye 15yıl dönük yasayla mağdur bırakıldık.2 dönemdir akp oy vermekteyiz ama bir türlü müjdeniz gelmedi başbakanım ADALET VE KALKINMA PARTİSİ bu mağduriyetimizi düzeltmesi vacip olmuştur. bu adaletsizliği düzeltmek sizlere yakışır. başbakanım bizler 45 yaşlarındayız, özelde yaşlısın diye iş vermiyorlar,gençsin diye emekli edilmiyoruz, bizler ne yapalım, işsiz,maaşsız,sağlıkta yok, cezamız zamanında prim yatırmak, dürüst vatandaş mı olmak müjde bekliyoruz
ahmet yıldırım / 27.09.2012 21:02:34
başbakanım 1987 yılında işe ilk girdiğimizde devletimiz bizlere, 25yıl 5500 prim doldurup emekli olacaksnız diyerek işe giriş bildirgemi imzaladım. 12 yıl sonra 3lü koalisyon kademeli emeklilik çıkardı, ve kanun geriye dönük işleyerek, normalde 2 ay sonra emekli olacaktım şuan 25yıl bitti ve 8000primde tamam amma geriye dönük kanunla tam 7 yıl daha bekle deniyor. yani bizler 32yılda emekli maaşına rabbim müsaade ederse alcaz.bizler geriye dönük yasayla mağdur bırakıldık,işsiz,maaşsızız iş vermio
yaşar / 27.09.2012 20:55:50
saygı deger başbakanım 1999 yılında çıkarılan yasanın yaş mağduruyuz bu magduriyetini A K P den başkası çözmesi imkansız saygılar
vatandaş / 27.09.2012 20:47:00
sayın başbakanım biz emeklilikte yaşa takılan magdurlara ne zaman müjde vereceksiniz
Kıyasettin Saçmalı / 27.09.2012 20:26:14
EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLAR SN Başbakanım biz emeklilikte yaşa takılanların durumu ne olacak.Bizler 1999 da çıkarılan yanlış bir kanunun kurbanlarıyız.Hizmet süremiz bitti primim ise 7500 oldu yaşım 45 oldu.Emeklilik hakkımız gasp edildi bizlerin bu mağduriyetini lütfen giderin .SSK nın kara deliğini bizler yapmadık bizler düzenli olarak primini yatıran ve vergisini veren düzgün insanlarız.SN Bakanımız Faruk Çelik size bizim hakkımızda galiba doğru bilgi vermiyor.Hayırlı bir haber verin.
CAN KARA / 27.09.2012 20:19:55
HAKSIZ ŞEKİLDE ALINAN EMEKLİLİK HAKKIMIZI GERİ ALMAK İÇİN Basın Açıklaması 07 EKİM PAZAR 12:00 KIZILAY MEYDANI YKM ÖNÜ KIZILAY / ANKARA
mevlutcetin / 27.09.2012 19:58:24
sayın başbakanım bizler yaşları 46 50 arasında olan yasanın emrettigi 5000 prim iş gününü doldurmuş 25 çalışma yılını tamamlanmış ama kademeli yaş uygulaması ile emeklilik hakkımızı elimizden alınmıştır. yaşımız itibariyle ne devlet nede özel sektörde çalışamıyoruz maduruz saygılarımla arz ederim
GÜLCAN / 27.09.2012 19:40:37
SN:BAŞBAKANIM EMEKLİLİKTE YAŞ BEKLEYENLERDEN SADECE BİRİYİM İŞSİZİM İŞ ARIYORUM İŞVEREN YAŞLI ÇALIŞAN İSTEMİYOR. BAKMAKLA HÜKÜMLÜ GENÇ BİR KIZIM VAR ONA KARŞI ÇOK MAHÇUBUM, ÖZEL İHTYAÇLARINI BİLE KARŞILAYAMIYORUM NE YAPICAĞIMIZI ŞAŞIRDIK LÜTFEN HAKKETTİĞİMİZ EMEKLİLİĞİMİZİ BİZLERE GERİ VERİN MAĞDUR VATANDAŞINIZIN HAYIRLI DUALARI SİZLERLE OLSUN.
burhan yüce / 27.09.2012 19:37:28
Sayın başbakanım sizinde bildiğiniz gibi 1999 da çıkan kanundan dolayı prim gününü doldurduğu halde emekli edilmeyen 5 milyon vatandaşınız haklarını 12 yıla girdiğiniz bu dönemde haledecek çalışmalar yapılıyor mu?hem özel hem devlet kuruluşlarına tekrar işe girme imkanı olamayan bu insanlarun durumu ne olacak?
Melih Yakar / 27.09.2012 19:31:31
Çocuklarınıza harçlık veremediğiniz oldumu hiç Sn Başbakanım. Bizler, (45-50 yaş grubundaki işsiz ve maaşsız emekliler) o durumdayız, bu yasa bizim olduğu kadar çocuklarımızında geleceğini kararttı. Lütfen acil olarak emekliliğini hak etmiş insanları emekli edin artık, bu yaştan sonra bırakın özel sektörü devlet bile iş vermiyor.
zeki çiftçi / 27.09.2012 18:38:19
Sayın Başbakanım,bizler kesinlikle erken emeklilik istemiyoruz.Bu ülkede 25 yıl bifiil hizmet süresi vede 5000 iş günü primini dolduran her türk vatandaşı gibi emekli olmak istiyoruz.Sosyal patlamanın eşiğindeyiz.Ortadaki haksızlığı diyaloğla çözelim.Saygılarımla.
GSM:0 545 233 9 444
taner varna / 27.09.2012 18:23:28
sayın başbakanım partinizin başındaki adalet kelimesine hz.ömer gibi sahip çıkın.hani maç oynanırken kural değişmezdi hani kanunlar geriye dönük işlemezdi.o halde 1999 da çıkan yasa yüzünden ben niye emekli olamıyorum?8 senem gitti şimdide bakanınız bu yetmez daha da uzatılım yaşı diyor.hepimiz fazlasıyla primlerimizi ödedik ve çoğumuz işsiz.işveren yaşlısın diyor iş vermiyor devlet ise gençsin diyor emekli etmiyor.Allah tan revamı bu.erken emeklilik değil elimizden alınan hakkımızı istiyoruz.
taner vana / 27.09.2012 18:17:22
sayın başbakanım partinizin başında adalet kelimesi var.o halde siz de hz. ömer gibi adaletli olun ve 1999da elimizden alınan emeklilik hakkımızı geri verin.bu yasa yüzünden 8 senem gitti şimdide çalışma bakanınız bu da yetmez daha da arttıralım diyor.hani maç oynanırken kural değişmezdi hani kanunlar geriye dönük işletilmezdi.biz erken emeklilik istemiyoruz elimizden alınan hakkımızı istiyoruz.hepimiz primleri doldurduk.yaşlısın diye işverenler iş vermiyor,devlet gençsin deyip emekli etmiyor.
SEVCAN MUNGAN / 27.09.2012 18:05:37
Sayın Başbakanım;

20 yılıdır özel sektörde çalışıyorum. ve 5700 iş günüm var. bizlere ne zaman müjdeli bir haber vereceksiniz diye umutla bekliyoruz.
Emeklilikte Yaşa Takılan / 27.09.2012 17:59:34
Sn. Türkiye Cumhuriyeti Başbakanı , İktidara gelmeden önce 1999-2002 yılında çıkarılan kademeli emeklilik kanun için ; 'Mezarda Emeklilik' tabirini kullanıyor ve Sn Türkiye Cumhuriyeti Cumhaurbaşkanı olan zat ile birlikte bu kanunlara muhalif tavır sergiliyordunuz.Fakat iktidar olduktan sonra ne olduysa bizleri unuttunuz.Sizin dostluğunuz köprüden geçene kadar mı?10 yıldır iktidardasınız , önümüzdeki dönemde Sermayeya kıyak yapmak yerine Türk Milletinin dertlerine çare bulmayı düşünüyor musunuz
HÜSEYİN BEKTAŞ / 27.09.2012 17:56:03
SAYIN BAŞBAKAN MİLLİ SAVUNMA BAKANI KÜÇÜK RÜTBELİ ASKERİ PERSONELE İYİLEŞTİRME YAPILACAĞI İLGİLİ AÇIKLAMASINA GÖRE MECLİS AÇILINCA BU KONUNUN ÇÖZÜLMESİ İÇİN TASARININ HAZIRLANDIĞINI BELİRTTİ BU KONUDA Kİ DURUM NEDİR.
Y.ÇİÇEK / 27.09.2012 17:54:29
2012 torba yasasındaki 30 bin öğretmen ataması ne zaman yapılacak. mezun olmuş ve atama bekleyen öğretmenler evde ,okulda öğretmen yokk emekli öğretmenler aranıp ücretli öğretmenlik için çağrılıyor. 30 bin öğretmen ataması ne zaman olacak..
Yusuf Kenan ACAR / 27.09.2012 17:27:22
Sn Başbakanım bizler özelleştirme sonucu daimi işçi kadrosunda iken memur arkadaşlarımız gibi haklarımızla başka kamu kurumlarına geçirilmeyen ancak 4/C denen uygulamaya tabi olmak zorunda kalan işçileriz.Seçimlerden önce vermiş olduğunuz kadro sözünüzü ne zaman hayata geçireceksiniz?
İ.Miray Yılmaz / 27.09.2012 17:25:34
Sn.Başbakanım,48 yaşında 5 yıldır işsizim.Kul hakkını itikat edinizki,size yakıştıramıyorum.Kendimizden vaz geçtik,4 öğrenci babasıyım.Onların kaderlerini tayin edemiyorum.Saygılarımla...( E Y T )
Banu K. / 27.09.2012 17:22:35
Sayın başbakanımız; var olan kanuna göre yılını doldurmuş, prim borcu bitmiş ve iş bulamayan 40 yaş üstü özel sektör mağduru olan bizler, üniversite mezunu olmanın ve tecrübenin önemini kaybettiği kimliklerimizde yazan yaşlarımız yüzünden iş bulamamaktayız. Bu konuda hassasiyetinizi rica ederiz... Biraz bizleri de düşünür müsünüz?
Y.ÇİÇEK / 27.09.2012 17:17:11
Sayın Başbakanım , yeni eğitim sistemiyle birçok branştan öğretmen açığı çıktı. 2012 Torba tasasında geçen 30 bin öğretmen ataması ne zaman yapılacak..
Fatma Aslantürker / 27.09.2012 17:10:14
Sayın başbakanım 99 depreminde kaldık.Arkadaşım benimle aynı gün işe girmiş o emekli oldu,benimde daha 5 yılım var.Neden?Çünkü senin yaşın genç.Bu haksızlık değil mi?
#emeklilikteyaşbekleyenler
hatice karayel / 27.09.2012 17:09:18
lütfen sayın Başbakanıma ben şunu sormak istiyorum 17 yaşında işe başladım 25 yıldır çalışıyorum suçum erken işe başlamak mı çocukken doyamadığım çocuklarımla olmak emekli olmak istiyorum ben hemşire nine olmak istemiyorum lütfen bugün sesimiz olun emeklilikte yaş bekleyen mağdurları sorun BİNLERCE MAĞDUR SİZİ İZLİYOR OLACAĞIZ
mehmet kandemir / 27.09.2012 17:07:23
başbakanım 7 ekim ankara kızılay meydanı ykm önünde yaşa takılanların eylemi var bu insanlar rızkından keserek hak aramak için yurdun dört bir tarafından eyleme katılacaklar çoğu işsiz arkadaşlarımız lütfen bu insanlara kulak verin erken emeklilik istemiyoruz sadece kazanılmış hakkımızı istiyoruz maç oynanırken kural değişmez 40 yaşından sonra özel sektör işten atar devlete gideriz gençsin emekli edemeyiz çalış diyorlar
İ.Miray Yılmaz / 27.09.2012 17:03:25
4 çocuğum okula gidiyor.yaşları: 26-15-8-7, beş senedir İşsizim.Eşimin 800 tl.emekli maaşıyla solucan gibiyiz memleketimizde. Vahimiyetimize vakıf olabilirmisiniz? 27 yıl emek vermiş,pirimlerimi tamamlamışken,hak ettiğim emekliliğime sahip değilim.Çocuklarımın kaderini hangi ekonomiyle tayin edebilirim?Ben babalık yapabilmişmi sayabileceğim kendimi?Kendi adımıza değil,Allaha itikat lutfen çoluk çocuklarımızın kaderlerinin tayini için,YAŞI bir kez düzenleyiniz usülünce.Saygılarımla.05332083037
Recep COŞAR / 27.09.2012 16:56:58
Sn Başbakanım,1999 yılında mecliste kabul edilen kademeli yaş yasasını o zamanda vekil olan sn KAPUSUZ ve sn GÜL yasa görüşülürken sert sekilde karşı çıktıklarını bugün gibi hatırlıyorum.Hatta o zaman muhalefette olan Fazilet Partisi yasayı Anayasa Mah.götürmüştü.Lakin sizin iktidarınızdan az önce yasa yeniden çıkarılarak yasalaştı.Şiddetle karşı olduğunuz bu yasayı,şimdi niye düzeltmiyorsunuz.Ozaman mağdur dediğiniz bu insanları neden kurtarmıyorsunuz.Biliyorsunuz bu yasa geriye doğru işletildi
Mehmet / 27.09.2012 16:47:01
Sayın BAŞBAKANIM;
Sayısını sizlerin, daha iyi bildiği Emeklilik yasasına kademeli yaş sınırı getirilerek bugün bizleri, mağdur eden ve yaşımızın da 45 ve üzerinde olması sebebi ile özel sektöründe yüzümüze bakmadığı bizler, bu konuda yardım bekliyoruz.Mağduriyetimizin giderilmesini sizden önemle rica ederiz.
” Bir memleketin yükselmesi ev ve aile muhabbetine ,huzuruna bağlıdır”.

#emeklilikteyaşatakilanlar
Mehmet Ay / 27.09.2012 16:39:40
Sn Başbakanım.. Emeklilikte kademeli yaş zulmüne uğramış binlerce gerçek mağdurun gözü kulağı sizde. Sizden gelecek müjdeli bir haberle bayram yapmaya hazırlanıyorlar. Binlerce mazlumun duasını almak ve gerçek bir halk kahramanı olmak için önünüzde tarihi bir fırsat var. Lütfen feryatlarımıza kulak veriniz. Bizler bu ülkenin en mağdur kesimiyiz. Tek suçumuz dürüstçe primlerimizi, vergilerimizi ödemektir. Sizin adalet anlayışınıza güveniyor size inanıyoruz. Saygılar.. #emeklilikteyaşatakılanlar
CENGİZ KAYA / 27.09.2012 16:30:15
40 öğretmen ataması yapıldı evet güzeldi ama eski sistem olsa bu sayı yeterli olurdu sayın Başbakanımız 444 sistemini getirerek eğitimde bir devrim yaptı lakin okullardaki daha fazla öğrt ihtiyaç arttı ve ücretliyle dahi kapanmayacak hale geldi KASIMDA ek atama yapılmalı ve 30 bin öğretmen alınmalıdır.
İSMAİL GÖK / 27.09.2012 16:27:18
ssk zarar ettiyse veya ediyorsa suçlusu bizim gibi 25 yıl ve primi doldurmuş işçilermidir girişim 07/12/1986 prim toplamım 8400 niye emekli olamıyorum... hakkımı asla helal etmiyecem ALLAH büyüktür.
BilalÇelik / 27.09.2012 16:25:48
#emeklilikteyaşatakılanlardan biri olarak zatıaliniz sayın başbakana sesleniyorum dikkate almanızı yüce ALLLAH tan dilerim 19836 ssk girişi 6000 gün prim ödemişliğimiz var niye bizim hakkımız gasp edildi bi kanun çıkartirken 30 sene öncesine müdahale etmek vatandaşın hakkını gasp etmek sizce uygunmu? bana göre uygun değil insan ın sosyal hukuk eşitlik ilkelerine aykırı kanun hangi tarihte çıktıysa ordan itibaren geçerli olması gerekir biz erken yaşta iş hayatına atıldığımız içinmi suçluyuz
ÇİĞDEM PİROĞLU / 27.09.2012 16:23:38
KPSS puanları daha önceki yıllarda 2 sene geçerliydi. Bu puanlar 2, hatta 3 atamada kullanılırdı. Bu yıl ise biz alacağımız puanın 2 yıl geçerli olacağı bilgisiyle bu sınava hazırlanırken, sınavdan 1 gün önce yönetmelik değiştirildi ve bu sene KPSS puanları sadece 1 atamada geçerli oldu. Bu da biz atama bekleyen öğretmenlerin mağduriyetini arttırdı. Bu seneki puanlarımızın 1 yıl geçerli olması ve yeni sistemle birlikte öğretmen açığının artmasından dolayı 238 bin öğretmen olarak bir an önce atanmak istiyoruz ve ek atama talep ediyoruz.
coşkun çakır / 27.09.2012 16:23:29
Emeklilikde Yaş Bekleyenleri ne zaman emekli edeceksiniz?

40 yaşa (özelsektörde) 'hem iş yok, hem emeklilik çok' görülüyor.

Görünmez kitlesel bir sorun var, farkında değilsiniz.Aileler dağılmakta.
coşkun çakır / 27.09.2012 16:23:13
Sn. Başbakan, Emeklilikte Yaşa Takılanlardan haberiniz var mı? Var ise; mağduriyetlerini biliyormusunuz? Biliyorsanız nasıl ve ne zaman çözeceksiniz bu mağduriyeti.Saygılar.
coşkun çakır / 27.09.2012 16:23:05
sayın başbakanım biz sadaka değil elimizden alınan hakkın peşindeyiz..sizler bizim yerimizde olsanız ne yapardınız..3 senedir işsizim..2 çocuğumla mağduruz..bizler rakam olarak az gelebiliriz ama yakınlarımızla 5 milyon oluruz..bu yüzden bu işi çözmek için programına kim alırsa onun yanında olacağız.saygılarımla
coşkun çakır / 27.09.2012 16:22:56
Sn Başbakanım 1985 yılında işe başlarken 5300 gün prim öde 25 yılı doldur emekli ol dedi devletim bana. Ben sözümü tuttum 8000 gün prim ödedim 27 yılı doldurdum ama maç devam ederken devletim tek taraflı olarak kural değiştirdi birde yaş sınırlaması getirdi. Bu hangi hakka, hangi hukuka hangi vicdana sığar. Sözünden dönmek devlet ciddiyetiyle bağdaşırmı?.. Ben şimdi işsizim yaşım 46 bu yaştan sonra iş bulabilmem mümkün değil. Nasıl yaşar ne yer ne içerim. Lütfen çözüm #emeklilikteyaşatakılanlar
SEBİLE MERT / 27.09.2012 16:22:39
Sn Basbakanım 1999 yılında 4447-4759 sayılı kanun uygulaması sonucunda prım ve gun dolmus,fakat yası bekleyen magdurlar sizden çözüm bekliyor. Yaştan dolayı emekli olamayan,aile geçindirmeye çalışan binlerce vatandaşın sesini duyun lütfen.
coşkun çakır / 27.09.2012 16:22:41
Sn. Başbakanım, geriye işletilen yasalar bugün benim gibi birçok insanı mağdur etti. Yıllarca çalıştık emeklilik yıl ve prim sürelerimizi tamamladık. Bugün birçoğumuz işsiz. Çocuklarımızı daha iyi koşullarda yetiştirip büyütmek istiyoruz Emeklilikte Yaşa Takılan Mağdurları geriye işletilen yasaların mağduru. Biz sizinle aynı yoldayken 'Maç devam ederken kurallar değişmez!' 'Mağdur insan kalmayacak,'Tüm mağduriyetler bitecek sözüne inandık' lütfen bizim mağduriyetimiz giderilsin. Saygılar
coşkun çakır / 27.09.2012 16:22:26
Sayın Recep Tayyip Erdoğan bey her kesime ama çok ama az bir şeyler veriyorsunuz sureyiler vs.dahil ancak 1984 yılı ssk girişliyim 28 yıldır prim ödüyorum 9000 gün primim var ancak 1999 yılında çıkan ve geriye dönük işletilen yasayla madur oldum hala emekli olamıyorum siz diyordunuz ki maç oynanırken kural değişmez diye neden bu haksızlığa son vermiyorsunuz lütfen bu adaletsizliğe bir son verin size yakışan bu olacaktır kalın sağlıcakla.
coşkun çakır / 27.09.2012 16:20:28
Erken emeklilik istemiyoruz, sadece bir kanun meclisten çıktığı andan itibaren geçerli olup uygulansın diyoruz, Çalışma bakanının ANLAYAMADIĞI veya ANLAMAZLIKTAN geldiği bu hak gasbını çözmenizi ve bunca mağdur vatandaşınızın hayır duasını almanızı bekliyoruz sayın Başbakanımız.
coşkun çakır / 27.09.2012 16:20:01
1.5.1967 doğumluyum 3 yıldır iş bulamıyorum her iş basvurusundan yasım geregı tercıh edılmedığım defalarca iş veren tarafından acıkca soylendı. bu yıl annemın amalılaytı sırasında ak cığerıne sıcrayan pıhtı nedenıyle ne iş arayabıldım nede annemın basından ayrılabıldım cunkı kanını bellı bır değerde tutabılmek için sureklı hastanede duzenlı kan testı gerekıyor bende emeklilikte yasa takılanlardanım lutfen cozum
coşkun çakır / 27.09.2012 16:15:46
Sn Basbakanım 1999 yıında cıkan yasa ıle prım ve gun dolmus fakat yası bekleyen magdurlar sizden çözüm bekliyor küçük yaşlarda çalışıp devlete pirim ödemek daha sonrada devlet tarafından mağdur edilmek. Bu Hakmı revamı.Bızlerın bu magdurıyetının en kısa zamanda gıderılmesıni rıca ederız.Bizler AKP nin bu sorunu çözeceğine inanıyoruz.
coşkun çakır / 27.09.2012 16:15:32
Sayın Recep Tayyip Erdoğan bey her kesime ama çok ama az bir şeyler veriyorsunuz sureyiler vs.dahil ancak 1984 yılı ssk girişliyim 28 yıldır prim ödüyorum 9000 gün primim var ancak 1999 yılında çıkan ve geriye dönük işletilen yasayla madur oldum hala emekli olamıyorum siz diyordunuz ki maç oynanırken kural değişmez diye neden bu haksızlığa son vermiyorsunuz lütfen bu adaletsizliğe bir son verin size yakışan bu olacaktır kalın sağlıcakla.
coşkun çakır / 27.09.2012 16:15:13
Sn. Başbakan, Emeklilikte Yaşa Takılanlardan haberiniz var mı? Var ise; mağduriyetlerini biliyormusunuz? Biliyorsanız nasıl ve ne zaman çözeceksiniz bu mağduriyeti.Saygılar.
coşkun çakır / 27.09.2012 16:14:58
sayın başbakanım biz sadaka değil elimizden alınan hakkın peşindeyiz..sizler bizim yerimizde olsanız ne yapardınız..3 senedir işsizim..2 çocuğumla mağduruz..bizler rakam olarak az gelebiliriz ama yakınlarımızla 5 milyon oluruz..bu yüzden bu işi çözmek için programına kim alırsa onun yanında olacağız.saygılarımla
coşkun çakır / 27.09.2012 16:14:41
Sn Başbakanım 1985 yılında işe başlarken 5300 gün prim öde 25 yılı doldur emekli ol dedi devletim bana. Ben sözümü tuttum 8000 gün prim ödedim 27 yılı doldurdum ama maç devam ederken devletim tek taraflı olarak kural değiştirdi birde yaş sınırlaması getirdi. Bu hangi hakka, hangi hukuka hangi vicdana sığar. Sözünden dönmek devlet ciddiyetiyle bağdaşırmı?.. Ben şimdi işsizim yaşım 46 bu yaştan sonra iş bulabilmem mümkün değil. Nasıl yaşar ne yer ne içerim. Lütfen çözüm #emeklilikteyaşatakılanlar
coşkun çakır / 27.09.2012 16:14:12
Emeklilikde Yaş Bekleyenleri ne zaman emekli edeceksiniz?

40 yaşa (özelsektörde) 'hem iş yok, hem emeklilik çok' görülüyor.

Görünmez kitlesel bir sorun var, farkında değilsiniz.Aileler dağılmakta.
sibel görken / 27.09.2012 16:12:21
sy başbakanım 1991 yılında işe başladım işe başlarken 20 yılda emekli olacağımı biliyordum 1999 çıkarılan kanunla emekliliğim çalışacağım yıl bir gecede 20 yıldan 29 yıla çıktı bu yapılan haksızlık değilde nedir?ben işe başlarken kimse 17 yaşındasın sen çalışamazsın daha demedi ama 20 yıl çalışıp günümü primimi doldurdum emekli olmak istediğimde gençsin deniliyor özel sektörde çalışıyorum ve asgari ücretten ssk ödeniyor emekli olacağımda alacağım aylık hergün düşüyor sizden çözüm bekliyoruz
a.demirci / 27.09.2012 16:04:31
Verilen her iki hakkın da geri alınması ile! (1) Staj işe ilk giriş başlangıc sigortası sayılmadığından aradaki kayıp yıllarınızın mükafatı , 20 yıl ve prim gün sayısını fazlasıyla tamamlamamıza rağmen (2) 1999 yasaya takılmanız olmayacaktır diyecek Sn Başbakanımıza saygılarımı sunarım..
Y.ÇİÇEK / 27.09.2012 15:55:04
Ücretli öğretmenliğin kaldıracağı söylenmişti. Şimdi ise her yere ücretli öğretmen gönderiliyor. Bir an evvel eğitim sistemine ihtiyacı kadar öğretmen ataması yapılması gerekiyor.Ücretli polis ücretli doktor yokken.. Eğitim ülkemizde en iyi şekilde verilmesi gerkirken 2 yıllık veya alanı öğretmenlik olmayan kişileri öğretmen diye gönderilmesini nasıl görmezden geliniyor..ÜCRETLİ KÖLELİK İSTEMİYORUMMM..
Sebahattin Çalışkan / 27.09.2012 15:35:51
Sn Başbakanım, 45 yaşındayım. 28 yıl ssk lı olarak çalışıp 9125 gün prim ödedikten sonra kademeli emeklilik kanununa göre emekliliğime dört buçuk yıl kala işsiz kaldım. Yaşlısın diye kimse iş vermek istemiyor. İş verenler ise asgari ücretle 12 saat çalışacak köle arıyor. Bu şekilde çalışırsam emekli olunca bağlanacak maaşım her ay 5 tl düşüyor. Ya elimizden zorla alınan emekliliğimizi verin yada emekli olana kadar geçinecek işsizlik maaşı bağlayın. Çok zor durumdayız. Lütfen vijdanlı olun.
Elif Aydın / 27.09.2012 15:33:49
Başbakanım. 1999 yılında çıkarılan yasanın yaş mağduruyuz? Bizim için bir çalışmanız olacakmı? İnanın bizim gibi insanlar ülkemizde sosyal bir patlamaya neden olacaklar çünkü o kadar mağduruz ki evine ekmek götüremeyen arkadaslarımız evini satan arkadaslarımız var. Artık mağduriyetimizi lütfen duyun Sayın Başbakanım
Bekir pancar / 27.09.2012 15:32:14
Sn Basbakanım 1999 yıında cıkan yasa ıle prım ve gun dolmus fakat yası bekleyen magdurlar sizden çözüm bekliyor küçük yaşlarda çalışıp devlete pirim ödemek daha sonrada devlet tarafından mağdur edilmek. Bu Hakmı revamı.Bızlerın bu magdurıyetının en kısa zamanda gıderılmesıni rıca ederız.Bizler AKP nin bu sorunu çözeceğine inanıyoruz.
mami / 27.09.2012 15:30:15
1.5.1967 doğumluyum 3 yıldır iş bulamıyorum her iş basvurusundan yasım geregı tercıh edılmedığım defalarca iş veren tarafından acıkca soylendı. bu yıl annemın amalılaytı sırasında ak cığerıne sıcrayan pıhtı nedenıyle ne iş arayabıldım nede annemın basından ayrılabıldım cunkı kanını bellı bır değerde tutabılmek için sureklı hastanede duzenlı kan testı gerekıyor bende emeklilikte yasa takılanlardanım lutfen cozum
YILMAZ AKGUN / 27.09.2012 15:28:03
Sayın Recep Tayyip Erdoğan bey her kesime ama çok ama az bir şeyler veriyorsunuz sureyiler vs.dahil ancak 1984 yılı ssk girişliyim 28 yıldır prim ödüyorum 9000 gün primim var ancak 1999 yılında çıkan ve geriye dönük işletilen yasayla madur oldum hala emekli olamıyorum siz diyordunuz ki maç oynanırken kural değişmez diye neden bu haksızlığa son vermiyorsunuz lütfen bu adaletsizliğe bir son verin size yakışan bu olacaktır kalın sağlıcakla.
N.O. / 27.09.2012 15:26:51
Emeklilikde Yaş Bekleyenleri ne zaman emekli edeceksiniz?

40 yaşa (özelsektörde) 'hem iş yok, hem emeklilik çok' görülüyor.

Görünmez kitlesel bir sorun var, farkında değilsiniz.Aileler dağılmakta.
IŞIK ARIK / 27.09.2012 15:26:42
Başbakanımıza sormak isteiğim tek şey hakkımız olan emekliliğimizi nezaman bize vericeksiniz.Sabırsızlıklar ve mağdur olarak bekliyorum.EYT
Şebnem Demir / 27.09.2012 15:21:56
Sn. Başbakan, Emeklilikte Yaşa Takılanlardan haberiniz var mı? Var ise; mağduriyetlerini biliyormusunuz? Biliyorsanız nasıl ve ne zaman çözeceksiniz bu mağduriyeti.Saygılar.
TAYFUN AKPULAT / 27.09.2012 15:19:32
sayın başbakanım biz sadaka değil elimizden alınan hakkın peşindeyiz..sizler bizim yerimizde olsanız ne yapardınız..3 senedir işsizim..2 çocuğumla mağduruz..bizler rakam olarak az gelebiliriz ama yakınlarımızla 5 milyon oluruz..bu yüzden bu işi çözmek için programına kim alırsa onun yanında olacağız.saygılarımla
Mehmet Ay / 27.09.2012 15:19:24
Sn Başbakanım 1985 yılında işe başlarken 5300 gün prim öde 25 yılı doldur emekli ol dedi devletim bana. Ben sözümü tuttum 8000 gün prim ödedim 27 yılı doldurdum ama maç devam ederken devletim tek taraflı olarak kural değiştirdi birde yaş sınırlaması getirdi. Bu hangi hakka, hangi hukuka hangi vicdana sığar. Sözünden dönmek devlet ciddiyetiyle bağdaşırmı?.. Ben şimdi işsizim yaşım 46 bu yaştan sonra iş bulabilmem mümkün değil. Nasıl yaşar ne yer ne içerim. Lütfen çözüm #emeklilikteyaşatakılanlar
coşkun çakır / 27.09.2012 15:17:01
Sn. Başbakanım, geriye işletilen yasalar bugün benim gibi birçok insanı mağdur etti. Yıllarca çalıştık emeklilik yıl ve prim sürelerimizi tamamladık. Bugün birçoğumuz işsiz. Çocuklarımızı daha iyi koşullarda yetiştirip büyütmek istiyoruz Emeklilikte Yaşa Takılan Mağdurları geriye işletilen yasaların mağduru. Biz sizinle aynı yoldayken 'Maç devam ederken kurallar değişmez!' 'Mağdur insan kalmayacak,'Tüm mağduriyetler bitecek sözüne inandık' lütfen bizim mağduriyetimiz giderilsin. Saygılar
tulay cay / 27.09.2012 15:12:48
1999 yılında çıkarılan Emeklilikte Kademeli Yaş Geçişiyle, SGK prim ve yılını fazlasıyla tamamlayıp, Emekli Olamayan Mağdur kesim hakkında düşünceleri nelerdir?? Mağduriyet giderilecek mi?
satılmış tınas / 27.09.2012 15:02:47
Sayın başbakana seçimler öncesi özelleştirmeden dolayı 4/c düşen çalışanlara verdiği kadro sözünü neden. yerine getirmediğini sorardım.
Sayın başbakan seçimler öncesi katıldığı ntv telvezyonunda 70 milyonun gözünün içine bakarak seçimler sonrasında bir kanuni düzenleme yaprak özelleşmeden dolayı 4/c ye düşen kardeşlerimize kadrolarını vereceğiz demiştir ama bu sözün üzerinden bir yıldan fazla zaman geçemesine ramen hiç bir şey yapılmamıştır. lütfen sorun bu soruyu.
Feruh AL / 27.09.2012 15:02:23
Yalan konuşur iken ses tonunuz düşüyor. Buna bir çözüm bulamıyormusunuz ?
Mehmet İşçi / 27.09.2012 14:46:16
Sayın Başbakanım 01/01/1968 Doğumluyum 01/01/1987 taraihinde SSK lı oldum.prim gün sayım şuan 8.000 iş günü, Ben 1987 yılı şartlarındaki haklarımı istiyorum.Lütfen bizi daha fazla madur etmeyiniz saygılar.
erdoğan çolak / 27.09.2012 14:45:06
sayın başbakanım EYT hakkında allah için net bir tavır koyun ya herro ya merro diyin bizde kurtulak sizde başarılarınız devamı olması dileği ile
ayhan eryılmaz / 27.09.2012 14:42:40
emeklilikte yaş a takılanların sorunu ne zaman halledilecek,,günümüz doldu,işyok,maaş yok,saglık hizmeti yok,,para yok,,dert çooook.....
İbrahim Güleç / 27.09.2012 14:42:35
Sn.Başbakanım Emeklilikte yaşa tıkalanlar grubu olarak size bir dosya verilmişti. Dosyayı incelediniz mi. İncelediniz ise bizler hakkındaki görüşlerinizi ve mağduriyetimizin giderilmesini için nasıl bir çalışma yapacağınızı açıklarmısınız. Saygılarımla.
Recep Akcan / 27.09.2012 14:35:20
saynın başbakanım hani kural değişmezdi Hani maç 90 dk idi. mağdurluğumuzu artık çözün.emekliliğimi verin. primimi fazlasıyla ödedim niçin yaşı bekletiyorsun acil çözüm.benim gibi daha binlerce vatandaşın sizden acil çözüm bekliyor.
mehmet kandemir / 27.09.2012 14:32:10
Bir düşününüz, özel bir şirket gelse, size HAYAT SİGORTASI yapsa.
Dese ki, bu kadar para, 50 yaşında emeklilik.
Sonra!..
Paranızı alsa…
Ve “vazgeçtim” dese…
- “Paranızı geri vermiyorum, emekli yaşınızı da 60’a yükseltiyorum. Ve daha da para istiyorum…”
Buna ne dersiniz sayın başbakanım
Muhtemelen de YARGI ya gidilse kesin hak sahibine hakkı verilir
eğer bunu yapan devletse, hükümetse, ne olacak bu işin sonu ?! yalnızca adalet istiyoruz
mehmet kandemir / 27.09.2012 14:26:27
sayın başbakanım 1999 depreminin altında kaldık çıkarılmayı bekliyoruz buda sizin elinizde emeklilikte yaşa takılanlar
ERCAN ŞEN / 27.09.2012 14:26:03
muhterem başbakan dün akşamki yayını takip ettiğimde dikkat ettimde her soru ve muhabette amerika başkanı obama hakkında örnekler veriyor onun görüşlerinden söylevlerinden dem vuruyor o şunu dedi obama şöyle yorumladı tarzından açıklamalarınız oldu halbuki siz türkiye cumhurriyeti başbakanı olarak bu açıklamalarda bulunmak zorundamıydınız siz kendi fikri siyasi mücadelenizin eksik kaldığını düşündüğünüzdenmi bu tarz açıklamalarda bulundunuz yoksa bizlerin gözünden kaçan başka şeylermi var.
bahadır DEĞER / 27.09.2012 14:25:31
özelleştirme magdurları olan 4/C lilere 2013 yılında kadro verileceği sözünü vermiştiniz..2013 yılında 4/C lilerin haklarını verecekmisiniz...teşekkürler
mustafa metin / 27.09.2012 14:23:47
sayın başbakanım bizler 1999 yılında çıkarılan yasayla yaş mağduruyuz .bizim için bir yasa taslağınız varmı?benimle lisede aynı sırada olan arkadaşım emekli maaşını alıyor ama benim 4 sene beklemem gerekiyor ikimizde 25 yıl görev yaptık yaş dışında herşeyimiz aynı fakat ben yaş yüzünden maaşa bağlanamıyorum allah için adalet bunun neresinde lütfen benim gibi insanlara yardımcı olun sizin bizleri mağdur etmeyeceğinizi umarım teşekkürler
FÜSUN BAYRAM / 27.09.2012 14:20:37
Sn.Başbakanım,
Bizler çocuk yaşlarda çalışma hayatına başladık.İşe başladığımız yıllarda kadınlarda 20 yıl ve 5000 iş gününü tamamlayan emekli olacak sözü vardı. Emeklilikte yaş kademesi getirilmesi üzerine ciddi mağdur olduk.6628 gün ve 24 yıl prim ödememe rağmen yaş haddi sebebiyle mağduruz.Lütfen bizler içinde bir müjdeli haber veriniz.Sabırlar tükendi dayanacak gücümüz kalmadı.30 yaşında iş hayatına başlayanla 17 yaşında işe başlayan aynı yaşda emekli olması adaletsizliktir. Yardım Lütfen
SELÇUK SUBAŞI / 27.09.2012 14:17:03
MAZLUMUN ,MAĞDURUN YANINDA OLDUGUNUZU HER FIRSATTA BELİRTİYORSUNUZ.EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILAN MAĞDURLAR İLE İLGİLİ DÜŞÜNCELERİNİZ NELERDİR..DEVLETİN GENÇ ,İŞVERENİN YAŞLI GÖZÜYLE BAKTIGI MAGDURLAR..SADECE HAKKIMIZI İSTİYORUZ DEVLETİMİZDEN,İMTİYAZ AYRICALIK DEĞİL MAÇ NASIL BAŞŞLADIYSA ÖYLE BİTSİN KURAL DEĞİŞMESİN MAÇ ESNASINDA..
sule bozkır / 27.09.2012 14:15:41
Sn Basbakanım ozlelestırmeden dolayı 4c kadro ıle gorev yapmaktayım hayat sartları malum unıversıte mezunu olmama karsın yeterlı kalmıyor bızlerın daha once yaptıgınız bır konusmada 4b cevırıcegıınızı beyan etmıstınız utfen en kısa zamanda kadroya gecerek gereklı ıyılestırme yapmanızı rıca edıyorum
Melih Yakar / 27.09.2012 14:11:35
Seçimlerden önce ve sonra tüm mağduriyetlerin giderileceğinin sözünü vermiştiniz, 40-50 yaş arasındaki emekliliğini haketmiş üstünede işsiz kalmış vatandaşlarınızın mağduriyetlerini ne zaman gidereceksiniz. O Hukuk garabeti yasayı ne zaman düzenleteceksiniz. Saygılarımla
sule bozkır / 27.09.2012 14:10:48
Sn Basbakanım 1999 yıında cıkan yasa ıle prım ve gun dolmus fakat yası bekleyen magdurlarız bızlerın bu magdurıyetının en kısa zamanda gıderılmesı rıca ederız.
Elveda Çakır / 27.09.2012 14:05:36
Sn. Başbakanım, geriye işletilen yasalar bugün benim gibi birçok insanı mağdur etti. Yıllarca çalıştık emeklilik yıl ve prim sürelerimizi tamamladık. Bugün birçoğumuz işsiz. Çocuklarımızı daha iyi koşullarda yetiştirip büyütmek istiyoruz Emeklilikte Yaşa Takılan Mağdurları geriye işletilen yasaların mağduru. Biz sizinle aynı yoldayken 'Maç devam ederken kurallar değişmez!' 'Mağdur insan kalmayacak,'Tüm mağduriyetler bitecek sözüne inandık' lütfen bizim mağduriyetimiz giderilsin. Saygılar
faruk korana / 27.09.2012 14:03:27
EMEKLİLİKTEYAŞBEKLEYENLER..SYN BAŞBAKANIM BİZLER ESNAFLARIZ SİZLER BU ÜLKENİN BAŞBAKANI OLARAK ESNAFLARI UNUTTUNUZ DAHA DOGRUSU ÜLKEDE AYAKTA DURMAYA ÇALIŞAN VE BORÇ BATAGI İÇİNDE YÜZEN ESNAFLARIZ 27 YIL 9600 GÜN OLDU EMEKLİ OLAMADIK HANI SİZ MADURLARIN YANINDAYDINIZ SURİYEDEN GELEN MÜLTECİLERE KAYNAK BULDUNUZ EMEKLİLİKTEYAŞBEKLEYENLERE KAYNAK BULAMADINIZVE BİZLERE KULAK TIKADINIZ SİZLERE OY VERDİK SİZLERİ DESTEKLEYENLERİN ÇIGLIĞINI DUYMADINIZ EMEKLİLİKTEYAŞBEKLEYENLER ZOR DURUMDA DUYUN BİZ
mdz zerdalioglu / 27.09.2012 14:02:06
Sn Basbakanim emeklilikte yasa takilan magdur kesimin magduriyetini gidermeyi dusunuyormusunuz?
Mehmet Şahin / 27.09.2012 13:58:34
Sn.Başbakanım Emeklilikte yaşa tıkalanlar grubu olarak size bir dosya verilmişti. Dosyayı incelediniz mi. İncelediniz ise bizler hakkındaki görüşlerinizi ve mağduriyetimizin giderilmesini için nasıl bir çalışma yapacağınızı açıklarmısınız. Saygılarımla.
dilek parım / 27.09.2012 13:50:31
Sayın Başbakanım emeklılıkte prım doldurup yıl doldurup yaş beklemek zorunda olan magdur vatandastan sadece bíriyim íşsiz olmak evlat okutmak ve ıstanbul gıbı sehırde ayakta durmaya çalısmak ve iş bulsanız asgarı ucret yaşbeklerken mecbur calıstınız bu seferde emeklı oldugunda maasının yuzde 15 kesılmesı calısamıyoruz emeklı olamıyoruz peki ne yapalım bızler lutfen bızler ıcın yapıcı ve hakkın teslım edıldıgı bırseyler yapın lutfen #emeklilikteyaşbekleyenler tesk
Seher ATILGAN / 27.09.2012 13:43:52
Sn.Başbakanım,1999 yılı Yaş kanununun geriye doğru işletilmesi ile emeklilik sürelerimiz 3-10 yıl uzadı,biz özel sektör çalışanları çoğumuz çalışamadan emeklilik yaşımızı beklemekteyiz,üstelik çoğumuzun mesleği var,ancak özel sektör için 40 yaş ve sonrası iş imkanı çok zor hatta devlet iş alımlarında da durum aynı,yetkililer haklısınız ancak Aktüaryal dengeler söz konusu demekteler,Sn.Başbakanım sizce hangisi önemli Aktüaryal Dengeler mi yoksa insanların yaşamlarındaki Hakikatler mi ? Saygılar
Erol Coşkun / 27.09.2012 13:43:43
Sayın Başbakanım Emeklilikte yaşa takılanlar olarak belli bir kesim olan bizler büyük haksızlığa uğradık bhiz erken emeklilik peşinde deyiliz . Bizler 1999 yılında yaşanan deprem enkazının altında kaldık bizler depremin acıları ile uğraşırken birşileri yangından mal kaçırır gibi bu haksız yasayı çıkarma peşindeydi . Ama bu halk o haksızlığa kayıtsız kalmadı 3 kasım 2002 genelseçimlerinde hepsini sandığa gömdü .Sayın Başbakanım sizin bu haksızlığa daha fazla göz yummuyacağınızı düşünüyorum .
Birol Koçyiğit / 27.09.2012 13:28:16
#EmeklilikHakkımıİstiyorum #HükümeteÖneri Yaştan dolayı emekli olamayan işsiz mağdurlara emeklilik yaşına kadar kamuda iş garantisi veriebilir mi?
faruk türk / 27.09.2012 13:26:33
Asgari ücretten vergiyi kaldırma sözünüz ne zaman gerçekleşecek Sn. Başbakan?
Sibel Güler / 27.09.2012 13:05:19
S.Başbakanım 1999 kad.emkl.yasasının geriye işletilmesiyle emkl.7 yıl ötelendi.Aynı trh.te işe giren arkadaşım şimci emkl.Çünkü ben 18 inde o 25 inde işe girmiş.Sizce bu adil mi?Bu da yetmezmiş gibi emeklilik yaşının 53 e yükseltilmesi gündemde.Çalışmak için işverenler gözünde yaşlı, emeklilik için devlet gözünde genciz çocuklarımız için çaresiz anne babalarız.Derdimiz ne erken emkl.nede emkl.yaş indirimi.Suçumuz işe erken girmek mi? Sizin ADALETİNİZE güveniyoruz.Bu haks.gidereceğinize inanıyoru
M / 27.09.2012 13:04:20
Basbakanim, biz müslümanlarin basini agritan çok konu var onlara deginmeyecegim, ama müslüman toplum arasinda farkli cemaatlere bölünüpte, buda yetmemis gibi birde birbirlerine köstek olmaya çalisan cemaatlerimizi toparlamayi hiç dusundunuz mu ? Müslüman kesim, cemaatleri farkli olsada, birbirlerine düsman kesilmeden, hatta birbirlerine destek olarak hareket etse, mesela bari siyasette ortak nokta bula bilse, farkli cemaatlerden olsakda yinede tek yumruk olabiliriz. bunu hiç düsündünüzmü? slmdua
Yasemin Yildirim / 27.09.2012 13:03:14
ne olacak 'Yeni Anayasa' nın hali?
MÜMİN SEÇİM / 27.09.2012 12:58:10
Siz neden hem müslümanım deyip insanların oylarını islam ı kullanıp topluyorsunuz niye bizlere ALLAH ın hükümleri ile hükmetmiyorsunuz
faruk türk / 27.09.2012 12:55:39
Üniversitelerde başörtüsü yasağı kalktı. Eyvallah.. Peki, başörtüsü ile mezun olan öğretmenin, doktorun, savcının, hakimin artık başını açmasında mahzur kalmadı mı? Özgürlük sadece öğrenciler için mi olmalı? Kamuda başörtüsü sorunu ne zaman hallolacak?
asabi kepce / 27.09.2012 12:53:38
4001 kadroları giderek azalıyor ve atama umudu olmayan fakultelerin 4001 kadrolarının azaltılmasından ne derece magdur oldugundan sayın başbakanımızın haberi varmıdır?iibf ye ayrılan kadrolar ile 4001 kadroları arasında neden dağlar kadar fark var?birileri 80 puanla memur olup kadro begenmez duruma gelirken bazı kesim mezunların kara düşünmesi unutulması kenara itilmesinden haberdarmıdır sayın başbakan.4001adalet istiyor artık 4001 kadro mücadelesi veriyor 4001 umudumuz olmaya devam ediyor.
Meral Karadağ / 27.09.2012 12:52:50
SN.BAŞBAKANIM SOSYAL BİR DEVLETTE KAZANILMIŞ HAKLARA HİÇBİR ŞARTLA VE ZAMANDA DOKUNULMAZ. EMEKLİLİKTE YAŞ BEKLEYENLER HAKKINI İSTİYOR. PEYGAMBERİMİZ İŞÇİNİN HAKKINI ALINTERİ KURUMADAN VERİNİZ EMREDER.EMEKLİLİKTE YAŞ BEKLEYENLERİN ALIN TERİ YILLAR ÖNCE KURUDU. BU HAKSIZLIĞA SON VERİN NE OLUR.EMEKLİLİKTE YAŞ BEKLEYENLER SİZİN VİCDANINIZIN BU ADALETSİZLİĞE DAHA FAZLA GÖZ YUMMAYACAĞINA İNANIYOR...SAYGILARIMI ARZ EDERİM.
İsamail Hakan / 27.09.2012 12:49:19
632 sayılı KHK ile 4 Haziran 2011 de bütün sözleşmeliler kadroya alındı, fakat Gıda, Tarım Ve Hayvancılık Bakanlığındaki targelcilere halen sözleşmeli muamelesi yapılıyor. 6-9 senedir köyde çalışan personelin tayini köy dışında başka bir yere yapılmıyor. Bu aynı statüdeki personel arasında yapılan farklı uygulamalar Sayın BAşbakanırahatsız etmiyor mu? tayinimi neden ilçe yada il merkezine isteyemiyorum
Enes Hakan Eroğlu / 27.09.2012 12:48:55
PKK ile müzakare sonuçlarını şimdiden görebiliyor musunuz? Çünkü yapacağınız bu görüşme emin olun ki halkın yarısına yakını tarafından 'hainlik' ile algılanacaktır. Abdullah Öcalana belli imtiyazlar saglanacak mi
Yasemin Yildirim / 27.09.2012 12:39:30
Oslo görüşmeleri olay baltalanınca açığa çıktı. 2. veya 3. görüşme hangi koşullar da nerde ve gizli mi yapılacak, müzakere konusu ne olacak? federasyon? özerklik? ayrı 1 devlet? Kürtçe resmi kabulu? vs? GK nın 'hedefimiz Kandilde ki liderler' açıklaması bu yeni görüşmeye sekte vurmaz mı?
cumali sav / 27.09.2012 12:31:35
TC ne zaman devlet olacak? bugün kaldırım yapıyor yarın gelip yıkıyor mesela
Adalet İstiyorum / 27.09.2012 12:27:25
Sayın Başbakan,
Öğretmenlerin hali ortada. Binlerce mezun var. Hepsi de işini yapmak istiyor. Milli eğitim bakanı, açık bulunduğu halde ücretli öğretmenlik yaptırarak kadrolu atamayı gerçekleştirmiyor. Ek atama yapılması için siz bir şeyler yapabilir misiniz?
Selim Yaman / 27.09.2012 12:25:41
1. Muhsin Yazıcıoğlu cinayeti neden aydınlatılmadı, tutukuluların hepsi neden salıverildi? Özal'ın öldürüldüğü şüphesiyle olayın üzerine gidilirken, suikasta kurban gittiği konusunda Cumhurbaşkanının bile açıkça görüş beyan ettiği bir dava neden ilerlemiyor?
2. Suriye tarafından düşürüldüğü iddia edilen uçak ile ilgili ikna edici açıklama istiyoruz
3. 66 aylık çocuğuna rapor almak isteyen velilere 'geri zekalı' kelimesini kullanarak yüklenmişti. Üslubundaki giderek artan sertleşmenin sebebi ne
a.agirbas / 27.09.2012 12:21:14
Pkk örgütü sona erer mi?
Mustafa Çökük / 27.09.2012 12:17:04
Sn Başbakanım,
Bilindiği üzere 632 sayılı KHK ile 4 Haziran 2011 de bütün sözleşmeliler kadroya alındı, fakat 5393 lü Belediye Sözleşmelileri kadro dışında bırakıldılar, siz de onlara en kısa sürede kadro sözü vermiştiniz. Bu arkadaşlar hala bekliyorlar, kadroya ne zaman geçeceklerini bize sık sık soruyorlar, bu arkadaşlara verilen kadro sözü ne zaman tutulacak?
Burcu Tufan / 27.09.2012 12:16:57
Torba yasadan çıkan, resmi gazetede yayınlanan ve Vedat Demiröz'ün açıkladığı 30 bin serbest ek öğretmen kadrosu ne oldu? Madem böyle bir kadro var, okullarımızda özellikle yeni sistemden dolayı öğretmen açığı çok fazlayken neden öğretmen ataması yapılmıyor. Ek atama talep ediyoruz. Lütfen Suriyeli mültecilerden önce kendi vatandaşınızı düşününüz. Önce bizi mutlu, memnun ediniz. Bize gelince bütçe yok diyorsunuz.
mehmet dağlı / 27.09.2012 12:16:54
sayın başbakanım sizi 'anaplaşmaktan' 'vuruyorlar'. bununla birlikte ahmet altan ''Demokrasiye ancak bize çok acı çektirecek bir altüst oluşla ulaşacağımızı'' söylüyor. size bu haksız yaklaşım ve Ahmet Altan'ın ima ettiği durum hakkındaki görüşleriniz nelerdir?
murat cevahir / 27.09.2012 12:15:52
1-Sayın Başbakanım sizin partinizden içerisinden yeni bir parti çıkacağı iddiaları var ve arkadaşlarınız bu dönem siyasette olmayacak, şayet böyle bir şey olursa nasıl karşılarsınız ve sizce mümkün mü?

2-Türkiye'de gerçekten sizce askeri vesayet bitti mi?

3-Türkiye'de Kürt sorunun çözümü noktasında neden 2005 teki söyleminize dönmüyorsunuz
Mehmet İzzet ÇOLAK / 27.09.2012 12:15:51
Kişisel kaygılarla devlet yönetilmeyeceğini siz de çok iyi biliyorsunuz. Merakım, Kürt - Türk birliğini sağlamak için yeterli cesarete sahip olduğunuz için belki de bu kadar oy almışken, elinizi taşın altına koymak için sedef işlemeli bir taş mı arıyorsunuz? Ortadoğu daha ne kadar ağlayacak? Kürtler ne zaman 'tanınacak' ? Açtığınız kanalın dili dahi literatürde 'bilinmeyen dil' olarak geçiyor. Bu ayıba son verecek cesarette misiniz? [İşin aslı ben dahi bu şekilde soramam bu soruyu ne yazık ki.]
Gürkan Narin / 27.09.2012 12:15:08
Hak yemenin günaahı nedir?
Sedat Öcalan / 27.09.2012 12:15:01
Türkiye İslamcılarının Dönüşümünü Nasıl Değerlendiriyor ? ve AK Parti Gençlik Kolları Üyelerinin Dindar Nesil Olduğunu Düşünüyor Mu ?
Burcu Tufan / 27.09.2012 12:14:58
Sayın bakanımız ek atama sorulduğunda siz olsanız çocuğunuzun sene ortasında öğretmen değiştirmesini ister miydiniz diye cevaplıyor. Ücretli öğretmenlerin büyük bir kısmı 2. dönem KPSS'ye çalışabilmek için işi bırakıyor. Bu da aynı şey değil mi?
Burcu Tufan / 27.09.2012 12:14:47
Sayın başbakanım ücretli öğretmenlik konusundaki düşünceleriniz neler? Eğitim fakültesi mezunu olmayan kişilerin öğretmenlik yapması sizce ne kadar doğru? Geçen yıl Şanlıurfa Harran'da hayvan yetiştiriciliği mezunu biri sınıf öğretmenliği yapıyordu. Bu sizce de yanlış değil mi?
Adil Gülmez › Ufukta hesaplaşma mı var?
Abdullah Kuloğlu › Yazar ve okuyuculara bir soru
Hamit Yaz › Bu yaptığınız, 'Otorite'ye başkaldırıdır!
Aslan Balcı › Pakistan'daki okul katliamı kabul edilemez
Ali Öner › Alma mazlumun ahını…
Hekimoğlu Süleyman Özcan › Cumhurbaşkanı ve Başbakanın Dikkatine!...
Ayşe Müzeyyen Taşçı › Paralel Günahlar
YAZARLAR