Mood: Hula'da en az 32 çocuk öldü
Mood: Hula'da en az 32 çocuk öldü
Bahçeli, Bakan Şahin'e sahip çıktı
Bahçeli, Bakan Şahin'e sahip çıktı
Bakan Şahin'den açıklama: 4 gözaltı var
Bakan Şahin'den açıklama: 4 gözaltı var
Gazze kuşatmasına son verin!
Gazze kuşatmasına son verin!
Karşı devrim bir tehdittir!
Karşı devrim bir tehdittir!
Karakter boyutu 12 Punto14 Punto16 Punto18 Punto

Kahve'nin faydaları

Her gün içilen 2 fincan kahvenin kalp sağlığınız için yararlı olduğunu belirlendi.

07 Eylül 2010 Salı - 05:09

The Telegraph'ta yer alan habere göre, Atina Üniversitesi tarafından yürütülen araştırmaya, Yunanistan'ın Ikaria Adası'nda yaşayan ve yaşları 65'in üzerindeki 700 yaşlı katıldı. Araştırma, her gün bir fincan kahve içenlerin kalp çevresindeki damarlarının daha esnek olduğunu gösterdi.

Araştırmanın, yüksek tansiyonu bulunan ve kan damarları kalp taraması kullanılarak test edilen 485 katılımcı üzerinde odaklandığı kaydedildi. Sert damarların kalp hastalığıyla ilişkili olduğunu belirten uzmanlar, bunun gelecekte kalp problemlerinin bir işareti olarak dikkate alınmasını söylüyorlar.

Günde 1 ya da 2 fincan kahve içen hastaların, hiç kahve içmeyenler ya da daha çok kahve içenlerle karşılaştırıldığında ana kan damarlarının daha esnek olduğu belirlendi.

Stockholm'deki Avrupa Kardiyoloji Derneği'nin kongresinde kamuoyuna sunulan çalışmada, çok daha fazla miktarda içilen kahvenin ise kan damarları üzerinde sağlıklı etkisinin olmadığı belirtildi.

Sonuçlara dayanılarak, yüksek tansiyonu olan kişilerin yeterli miktarda kahve içmeleri öneriliyor.



Yazarlar
Alıntı
Çeviri
Piyasalar
  Değer Artış
Euro 2,3110
Dolar 1,8470
Altın 93,4081
Röportaj
Gazeteler
Facebook